2022-04-07, 17:26
Medlem
snivlems avatar
Igår var det en som skrev i tråden nåt i stil med: "senare ikväll är det dags för publicering av ny gädda" Var får man den förhandsinformationen?

Och det var även nån som surrade om en Dumpen-app .... finner inget på google playbutiken
Citera
2022-04-07, 17:27
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Jag tycker inte heller det är normalt att Dumpen, likt i många av deras chattar, vräker ur sig att dom är pedofilmammor som har sex med barn och som vill träffa någon som vill ha sex med dom och barnen.
Just den företeelsen borde ju vara EXTREMT ovanligt, förekommer nog bara på Dumpen.
Citera
2022-04-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ja, där han faktiskt dyker upp är i andra chatten där ingen ålder har nämnts.

Han har med säkerhet chattat med denna Bella förut och visste mycket väl hur gammal hon var!
Han har ju chattat med 3 olika fiskare om jag inte missminner mig.
Citera
2022-04-07, 17:28
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Att han kränker henne är självklart, men finns ingen anledning för Dumpen att själva kränka. Ett fel gör inte annat fel rätt. Föreställ dig en seriös blaska göra som Dumpen. Jävla nötter rent ut sagt som hade blivit stämda om de jobbat i en etablerad mediekanal. De ska stämmas skiten av sina jävla swishpengar!

Jesus christ, antingen så polisanmäler du det själv eller så kan du väl sluta äkta skiten i vart 10e inlägg, får jag be dig snällt.

Jag håller med dig men ge dig nån gång eller gör slag i saken.
Citera
2022-04-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Han har med säkerhet chattat med denna Bella förut och visste mycket väl hur gammal hon var!
Han har ju chattat med 3 olika fiskare om jag inte missminner mig.

Står inget om det och det är inget som Dumpen har publicerat, "säkert chattat tidigare" duger inte som anledning när man hänger ut en familjefar som har minderåriga barn vars familjeliv och sociala liv har slagits i spillror.

Dumpens fiskare skriver att denne är hos sin pappa, är sugen på att knulla och dejtade senast för en månad sen. Det är vad vi har att gå på. Att bo hemma hos sin pappa gör många och snittåldern för att flytta hemifrån är vid drygt 19 års ålder i Sverige.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-04-07 kl. 17:35.
Citera
2022-04-07, 17:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Jag tycker inte heller det är normalt att Dumpen, likt i många av deras chattar, vräker ur sig att dom är pedofilmammor som har sex med barn och som vill träffa någon som vill ha sex med dom och barnen.
Intressanta funderingar du har. Vari ligger det onormala? Det är ju bara fantasier..
Citera
2022-04-07, 17:41
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xbaser
Vad exakt ska de stämmas för? Förklara enkelt.
Hur se skall kunna stämmas för det gäddan skrev om frun har jag svårt att förstå.
Citera
2022-04-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kan någon DMa vem handbollstränaren är?
Kan du dm mig om du får veta vem han är
Citera
2022-04-07, 17:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Dumpen skriver att han pratade med ett annat barn som det blev träff med. Givetvis har de koll på att tobbeliten hade koll på att det var ett barn. Han letar ju sådana aktivt. Sett han på mängder av peddogrupper
Lägg ner er nojja
Citera
2022-04-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Intressanta funderingar du har. Vari ligger det onormala? Det är ju bara fantasier..

Svårt att tolka om du är ironisk eller inte, i och med att Dumpen själva går igång på detta.

Jag lägger mig egentligen i vad folk fantiserar om men när Dumpen själva fantasirikt och tämligen groteskt utger sig för att vara pedofilmammor som har sex med sina barn, utan att veta vem som gömmer sig på andra sidan skärmen, då bör man själva vara betydligt mer noga med vilka man "friar" och "fäller" i deras pöbel-community.

Så enligt Dumpens logik så får dom själva utge sig för att vara pedofilmammor som har incestuöst sex med sina egna barn prepubertala barn. Men i fallet med handbollstränaren så hängs han ut baserat på en chatt som han aldrig dök upp i för ett fysiskt möte. Hur vet jag att Dumpens anonyma "fiskare" inte drömmer sig bort om sakerna dom skriver?
Citera
2022-04-07, 17:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Så enligt Dumpens logik så får dom själva utge sig för att vara pedofilmammor som har incestuöst sex med sina egna barn prepubertala barn. Men i fallet med handbollstränaren så hängs han ut baserat på en chatt som han aldrig dök upp i för ett fysiskt möte. Hur vet jag att Dumpens anonyma "fiskare" inte drömmer sig bort om sakerna dom skriver?
Det finns en hel del matnyttigt i dessa analyser. Då vi ej vet vilka som döljer sig bakom fiskarborden är det svårt att sia. Patrik och Sara känner vi till men vad jag fattat det så finns det n hel stab med folk bakom dem. Vilka är dessa människor egentligen och på vilken grund rekryteras de?
Citera
2022-04-07, 17:48
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Nej, jag tycker inte att beteendet är normalt och jag rättfärdigar det inte. Det är dock en uthängning som resulterar i att barn och hustru i det här fallet har hamnat i en mardröm och då bör bevisen var solklara och inte i händerna på pöbel-Dumpen utan polisen. Sedan bör det poängteras att 11 åringar sällan skriver att dom dejtar och är "sugna på knull".

Varför är det så hemskt ? Det är ju så MO för pedofilkvinnor är och uppenbarligen funkar det..

Nä jag tycker jag märker en agenda på dig, beckis och ålen (kvinnor i tråden) och det är att polera kvinnors rykte och mörkmåla män så mycket går utan att det är för jävla uppenbart..men jag ser igenom eran retorik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in