2022-04-07, 08:55
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
När han blivit upptäckt skriver han till dom "förstör inte livet för mina barn och min fru, snälla".
Fattar han inte ens att det är HAN som förstört för både familjen och sig själv? Raketforskare.

Vissa människor är helt ansvarslösa.
Han gjorde ett fullt medvetet val.
Man kan ju undra hur han har bettet sig som lärare och tränare?
Citera
2022-04-07, 09:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Killen måste ju vara dummare än tåget!

Strösslar med massor av tydliga bilder på sig själv, avslöjar yrke, sitt eget namn, bostadsort...skriver att frun är tjock, vafan. Vissa män är verkligen redo att riskera ALLT för den osannolika chansen att få knulla en 14-åring. I mina ögon totalt obegripligt. Har man normal intelligens så kan jag inte fatta att man gör det.

Men det blir väl så när Petter-Niklas bestämmer va?

Någon som har en teori..?

Man slutar inte förvånas över människors dumhet. Har sagt det förr: vissa ska ta mig fan ha internetförbud på livstid.

Hur kan man vara så vårdslös med sig själv? En teori kan vara att personen faktiskt undermedvetet vill åka fast. Kanske är man så trött på ekorrhjulet och vardagen med familjen att man drömmer om att bara lämna allt. Sen är det kanske inte på det här sättet man tänker sig det ska gå till, men det undermedvetna kan få oss att göra väldigt mycket som vi inte förstår oss på.
Citera
2022-04-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Egentligen inte Lysturken. Läraren och handbollstränare Tobias kan lugnt köra hem och fortsätta arbeta som vanligt imorgon. Han har inte gjort fel.
Om det spökar i hans huvud så är det pga av honom själv som inte i ett tidigare skede varit ärlig mot omgivningen och mot sig själv. Om han tycker att det är skamligt att vara normal så är det upp till honom.
Han har rätt till egen sexualitet så länge han inte gör något brottsligt. Att han fångades på film är i sammanhanget oväsentligt. Detta kan och skall Tobias ta med en axelryckning. Gud nåde den skola och rektor som sparkar honom från en fast tjänst.

Du har lite fel där! Hade han "bara" Sexchattat så hade det inte vart så farligt moraliskt sett.

MEN han åkte för att träffa det han trodde var ett barn och det är där han inte är "normal"

För hade det varit en riktig flicka så hade han med all säkerhet haft sex med henne alltså våldtagit ett barn.

Så han kan inte ta detta med en axelry kning vilket han hade kunnat göra om han bara hade Sexchattat som en fantasi.
Citera
2022-04-07, 09:15
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Det är alltid lika farcinerande att läsa dessa sjuka individer tänker.

När tränaren i senaste videon beskriver hur han ska hjälpa klassens plugghäst och hon "pussa mig på handen och då vet jag att det är okej"

Denna människa behöver fort plockas bort som tränare innan något allvarligt händer!!
Undrar lite vilket ämne han är lärare i och om han är behörig lärare överhuvudtaget. Han har två utbildningar vad han skriver. En kurs att bli lastbilschaufför CE, genom Grönlunds Yrkesutbildningar. En kurs vid Avena Lär Centrum hur man vårdar trähus.
Citera
2022-04-07, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Helt obegripligt snygg fru har han dessutom

Instämmer hon är riktigt läcker måste jag säga!

Ett absolut hustru material i mina ögon.
Citera
2022-04-07, 09:20
Medlem
BeachBobs avatar
Det har kommit upp lite roliga kommentarer på hans facebook. En kommentar om Dumpen och en kallar honom för Peddo Tobbe.
https://i.imgur.com/ofmpWM5.jpeg
Senast redigerad av BeachBob 2022-04-07 kl. 09:24.
Citera
2022-04-07, 09:40
Medlem
Sommargays avatar
225 vänner hade han på facebook tidigt imorse. En stund senare 218. Nu 214
Citera
2022-04-07, 09:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tycker det är lite tramsigt att man alltid ska misstänkliggöra snubbarnas relation till sina döttrar. Det finns väl lika lite grund för det som för att du skulle attraheras av din vuxna syster enbart grundat på att du är heterosexuell? Det funkar inte så.
Det är sant, men det gäller folk med en "normal" sexualitet och sexualdrift och det är också tveksamt om en 16-årig dotter fattar det...
Citera
2022-04-07, 09:49
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Undrar lite vilket ämne han är lärare i och om han är behörig lärare överhuvudtaget. Han har två utbildningar vad han skriver. En kurs att bli lastbilschaufför CE, genom Grönlunds Yrkesutbildningar. En kurs vid Avena Lär Centrum hur man vårdar trähus.
Chaffis, toppen, då kommer han glida land och rike runt som värsta Anders Eklund framledes...
Citera
2022-04-07, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det har kommit upp lite roliga kommentarer på hans facebook. En kommentar om Dumpen och en kallar honom för Peddo Tobbe.
https://i.imgur.com/ofmpWM5.jpeg

Sådana kommentarer borde alla låta bli att slänga ur sig, rätt uppenbart att det är ett barn men vill det sig illa kan polisen spåra sådant enkelt, svastikan var helt onödig också. Den ungen kan inte vara äldre än 14, möjligtvis elev.
Citera
2022-04-07, 10:04
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Sådana kommentarer borde alla låta bli att slänga ur sig, rätt uppenbart att det är ett barn men vill det sig illa kan polisen spåra sådant enkelt, svastikan var helt onödig också. Den ungen kan inte vara äldre än 14, möjligtvis elev.
Ja, om inte annat extremt onödigt och vidrigt elakt, med tanke på döttrarna. Men, en del får energi av att andra mår dåligt...
Citera
2022-04-07, 10:07
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, om inte annat extremt onödigt och vidrigt elakt, med tanke på döttrarna. Men, en del får energi av att andra mår dåligt...
Den som kallar honom för Peddo Tobbe är en ung tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in