Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Nåväl, du verkar få näring och självkänsla av att ljuga och vägra erkänna när du har fel.
Varför, meningen är ju att lära sig något, det är ju vad disskusioner eller debatter är tillför, Du (men frammförallt andra) kan ju lära sig massor genom att läsa vår tråd.
Citat:
Att du sen kommer mest groteska anklagelser är mer bevis på hur sjuk i huvudet du är. Projicera inte är du snäll.
Det är ett erkännande från dina sida att jag är mittiprick... likvärdigt med att du fångats på bild i ukraina i full färd med att att "inte utföra övergrepp för det är inte bevisat enligt din standard för bevisföring"....
Citat:
Det tar dessutom väldigt lång tid för dig att svara på de enklaste av inlägg, ofta saknar de också substans och diskussionsvärde.
Det är ju din upplevelse och du har givetvis rätt till den, Jag finns här för att hjälpa dig formulera egna tankar, den dagen du finner kapacitet för att göra det.
Citat:
Du är också otroligt noga med hur du formulerar dig vilket tyder på osäkerhet samt ett försök att hävda dig.
"Be precise in your speech."
(regel 10 - JP)
Citat:
Ibland är det bara bättre att skriva "okej, jag hade fel" eller "vi lämnar det där nu".
då har du mycket arbete framför dig. du är naturligtvis välkommen att citera där jag har fel, och presentera något mer än dina känslor och önskningar att det är objektivt sant.
Citat:
Faktum är att du lägger dig i en diskussion med ditt trams och svamlande, ni kom med påståenden som inte stämde överhuvudtaget och när det är motbevisat så fortsätter ni på den inslagna vägen.
Vilka är dessa vi, jag håller ju inte dig ansvarig för vad adolf hittler sa och gjorde, du kanske skulle kunna försöka dig på att ge mig samma möjlighet som jag ger dig. Att tvinga mig att se in i den skäl för att förstå dina tankar när du inte ens kan formulera dem i skrift är ju en hopplös utgångspunkt för en disskussion.
Citat:
]Jag tycker att detr urgulligt hur ni kramat ihop er till en enda stor spyboll av hat, personangrepp och i vissa fall bisarra påståenden. Bara för ni är fler har ni inte rätt.
Din psykisk ohälsa är inte relvant för vara sig mig eller trådens topic, märk väl att din mamma ljög för dig när hon sa att du är speciella och det är alla andra barnen det är fel på.....