Citat:
Ursprungligen postat av
Sommargay
Den här Tobias måste vara den mest blåsta dumpen dragit ner byxorna på hittils. Herrejävlar. En hel jävla sexnovell på minderårig lyckas han tillochmed blåsa av i chatten. Jag vågar inte ens föreställa mig den ångest han har nu. Att bryta med frugan som han kanske inte har en toppenrelation med är väl en sak. Men vad gör man ens av relationen till två 18-ish åriga döttrar efter en sån här dikeskörning? Hela hans övriga identitet kretsar ju dessutom kring ungdomar som tränare och lärare. Och på en liten ort som Vetlanda dessutom.
Den här gubben är ju helt hundra procent fullständigt körd på alla plan. Han har ju ingenting kvar. Imorgon kommer varenda unge på hela skolan han jobbar på springa runt i korridorerna och visa varandra dumpenlänken. Det kommer inte snackas om någonting annat överhuvudtaget i tre veckor i Vetlanda än det här.
Chansen på suicid här är nog nästan 100%. Jag kan inte föreställa mig en situation där Tobias lever 2022 ut. Den här jävla tragedin gör mig faktisk ledsen.
Har tagit del av reaktionerna efter det senaste kapet. Ditt inlägg sammanfattar chocken mycket väl. Man kan inget annat än gapa som ett frågetecken över den totala avsaknaden av konsekvenstänkande vissa uthängda ståtar med. Den här novellisten är verkligen rökt på alla plan. Till och med de plan som inte ens existerar. Det enda som fattades var en bild på en förkrympt skinnslamsa inbäddad i sin lilla kokong av omgivande hud.
Låt mig bara bekräfta att jag förstått rätt nu:
*Han jobbar som lärare och handbollstränare
*Han uttrycker att sexlivet är dött för att frugan är en fetknopp som varken kan eller vill ha sex
*Han skriver den längsta sexnovellen hittills där han beskriver varje steg i sin våldtäkt av klassens plugghäst, gissningsvis samma klass han är föreståndare för
*Han bor i Vetlanda där folk har både en och två bandyklubbor som skulle kunna användas till annat än att slå bollar med
Stackars stackars stackars dotter.
Den sammanlagda suicidchansen måste vara riktigt hög nu för övrigt. Det kan bara vara en tidsfråga innan nästa självmord är ett faktum. Tobbe har från ingenstans seglat fram som en vinnarkandidat.