2022-04-07, 18:50
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det är onekligen så han ser på sig själv. Han har slutat vara familjefader och blivit helt uppslukad av rollen som alfahanne. Han älskar den rollen men det är bara osäkra och oerfarna tonårstjejer som kan ge honom den känslan av övertag. Det är bara med flickor han kan känna sig levande. Som sagt, hela hans värld kretsar kring unga tjejer. Hans besatthet av dem kan vara lite av en yrkesskada. Och han verkar för obegåvad för att kunna komma till insikt om vad han utvecklats till.

Hur menar du yrkesskada?
Citera
2022-04-07, 18:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det är onekligen så han ser på sig själv. Han har slutat vara familjefader och blivit helt uppslukad av rollen som alfahanne. Han älskar den rollen men det är bara osäkra och oerfarna tonårstjejer som kan ge honom den känslan av övertag. Det är bara med flickor han kan känna sig levande. Som sagt, hela hans värld kretsar kring unga tjejer. Hans besatthet av dem kan vara lite av en yrkesskada. Och han verkar för obegåvad för att kunna komma till insikt om vad han utvecklats till.
Genomgående perfekt analys från dig. Frågan är bara om han gjort verklighet av sina fantasier eller om Dumpen var den första tonåring som nappat på hans förslag. Givet hans idiotiska skrivande så tror jag på det sistnämnda. Men ej omöjligt att han gjort närmanden på flickor i skol- och idrottsmiljö, men det vet vi inte. Förmodligen klarar han inte av att idka ett samlag med en QUINNA därför hoppas han luras med en fjortis som kanske skulle uppskatta hans slappkuk.
Citera
2022-04-07, 18:53
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Nej jag ironiserade inte. Jag tycker att du verkar bra.

Ja, det är synd det som dessa män ställer till med.

Isåfall tack detsamma, du svarar hövligt och kallar en inte massa skit trots mina anklagelser, och tar ställning till vad man skriver.

Du är en fin och ärlig en du också
Citera
2022-04-07, 18:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Hur menar du yrkesskada?
Han är ju omgiven av tonårsflickor dygnet runt, feromoner.
Citera
2022-04-07, 18:54
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Du får skynda dig innan de plockar bort det (om de nu läser här). Det börjar efter andra "tråkig fru? hi hi". Loggarna är, i vanlig, ordning en enda röra med samma skärmdump som upprepas flera gånger i slumpmässig ordning.

I detta fallet är det direkta personuppgifter av privat karaktär som ingen normalt funtad person/utgivare publicerar utan medgivande.

Har läst nu. Riktigt läskigt hur de lever sig in i gäddan och sedan publicerar skiten. Vad kan inte det göra med frugans självbild och egna kanske redan skuldtyngda samvete.

Åter igen Infolina, hur tänker ni när ni publicerar detta?
Citera
2022-04-07, 18:56
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Isåfall tack detsamma, du svarar hövligt och kallar en inte massa skit trots mina anklagelser, och tar ställning till vad man skriver.

Du är en fin och ärlig en du också
Tack ska du ha.

Jag är själv man. Jag har fått ett gradvis uppvaknande med åren i och med att jag sett en del av mina manliga bekanta förvandlas till sexualidioter och till viss del har även Dumpen öppnat mina ögon.
Citera
2022-04-07, 18:57
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han är ju omgiven av tonårsflickor dygnet runt, feromoner.

Tror mer att han dragits till att jobba med tonårsflickor för att han varit tänd på dem från första början än att det ska ha uppstått som ”yrkesskada”.
Citera
2022-04-07, 19:01
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Tack ska du ha.

Jag är själv man. Jag har fått ett gradvis uppvaknande med åren i och med att jag sett en del av mina manliga bekanta förvandlas till sexualidioter och till viss del har även Dumpen öppnat mina ögon.

Ok du inser att du uppfattas som tjej alltså ... Jag va helt säker på att du var kvinna. som du kanske förstod när jag bunta ihop dig med ålrens och aloe-vera
Citera
2022-04-07, 19:01
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Jag har märkr juset dessa gäddors beskrivningar av hur energiska de är i sängen, hur hård deras penis är, att det kommer massor av säd, att de kan hålla på i timmar, mängder av utlösningar etc etc..

Allt sammanfattat typiskt en skevbild av verkligheten mest troligt skapat av åratals porrmissbruk.

Ja. Vi har sett många skinnflådda penisar så det finns grova indicier för det
Citera
2022-04-07, 19:06
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Har läst nu. Riktigt läskigt hur de lever sig in i gäddan och sedan publicerar skiten. Vad kan inte det göra med frugans självbild och egna kanske redan skuldtyngda samvete.

Åter igen Infolina, hur tänker ni när ni publicerar detta?

Tills hon behagar svara.

Ansvariga för Dumpen tänker inte, de agerar i affekt. Känslostyrda idioter utan konsekvenstänk.
Citera
2022-04-07, 19:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tills hon behagar svara.

Ansvariga för Dumpen tänker inte, de agerar i affekt. Känslostyrda idioter utan konsekvenstänk.

Tror inte de erkänt en enda gång att de gjort något fel. Så kommer knappast något svar denna gången heller. Att de är helt oförmögna att ta kritik har vi ju sett varenda gång något kritiskt har skrivits om dom i media. De som kritiserar är peddokramare typ.
Citera
2022-04-07, 19:15
Medlem
Kompisarna på Facebook lämnar en efter en nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in