Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Ja, det er etter min mening helt unaturlig. Det finnes mange grunner til at en person kan være forsvunnet. Dette gjelder også kona til en av norges rikeste.
Når han først tenker på kidnapping, så er det kanskje naturlig for akkurat han å tenke på monero. Men det finnes også her andre muligheter.
Skulle tro at kidnapping var en dagligdags ting i din verden også, men det skjer faktisk svært sjelden i Norge. Det finnes mange tema innen sykdom folk flest ikke forteller til alle man kjenner. Det kunne være psykisk sykdom. Rusavhengighet. Til og med kreft holder noen hemmelig den første tiden. Han kunne også tenkt at AE hadde forlatt TH, og dette var et tema TH ikke ønsket å snakke om.
Hvis politiet kjøper kryptomannens forklaring, så faller tiltroen min til politiet flere hakk. Men det tror jeg ikke de gjør.
Det finnes neppe mange grunner til en slik forsvinning i ditt eget hode når du sitter på politikammeret og blir konfrontert med din kontakt med hennes mann over tid, din kryptokompetanse og annet.
Noe har skjedd med Lisbeth er det GHH ble fortalt. Jeg kan ikke fortelle hva sier TH. Skjedd med er et klart uttrykk for at hun er utsatt for noe i mitt hue. Skjedd med utelukker altså at hun har pakket og dratt eller hevet seg på flaska.
GHH mener at det kunne være så mangt som ligger i skjedd med Fru Hagen og som samtidig ikke kan snakkes om. Det skal han da få lov til å mene og sin påståtte uro finner han sikkert måter å dempe på. Neppe da ved å hverken stille flere spørsmål rundt dette direkte til TH, kontakte Fru Hagen selv for svar eller forsøke finne svar via omveier i for eksempel nær familie. For hvis han hadde gjort det ville han vel ikke fått sjokk når TH ringte og forteller om kidnappingen?
Så din tiltro til politiet vil falle flere hakk hvis politiet kjøper kryptomannens forklaring. Jaha og så tenker jeg om det.