Citat:
Ursprungligen postat av
snivlem
Ni kan ju inte ens visa var mittpunkten är, på den här skivan, eller pucken eller vad ni nu påstår för tillfället? är den rektangulär? femkantig ? hur tjock är den förresten? och vad menas med flat? är den plan, från vilket avstånd? Jag menar mount everest sticker upp en bit om man säger så. likaså är marianergraven jäkla djup.
Mittpunkten är förmodligen Nordpolen.
Tjocklek? Vem vet. Själv tror jag jorden går väldigt långt ner. Om något finns under jorden vet jag inte. Förmodligen inte. Det är massa vs densitet. Ju längre ner du går, ju högre densitet på objekten som ligger där.
Citat:
är den plan, från vilket avstånd?
Den är plan från vilket avstånd du än mäter. Plan är plan.
Citat:
hur är det nu? finns en kant eller är det en isvägg??
Varför inte både och?
Citat:
Det här med mittpunkten skulle vara kul att veta lite om..Jag har suttit i passagerarflygplan från kastrup och kryssat 22 timmar i sträck...så var jag långt ifrån kanten när jag började och kanske närmade jag mig den ??
Vart flög du till?
Citat:
Samtliga påstådda rymdfärder från samtliga rymdorganisationer världen över är fejk ?? sovjet och usa samarbetade och ljög under 60-talet tex ??
Självklart. "Kalla kriget" var fake. Soviet och USA styrdes av samma personer.
Citat:
Har ni nån förklaring på varför allt detta behövt mörkläggas ?
finns det fler "platta" himlakroppar ? eller är det fejk också? är planeterna i vårt solsystem platta också kanske?
Vad får dig att tro att det finns "planeter"? Menar du alla datorgjorda bilder på "Saturnus", "Venus" och liknande? Titta upp i himmelen med ett teleskop så ser du själv att de inte ser ut som planeter, utan snarare som "vandrande ljus".
Själv tror jag inte på "rymden". Finns inga bevis för att rymden existerar överhuvudtaget. Alla "planeter" du ser ligger mycket nära oss, och är mycket mindre än vad de (eliten) säger.