Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den nu aktuella MGM är dock inte svensk, trots sitt efternamn Olsson (troligen gift sig till namnet).
Hennes förnamn är Sev@l Se#nem
# = b

Sevel Sebnem är utan minsta tvekan av turkisk börd. Det hör man redan på Sevel men Shebnem/Shabnam stavas alltid just så med ett H om det inte är turkar då de använder sitt speciella ”S” med en grej under som motsvarar ett sh-ljud
Citera
2022-04-07, 16:01
Medlem
Förtal och ärekränkande behandling i svenskt arbetsliv är så vanligt att det är förvånansvärt lite mordfall av denna karaktär. Men nog väl finns där tonvis med misshandelsfall av likartade orsaker.
Citera
2022-04-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är det bekräftat att det var inom hemtjänsten de arbetade? Vet vi BOs ålder?
Hahaha.. Så förbannat med sidor är det inte i den här tråden ännu hörru. "Är det bekräftat att det var inom hemtjänsten de arbetade"..
Citera
2022-04-07, 16:10
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Var jobbade BO och MGM?

hittar inte MGM facebook. Någon som gör det?

Varför har påstådda sonen ett annat efternamn än MGM?

Vad handlade lögnerna om tro?

Araber kan vara bra på att snacka skit, framförallt kvinnor. Men det ger ingen rätt att MGM har ihjäl BO.

De båda verkar ha varit anställda inom försvarsmakten. Misstänt GM (Sev*l) verkar ha varit bostadsförmedlare på försvarets materialverk medan misstänkt BO (M*rlin) uppger att hon jobbar som administratör på 'Swedish Armed Forces'. Enligt deras egna Linkedin-sidor.
Citera
2022-04-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den nu aktuella MGM är dock inte svensk, trots sitt efternamn Olsson (troligen gift sig till namnet).
Hennes förnamn är Sev@l Se#nem
# = b

Bekräftat att det är hon. Gift med en C@nny.

Kända psykiska problem
Citera
2022-04-07, 16:26
Medlem
why123s avatar
Ursäkta mig men hur har vi kommit fram till MGM:s namn. Vad grundar vi det på att hon skulle ha
begått brottet.
Jag såg att BO hade kommunicerat med den sk MGM:s son på facebook. Men inget anmärkningsvärt alls.

Observera att jag påstår inte att namnet är fel jag bara undrar hur den slutsatsen har dragits.
Citera
2022-04-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jag är ju inte bäst på Facebook men jag får ingen träff på Facebook på detta namn 🤔🤔🤔
https://www.facebook.com/Marlinbouantoun
Citera
2022-04-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Bekräftat att det är hon. Gift med en C@nny.

Kända psykiska problem

Vad för problem?

Mannen hennes lär ju blivit duktigt chockad idag också.
”Vi har gripit din fru för mord”
Citera
2022-04-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dieudonne
Förtal och ärekränkande behandling i svenskt arbetsliv är så vanligt att det är förvånansvärt lite mordfall av denna karaktär. Men nog väl finns där tonvis med misshandelsfall av likartade orsaker.
stämmer. Svenskar sväljer förtreten och skitsnacket,
att arbeta i motvind blir en trigger som gör att man urför arbetet korrekt och bättre.

Att bli ifrågasatt blir bara bevis på att kollegorna är avundsjuka för ens framgångar..

Men kurder har extra svårt att hantera ev kritik.
Antar att mgm-kvinna kände sig kränkt,
Citera
2022-04-07, 16:34
Medlem
mr.demons avatar
Varför måste man maska namnen som ni gör? Folk hängs ju hela tiden med sina namn på detta forum?

Hittar varken BO eller GM
Citera
2022-04-07, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför måste man maska namnen som ni gör? Folk hängs ju hela tiden med sina namn på detta forum?

Hittar varken BO eller GM
Brottsoffer
https://www.facebook.com/Marlinbouantoun
Citera
2022-04-07, 16:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
De båda verkar ha varit anställda inom försvarsmakten. Misstänt GM (Sev*l) verkar ha varit bostadsförmedlare på försvarets materialverk medan misstänkt BO (M*rlin) uppger att hon jobbar som administratör på 'Swedish Armed Forces'. Enligt deras egna Linkedin-sidor.

FMV är inte en del av försvarsmakten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in