2022-04-06, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Varför lurar du in oss på den sidan för att leta efter en artikel som inte finns?
Mongos gonna mong.
https://nyheter24.se/noje/1012104-robinson-deltagarna-rasar-efter-bortklippta-nakenscenerna

Citat:
– Vid en punkt sa de till mig: “Kan du snälla klä på dig?”, och då sa jag: “Nej, det tänker jag inte göra för det här är vår strand. Ni säger att det är reality, då kan ni inte be mig att klä på mig”, berättar Isabella.
Queen!
2022-04-06, 22:26
Medlem
Och vad är det för konstigt att vara naken? Vi föds ju nakna. Nakenhet borde accepteras och visas mer i TV.
Senast redigerad av Heymid 2022-04-06 kl. 22:28.
2022-04-06, 22:52
Medlem
dialektikers avatar
Jag har inte orkat titta på Robinson, men försöker titta lite på play nu.
(Hoppar och spolar lite i avsnitten)

Jag måste bara prata av mig.

Gorms kalsonger.
Har ni avhandlat dem?

(Och Sandras string kom ju ett tag innan, för allan del.)

Men Gorm. Jävla äckel-gubbe. Känner mig ofredad med hans läbbiga kalsonger.

Edit: Angela är härlig.
Och Sandra gillar jag också.
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-06 kl. 22:54.
Medlem
Kan Joel vara en aspie?
Han gick med i scouterna men slutade efter 2 veckor eftersom han inte kom in i gänget.
Och nu är han i Robinson och kommer inte heller då in i gänget.
Även om han verkar lite mer social nu efter sin immunitet men han verkar inte riktigt avspänd.
Daniel borde lämnat en joint åt Joel så hade Joel kanske tappat något av sina hämningar(om han inte är aspie utan hämmad men normalstörd).
Så Joel kunde charmat Shevin och fått en het natt på stranden.........
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Varför lurar du in oss på den sidan för att leta efter en artikel som inte finns?
Förlåt, hittade den igen, nyheter 24 ska det vara!
2022-04-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Och vad är det för konstigt att vara naken? Vi föds ju nakna. Nakenhet borde accepteras och visas mer i TV.
Ja den nakna kroppen är ett konstverk som inte bör döljas i onödan.
Annars kommer vi tillbaka till 1800-talet då en naken(kvinno) vrist ansågs oandtändigt sexuellt upphetsade.
2022-04-06, 23:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag har inte orkat titta på Robinson, men försöker titta lite på play nu.
(Hoppar och spolar lite i avsnitten)

Jag måste bara prata av mig.

Gorms kalsonger.
Har ni avhandlat dem?

(Och Sandras string kom ju ett tag innan, för allan del.)

Men Gorm. Jävla äckel-gubbe. Känner mig ofredad med hans läbbiga kalsonger.

Edit: Angela är härlig.
Och Sandra gillar jag också.
Jämnar ju ut sig iom Angelas kameltå
2022-04-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Kan Joel vara en aspie?
Han gick med i scouterna men slutade efter 2 veckor eftersom han inte kom in i gänget.
Och nu är han i Robinson och kommer inte heller då in i gänget.
Även om han verkar lite mer social nu efter sin immunitet men han verkar inte riktigt avspänd.
Daniel borde lämnat en joint åt Joel så hade Joel kanske tappat något av sina hämningar(om han inte är aspie utan hämmad men normalstörd).
Så Joel kunde charmat Shevin och fått en het natt på stranden.........

Det är möjligt att han är det. Angående romantik tror jag inte att någon finner hans bett på kroppen särskilt attraktiva.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-06 kl. 23:28.
2022-04-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

Nakna bröst är okej men mer än så vill jag nog inte se i TV. Tänk på att barn kanske tittar på programmet. hehe Då vill man inte ha en massa nakna könsorgan.
2022-04-07, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Linn, snygg och sexig?

Ja, riktig heting Bra personlighet också.
2022-04-07, 01:17
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nakna bröst är okej men mer än så vill jag nog inte se i TV. Tänk på att barn kanske tittar på programmet. hehe Då vill man inte ha en massa nakna könsorgan.
För min del så slipper jag gärna se deras tuttar och kön. Hur svårt kan det vara att ha bikini och badbyxor.
2022-04-07, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Jo, det där med att "råka" hitta brev/extraröst/fördel eller whatever är ju rätt symptomatiskt för denna produktion, alltid den mest utsatte till råga på allt.

Kanske har Mastiff försökt implementera saker från Survivor, har ingen erfarenhet av annat än den svenska ursprungsversionen (eller brittiska om man så vill). Hade kanske varit bättre att helt byta inriktning istället för denna halvmesyr som fortsätter år efter år där tvister och överraskningar avlöser varandra. Även om det i slutändan gör nada för spänningen, man vet nästan alltid vem som åker ut.

Survivor-versionen verkar ju ha akterseglat orginalkonceptet med råge.
Tveksamt om Mastiff har inspirerats någonting av Survivor, de vet antagligen knappt vad det är om man ska döma på vad de gör med Robinson i Sverige. Det är ändå väldigt tydligt i andra länder vad som fungerar och inte.

Robinson i Sverige sitter i Gustav Carlssons järngrepp (och hans fru som sköter castingen har jag för mig) och så länge han är inblandad så lär det inte ske några större förändringar, bara mer eller mindre orättvisa produktionsstyrning för att artificiellt försöka skapa spänning. Det han inte förstår är att när de ändrar de mest grundläggande reglerna i nästan varenda program så går det aldrig för deltagarna att planera framåt och all försök till strategi faller platt. Att bara skicka ut tjugo personer på en öde ö med selfie sticks för att låta dem leka flugornas herre och sköta utröstningarna själva hade varit mer spännande än som upplägget är nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in