Citat:
Har en allmän fråga angående eskorter i sthlm, om en eskort är oseriös, t.ex. bokar tid men dyker inte upp vid outcall eller/och inte svarar när det är dags för träffen vid incall, kan oseriositeten vara ett tecken på rånargäng eller dylikt, eller att hon har någon kumpan som följer med henne in i din lägenhet vid outcall, eller väntar redan inne/kommer in i rummet om det är incall, och börjar hota och råna dig?
Alternativt, att oseriositeten kan betyda något annat farligt, att hon själv blåser eller hotar dig, kanske anmäler dig för utpressning, sexköp, våldtäkt eller liknande mm?
Någon som vet?
Tacksam för info
Mvh
Alternativt, att oseriositeten kan betyda något annat farligt, att hon själv blåser eller hotar dig, kanske anmäler dig för utpressning, sexköp, våldtäkt eller liknande mm?
Någon som vet?
Tacksam för info
Mvh
Min erfarenhet är att det ofta handlar om tjejer som antingen är nonchalanta (efterfrågan är ju större än tillgången) och tar dag som den kommer och därmed struntar i bokningar ibland eller så handlar det om unga tjejer som är allmänt struliga och har dålig ordning på det mesta (det vill säga inte bara eskortbokningar). Tyvärr finns det en del ungdomar som har dålig "arbetsmoral" (vet det genom mitt yrke). Sedan finns det å andra sidan unga tjejer med full koll på livet och hög "arbetsmoral" vilket de visar vare sig det gäller arbete som eskort eller i "vanligt" arbete och i studier.
Utöver ovanstående finns det väl ett litet fåtal eskorter som är struliga på grund av missbruk eller psykiska problem. Att eskort strular med bokningar skulle inte jag ta som intäkt för att det är (större) risk för rån, hot eller utpressning och liknande.