2022-04-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Bland araberna/negrerna är det väl under 1 procent som flyttar hem när bidrags duschen väl drar igång.

Lär nog inte bli nå annorlunda för 30 åriga Justyna med dotter. Sen lär dom väl ha hit övriga släkt framöver.

Alla är kasst utbildade, kan inte ett ord engekska/tyska och är magra.

Nej dom är riktiga kvinnor. Dom kan också måla upp sig, klä sig sexigt, men det är off topic. Jag tror inte så många väljer Sverige eftersom dom känner sig osäkra på om svenska män är bögar eller något ännu värre.

Dom flesta kommer ändå att återvända och att bygga upp Ukraina kommer att krävas mycket arbetskraft. Pengarna kommer att strömma in i landet när ryssarna är borta.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
En sak förbryllar mig.
Rätt så många är ju Pro-putin i Ryssland . Opinjonsundersöknongar visar på typ 70% är för kri....specialoperationen. men ändå ser man inte en enda manifestation för kriget över huvud taget i Ryssland. Putin borde väl inte ha så svårt att ordna fackeltåg med heilande ryssar och Z- fanor men allt lyser med sin frånvaro. Det är nånting som har gått snett i propagandan.

Mätningarna stämmer inte. Jag hörde att de gör som SCB i Sverige, de ringer upp folk och frågar dem så den som ringer vet vem de talar med. Få vågar säga att de är emot Putin. När de formulerade frågor på andra vis som vilken politiker de tyckte var bäst så svarade 24 % (tror jag, minns inte exakt) Putin. Då behövde man inte svara om Putin utan man kunde bara låta bli att nämna honom.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Det fruktansvärda djävliga som hänt i Mariupol, Bucha, Borodyanka..har stärkt ukrainska armén till 200%. tror faktiskt detta gör att dom kan vinna detta krig nu.

Klart det måste sporra dom. De högsta hönsen får dock se till att hålla reda på trupperna. Alltså att om de nu så gärna vill så får de tex inte avrätta alla ryssar som de tillfångatar.

Sådant kommer ryssen utnyttja på direkten och kan bli till nackdel att få fortsatta vapenleveranser.
Citera
2022-04-06, 23:06
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Det jag säger är att EXAKT det som förståsigpåare har sagt i över 30 år händer just nu.

Det jag säger är inte mer komplicerat än så.

Hur man ändå lyckades hamna i den här situationen är en bedrift och närmast total idioti.

Uppenbarligen har ett antal personer med för stort ego trott att de är smartare än alla andra.

Jag är övertygad att man kommer att utkräva ansvar av alla inblandade för den här skiten.

Ansvar ja.. Tänk vad kul det blir när Anonymous ger sig på trollfabriken framöver
Citera
2022-04-06, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Det är inte blattar vi snackar om här...

100% av alla ukrainare jag har snackat med, önskar att det blev fred där igen så dom kan åka hem och fortsätta där hemma precis som vanligt.

Ändå öststatspack. Hela landet är superkorrupt och kriminellt. Även dess befolkning.

Okay dom är inte kaousiga. Men det är inga Disney hjältar som kommer hit.
Citera
2022-04-06, 23:08
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
En sak förbryllar mig.

Rätt så många är ju Pro-putin i Ryssland . Opinjonsundersöknongar visar på typ 70% är för kri....specialoperationen. men ändå ser man inte en enda manifestation för kriget över huvud taget i Ryssland. Putin borde väl inte ha så svårt att ordna fackeltåg med heilande ryssar och Z- fanor men allt lyser med sin frånvaro. Det är nånting som har gått snett i propagandan.

Tanken fanns säkert där, men antar att antalet stupade soldater satt "grus i propaganda-maskineriet". Få se vad som sker i framtiden, enligt Sky News förväntas ryssarna köra igång en större offensiv inom de närmaste dagarna. Faktiskt förvånad (igen !) om det sker, att man har lyckas få ihop såpass många snubbar och allt vad som behövs i tillägg.., så snabbt !
Citera
2022-04-06, 23:09
Medlem
Adiaphorouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nej dom är riktiga kvinnor. Dom kan också måla upp sig, klä sig sexigt, men det är off topic. Jag tror inte så många väljer Sverige eftersom dom känner sig osäkra på om svenska män är bögar eller något ännu värre.

Dom flesta kommer ändå att återvända och att bygga upp Ukraina kommer att krävas mycket arbetskraft. Pengarna kommer att strömma in i landet när ryssarna är borta.
Att bygga upp Ukraina är som en ny start eller en andra chans om man så vill.
Citera
2022-04-06, 23:09
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashmoney85
90% flyttar inte hem, vad får dig att tro det? 90% kommer stanna resterande 10 kommer kanske flytta hem

Folk har redan börjat flytta tillbaka till Kiev några dagar efter att ryssarna flytt. De är inte somalier.
Citera
2022-04-06, 23:10
Medlem
Citat:
En sak förbryllar mig.

Det e nog försiktighet. Om du tar Sverige som exempel så var det nästan en majoritet på Flashback som tyckte Putinvänlig media var bättre än MSM före krigets början. Men nu har man bytt sida eller avvaktar. Samma sak med Ryssland. Man kalkylerar med att kriget vinns inom en månad räknat från idag. Men om det inte blir så vill man inte exponera sej för mycket.
Citera
2022-04-06, 23:11
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashmoney85
90% flyttar inte hem, vad får dig att tro det? 90% kommer stanna resterande 10 kommer kanske flytta hem

Ukraina kommer bli en modern europeisk stad när EU/USA bygger upp den igen efter kriget. Klart att de vill hem och hjälpa till och dessutom få det modernare där än här. Har du tur kanske du kan hänga på😉
Citera
Medlem
lyckebobys avatar
Smart att inte visa bilder på civila med vapen i hand som de flesta män fått vid mobiliseringen.
Man ser heller inga civila kasta bensinbomber mot ryssen som de tillverkade stora mängder av?
Det hade varit coolt att få se ryssarna brinna när de kommer för att meja ner folk på gatan!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Händer inte så mkt vettigt så bjuder på några klipp

Ryssland försöker sig på propaganda genom att skjutsa iväg lite GRAD-raketer mot Mariupol
https://twitter.com/Archer83Able/status/1511734333408751626?s=20&t=7UeRgA_-p1oPoPAeOe4UCQ

Folk får springa för livet i Severodonetsk då bomber slår ner:
https://twitter.com/bigSAC10/status/1511728158722170881?s=20&t=7UeRgA_-p1oPoPAeOe4UCQ

Hittar tassarna från en hund uppspikade vad ser ut ser ut som vad som blivit över efter en styckning:
https://twitter.com/bigSAC10/status/1511739848339697679?s=20&t=7UeRgA_-p1oPoPAeOe4UCQ

Ukrainare som bränner en tank från på flera km avstånd med STUGNA-P:
https://twitter.com/TheDeadDistrict/status/1511788189312237569?s=20&t=7UeRgA_-p1oPoPAeOe4UCQ

*BONUSKLIPP!!!!* Razman Kadyrov visar vilken naturbegåvning har är när han ska inviga en ny baskethall:
https://twitter.com/bigSAC10/status/1511798934502584323?s=20&t=7UeRgA_-p1oPoPAeOe4UCQ

Karln verkar helt sakna djupseende. Föga förvånande då han är av getknullarblod och kraftigt inavlad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in