2022-04-06, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har läst alla domar och övrigt material om den sista gäddan Tweedy. Min åsikt är att han inte är en renodlad pedofil. Snarare omogen och barnslig. Är det något jag missat eller håller ni med mig.
Jag håller med. Tror inte han är av den kalibern som går på småbarn (0-12 år) men såklart illa med 14-åringar också.
Senast redigerad av E.R. 2022-04-06 kl. 23:51.
Citera
2022-04-06, 23:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det är nog stundens ingivelse och att möjligheten dyker upp som dom tar, ja. Spänningen och att det är på gränsen eller över det förbjudna.

Sen finns det kvinnor som är riktigt dumma i huvudena och arslen också, som verkar tänka med Fia-Lottan allt för mycket
Du menar alltså att det finns kvinnor som är lika dumma i huvudet som de här männen på Dumpen?

Har svårt att tro på. Har du någon källa/länk?
Citera
2022-04-06, 23:51
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Är det lärar-idioten Tobbe du pratar om nu?

Ja

Citat:
Frun lär ju inte bli så glad av otrohet, försök till sex med minderårig, sexuellt intresse av minderåriga och därtill avslöjar han att deras sexliv är svalt eftersom hon inte är kåt och för tjock enligt honom. Kan nog faktiskt inte finnas en chans att hon stannar. Han satte sig i skiten på alla tänkbara sätt även om man skulle bortse från det värsta. Klaga på sin frus vikt och sitt sexliv, jobbet, ekonomin, bostaden, uppdragen, anseendet. Hade han en 17-årig dotter också? Ja, jävlar. Hon lär inte heller bli så glad att han vill ligga med flera år yngre tjejer än henne

Man undrar ju vad som pågår egentligen. Hans fb är ju kvar t ex vilket är märkligt.

Citat:
Killen måste ju vara dummare än tåget!

Strösslar med massor av tydliga bilder på sig själv, avslöjar yrke, sitt eget namn, bostadsort...skriver att frun är tjock, vafan. Vissa män är verkligen redo att riskera ALLT för den osannolika chansen att få knulla en 14-åring. I mina ögon totalt obegripligt. Har man normal intelligens så kan jag inte fatta att man gör det.

Men det blir väl så när Petter-Niklas bestämmer va?

Någon som har en teori..?

Samtidigt så vände han ju hem eftersom vägen var hal. Så någon form av konsekvenstänk fanns ju.
Citera
2022-04-06, 23:52
Avslutad
Citat:
Du menar alltså att det finns kvinnor som är lika dumma i huvudet som de här männen på Dumpen?

Har svårt att tro på. Har du någon källa/länk?

Det finns kvinnor som våldtar minderåriga också, absolut. Finns ju flera fall på den sajten om man läser första sidorna på kvinna som våldtagit minderåriga och andra som utfört oralsex på minderåriga och fått stryk för det. Dom lär väl ha tänkt med Fia-Lottan för mycket va?

Dömdes två samma dag förra veckan som hade gjort liknande saker. Dessutom par som gör sånt har man sett exempel på domar på också, absolut.

Kolla fenomenet med kvinnor som tar hem afghaner dom ska vara "mamma åt" och har sex med. Delar afghan med dottern i sjuka fall man läst om. Eller svenska sexturister i Gambia (tanter) som hyr pojkvänner i månader som har familj. Eller svenska "influencer-tjejer" som köper sex i form av underlivsmassage av "väldigt attraktiva killar", dom har pojkvänner också som knappast får köpa en avrunkning på samma sätt. Makt, överlägsenhet, "omtanke", "ta hand om" osv. Det är absolut kvinnliga fenomen av samma fenomen inom dessa olika områden av sexualbrott och utnyttjande.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-07 kl. 00:01.
Citera
2022-04-06, 23:56
Medlem
Sommargays avatar
Den här Tobias måste vara den mest blåsta dumpen dragit ner byxorna på hittils. Herrejävlar. En hel jävla sexnovell på minderårig lyckas han tillochmed blåsa av i chatten. Jag vågar inte ens föreställa mig den ångest han har nu. Att bryta med frugan som han kanske inte har en toppenrelation med är väl en sak. Men vad gör man ens av relationen till två 18-ish åriga döttrar efter en sån här dikeskörning? Hela hans övriga identitet kretsar ju dessutom kring ungdomar som tränare och lärare. Och på en liten ort som Vetlanda dessutom.

Den här gubben är ju helt hundra procent fullständigt körd på alla plan. Han har ju ingenting kvar. Imorgon kommer varenda unge på hela skolan han jobbar på springa runt i korridorerna och visa varandra dumpenlänken. Det kommer inte snackas om någonting annat överhuvudtaget i tre veckor i Vetlanda än det här.

Chansen på suicid här är nog nästan 100%. Jag kan inte föreställa mig en situation där Tobias lever 2022 ut. Den här jävla tragedin gör mig faktisk ledsen.
Citera
2022-04-06, 23:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Det finns kvinnor som våldtar minderåriga också, absolut. Finns ju flera fall på den sajten om man läser första sidorna på kvinna som våldtagit barn och utfört oralsex på minderåriga och fått stryk för det. Dom lär väl ha tänkt med Fia-Lottan för mycket va?

Dömdes två samma dag förra veckan som hade gjort liknande saker. Dessutom par som gör sånt har man sett exempel på domar på också, absolut.

Hängde hon ut sig på nätet?
Nja fast det är väl ytterst ovanligt. Och att kärringar skulle hänga ut sig på nätet både med bild och namn samt yrke och bostadsort och säga att dom söker pojkkuk, i så fall borde dom väl dyka upp på Dumpen?
Citera
2022-04-06, 23:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman

Samtidigt så vände han ju hem eftersom vägen var hal. Så någon form av konsekvenstänk fanns ju.

Han är tydligen räddare för halt väglag än för att få hela sitt liv förstört.
Citera
2022-04-07, 00:01
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Kolla fenomenet med kvinnor som tar hem afghaner dom ska vara "mamma åt" och har sex med. Delar afghan med dottern i sjuka fall man läst om. Eller svenska sexturister i Gambia (tanter) som hyr pojkvänner i månader som har familj. Eller svenska "influencer-tjejer" som köper sex i form av underlivsmassage av "väldigt attraktiva killar", dom har pojkvänner också som knappast får köpa en avrunkning på samma sätt. Makt, överlägsenhet, "omtanke", "ta hand om" osv. Det är absolut kvinnliga fenomen av samma sak.

Men det är inte samma sak som att vara dum i huvudet. Och afghanerna är inga barn, inte massörer heller, inte gambianerna heller

Det var om kåta kärringar är lika dumma i huvudet som gubbarna på Dumpen jag pratade om nu-
Citera
2022-04-07, 00:03
Avslutad
Citat:
Hängde hon ut sig på nätet?
Nja fast det är väl ytterst ovanligt. Och att kärringar skulle hänga ut sig på nätet både med bild och namn samt yrke och bostadsort och säga att dom söker pojkkuk, i så fall borde dom väl dyka upp på Dumpen?

Deras metoder och hur dom beskriver sig själva är väl det minst intressanta, det är olika former av sexualbrott och utnyttjande av svagare och utsatta.
Citera
2022-04-07, 00:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Och på en liten ort som Vetlanda dessutom.
Det kommer inte snackas om någonting annat överhuvudtaget i tre veckor i Vetlanda än det här.

Apropå Vetlanda så finns det en kvinna som kommer därifrån som gjort en utmärkt signaturmelodi till den här Vetlanda-snuskisen:
https://www.youtube.com/watch?v=hvkShLKfl54
Citera
2022-04-07, 00:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Denna man är en man med hög social fallhöjd, fyfan för att vara i hans skor just nu. Kan tänka mig att självmordstankarna flödar i detta nu. Men självklart får han skylla sig själv. Hade kunnat betala för att se när frun konfronterar honom.
Ja, han åker in på övervakningslistan.

Jag har en lista på särskilt intressanta personer med Ratsitlänk, just för att kunna se om någon "registrerats som avliden". Änsålänge är det bara en, vad jag vet.
Tobbe och frugan har för övrigt plockat bort sina respektive Facebooklänkar om att de är gifta med varandra. Tidigare ikväll stod det "Gift med ..." och så varandras namn. Nu har frugan tagit bort relationsstatusen och under Tobbes konto står bara Gift. Det lär nog också försvinna i sinom tid.

Jag måste nog hålla med fler stycken här ikväll, risken för självmord inom någon vecka är skyhög här.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2022-04-07 kl. 00:49.
Citera
2022-04-07, 00:48
Medlem
Nu står inte fruns namn med i statusen ”Gift” på hans Facebook, nu står det bara ”Gift” istället för ”Gift med *****”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in