2022-04-07, 07:15
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Sen tobbeliten
Varför står du o väntar på ett barn om du nu aldrig skulle träffa en minderårig. Din logik haltar
https://imgur.com/a/gvgBnI7
Var i den andra chatten framgår det att det är fråga om en minderårig?
Citera
2022-04-07, 07:38
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Så är det säkert. Vore skoj att höra vilken vals dom drar för tanten när dom slingrar sig.

Ja fy fan, det är ju såna pinsamma ynkligheter och krokodiltårar att man hade behövt skämskudde...Men samtidigt som nån sa tidigare i tråden, hade kunnat betala för att se gympalärarn förklara sig för sin tjocka okåta fru
Citera
2022-04-07, 07:41
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akelius
Kan tycka att dumpen borde visa lite hänsyn till den status i samhället den utpekade har.Många är ju riktiga loosers där det inte spelar någon större roll om de blir uthängda till allmän beskådan.Men som i detta fallet blir nog konsekvenserna mycket stora.

Och rätten till barnvåldtäkt är en klassfråga nu ??

Du verkar frisk hörru
Citera
2022-04-07, 07:46
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Tobbe tränaren, läraren... Vilken idiot.

Ser ju ut som en snuskröv också med stirrande blick, vilket jävla folk.

Vad praktiskt, är det så man identifierar dem? Då behöver man kanske inte fiska, utan du kan bara ge dig ut och peka på rätt personer?
Citera
2022-04-07, 07:50
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Haha va e det för jävla inställning? Så ju mer du har att förlora desto mindre ska du hängas ut? Dumpen skiter fullständigt om du är förståndshandikappad och inte har några vänner eller om du är tränare för ett handbollslag eller brandman. Det är på gott och ont.
Jag tycker isåfall tvärtom, dom dom är "loosers" och inte har förståndet på sin sida kanske inte behöver hängas ut ifall dom blir hårt fiskade upp ifrån LSS boendet men dom "normal begåvade" gäddorna med ett ordnat socialt liv ska absolut hängas ut när dom stämmer träff med minderåriga tjejer för att knulla sönder deras framtid.

Alltså.. har träffat tjejer som vid 13-16 års ålder har varit med 30åriga killar och det sätter mer spår än vad vissa här inne förstår(!).

Exakt ... Halvtards med servicelägenhet och stödpersonal på besök 2-3 gånger i veckan är mindre viktiga att hänga ut. Det är de andra riktiga covert-narcissist-peddona som helst ska skampålas på stortorget.

Jag har också träffat kvinnor som i unga år hamnat i sällskap med allt för gamla gubbar och de är samtliga trasiga i pallet.
Citera
2022-04-07, 07:59
Medlem
[quote=Subterranean|79780926]Senaste gäddan: Lärare och tränare.
Skola och idrottsförening är informerade!
Karma är underbart ibland.

https://dumpen.se/2022/04/06/9144/

När han blivit upptäckt skriver han till dom "förstör inte livet för mina barn och min fru, snälla".
Fattar han inte ens att det är HAN som förstört för både familjen och sig själv? Raketforskare.
Senast redigerad av DeepRoses 2022-04-07 kl. 08:41.
Citera
2022-04-07, 08:24
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Den här Tobias måste vara den mest blåsta dumpen dragit ner byxorna på hittils. Herrejävlar. En hel jävla sexnovell på minderårig lyckas han tillochmed blåsa av i chatten. Jag vågar inte ens föreställa mig den ångest han har nu. Att bryta med frugan som han kanske inte har en toppenrelation med är väl en sak. Men vad gör man ens av relationen till två 18-ish åriga döttrar efter en sån här dikeskörning? Hela hans övriga identitet kretsar ju dessutom kring ungdomar som tränare och lärare. Och på en liten ort som Vetlanda dessutom.

Den här gubben är ju helt hundra procent fullständigt körd på alla plan. Han har ju ingenting kvar. Imorgon kommer varenda unge på hela skolan han jobbar på springa runt i korridorerna och visa varandra dumpenlänken. Det kommer inte snackas om någonting annat överhuvudtaget i tre veckor i Vetlanda än det här.

Chansen på suicid här är nog nästan 100%. Jag kan inte föreställa mig en situation där Tobias lever 2022 ut. Den här jävla tragedin gör mig faktisk ledsen.

Precis han är oerhört körd. Jag tror hans enda chans är att be om hjälp nu. Tar han sig inte till psykiatrin utan försöker styra skutan ensam så kommer alla tankar leda till självmord, känns så
Citera
2022-04-07, 08:29
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Mums mums

Ni har hunnit smaka på den senaste gräddstuvade gäddan ser jag. Jag slog mig nyss ned vid bordet.

Tycker synd om gäddans fru som får klä skott för Tobbes egna avsaknad av sex för frun för de bilder man kan se på henne är hon en fin tjej och tror inte hon nekar Tobbe av någon annan anledning än att hon redan känt av att hans intressen funnits på andra ställen. Bland barn tex eller andra kvinnor.

Att se sin man elle tjej chatta med andra hela kvällarna dödar väl vilken sexlust som helst. Att han sen säger att det är för att han är tjock är för att han vill kunna grooma barnet o känna sig fin. Riktigt äcklig jävel.

Du ska hållas långt ifrån dina döttrar. Tänk hur de nu känner o förstår vilka blickar som deras far gett dom och gode gud får jag hoppas att de inte känner att den där onödigt långa fysiska handpåläggning eller dylik kan förklaras. Hoppas de känner att det är enklare att anmäla pappa för övergrepp om sådana skett.

Sen tobbeliten
Varför står du o väntar på ett barn om du nu aldrig skulle träffa en minderårig. Din logik haltar
https://imgur.com/a/gvgBnI7
Ja, herregud vilken exceptionell tragedi. Tobbeliten måste vara fjortisskadad. Han umgås ju med unga tjejer i princip dygnet runt. Hela arbetsdagen gluttar han på flickrumpor. Sen åker han och tränar handbollsflickor och studerar deras rumprörelser. Till sist kommer han hem på kvällen och tar del av sina egna döttrars vardag.
Citera
2022-04-07, 08:29
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Du har rätt att tycka att jag är eller verkar störd och fråga om jag trollar men jag förväntar mig ett svar så jag frågar: Har du problem med att acceptera att andra människor inte tycker som du eller förväntas säga vad du eller gruppen vill höra?

Är detta en axel-klappartråd eller hur ser du på konversationerna? Är det bara vissa åsikter och vissa som du tycker ska få komma till tals?

Lagen säger 15. Domstolar frångår ibland detta eftersom de har rätt att döma hur de vill. Dumpen är oavsett ingen domstol så därav min åsikt att 5 eller 14,5 år och åldern på gäddorna inte spelar någon roll.
Våldtäkt och att förgripa sig på barn är oavsett ålder lika smutsigt och brottsligt tills domstol avgjort frågan.

Nädå men då vet jag vad jag har och göra med ... Du är en såndär, så kan jag alltid ha det i åtanke när du skriver nåt. Så man vet var man har dig. Vilka saker är du dömd för ?
Citera
2022-04-07, 08:33
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
När drägg som oturligt nog har barn i tonåren exponeras tycker jag Dumpen kunde censurera ansikte och namn för att skydda just närmaste familjen. Givetvis bör frun informeras, liksom arbetsgivare. Det skulle ge mamman en chans att förklara varför pappa inte längre bor här, varför han inte går till jobbet osv. Hela skolan hade inte behövt veta om dotterns pedofilpappa.

Dumpen hade kunnat ha fortsatt koll på pedofilen hädanefter ändå.

Som det är nu är det alldeles för mycket på en gång för en tonåring att hantera. Dumpen har ett ansvar här.

Tror det är på just den här punkten Dumpen kommer torska så småningom. Om det betyder indragen Swish eller lagförändringar låter jag vara osagt.

Ja skulle (gud förbjude) nån av döttrarna skada sig själva allvarligt så kan det mycket väl vara game over för dumpen
Citera
2022-04-07, 08:33
Medlem
Det är alltid lika farcinerande att läsa dessa sjuka individer tänker.

När tränaren i senaste videon beskriver hur han ska hjälpa klassens plugghäst och hon "pussa mig på handen och då vet jag att det är okej"

Denna människa behöver fort plockas bort som tränare innan något allvarligt händer!!
Citera
2022-04-07, 08:34
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ja, herregud vilken exceptionell tragedi. Tobbeliten måste vara fjortisskadad. Han umgås ju med unga tjejer i princip dygnet runt. Hela arbetsdagen gluttar han på flickrumpor. Sen åker han och tränar handbollsflickor och studerar deras rumprörelser. Till sist kommer han hem på kvällen och tar del av sina egna döttrars vardag.

Tycker det är lite tramsigt att man alltid ska misstänkliggöra snubbarnas relation till sina döttrar. Det finns väl lika lite grund för det som för att du skulle attraheras av din vuxna syster enbart grundat på att du är heterosexuell? Det funkar inte så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in