2022-04-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Har en allmän fråga angående eskorter i sthlm, om en eskort är oseriös, t.ex. bokar tid men dyker inte upp vid outcall eller/och inte svarar när det är dags för träffen vid incall, kan oseriositeten vara ett tecken på rånargäng eller dylikt, eller att hon har någon kumpan som följer med henne in i din lägenhet vid outcall, eller väntar redan inne/kommer in i rummet om det är incall, och börjar hota och råna dig?
Alternativt, att oseriositeten kan betyda något annat farligt, att hon själv blåser eller hotar dig, kanske anmäler dig för utpressning, sexköp, våldtäkt eller liknande mm?

Någon som vet?

Tacksam för info
Mvh

Min erfarenhet är att det ofta handlar om tjejer som antingen är nonchalanta (efterfrågan är ju större än tillgången) och tar dag som den kommer och därmed struntar i bokningar ibland eller så handlar det om unga tjejer som är allmänt struliga och har dålig ordning på det mesta (det vill säga inte bara eskortbokningar). Tyvärr finns det en del ungdomar som har dålig "arbetsmoral" (vet det genom mitt yrke). Sedan finns det å andra sidan unga tjejer med full koll på livet och hög "arbetsmoral" vilket de visar vare sig det gäller arbete som eskort eller i "vanligt" arbete och i studier.

Utöver ovanstående finns det väl ett litet fåtal eskorter som är struliga på grund av missbruk eller psykiska problem. Att eskort strular med bokningar skulle inte jag ta som intäkt för att det är (större) risk för rån, hot eller utpressning och liknande.
Citera
2022-04-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Min erfarenhet är att det ofta handlar om tjejer som antingen är nonchalanta (efterfrågan är ju större än tillgången) och tar dag som den kommer och därmed struntar i bokningar ibland eller så handlar det om unga tjejer som är allmänt struliga och har dålig ordning på det mesta (det vill säga inte bara eskortbokningar). Tyvärr finns det en del ungdomar som har dålig "arbetsmoral" (vet det genom mitt yrke). Sedan finns det å andra sidan unga tjejer med full koll på livet och hög "arbetsmoral" vilket de visar vare sig det gäller arbete som eskort eller i "vanligt" arbete och i studier.

Utöver ovanstående finns det väl ett litet fåtal eskorter som är struliga på grund av missbruk eller psykiska problem. Att eskort strular med bokningar skulle inte jag ta som intäkt för att det är (större) risk för rån, hot eller utpressning och liknande.

Ett antal är bortskämda och oseriösa, så kan de knappast bete sig om de jobbar åt ngn. Då gäller fan att dra in pengar.
Vissa, särskilt de m nyreggad profil, är unga alt män som tycker det är kul att sabba branschen. Sannolikt finns äcen vänsterautonoma fakeprofiler oxå.
Citera
2022-04-03, 11:06
Medlem
Tips sökes: Någon av tjejerna på ST som är riktigt bra på kladdiga deepthroats och munknull?
Citera
2022-04-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Har en allmän fråga angående eskorter i sthlm, om en eskort är oseriös, t.ex. bokar tid men dyker inte upp vid outcall eller/och inte svarar när det är dags för träffen vid incall, kan oseriositeten vara ett tecken på rånargäng eller dylikt, eller att hon har någon kumpan som följer med henne in i din lägenhet vid outcall, eller väntar redan inne/kommer in i rummet om det är incall, och börjar hota och råna dig?
Alternativt, att oseriositeten kan betyda något annat farligt, att hon själv blåser eller hotar dig, kanske anmäler dig för utpressning, sexköp, våldtäkt eller liknande mm?

Någon som vet?

Tacksam för info
Mvh

Brukar tolka ”för bra för att vara sann” tjejer som rånarligor. De som är allt för billiga och villiga att gå med på allt man vill. Har dock bara blivit rånad en gång men sedan dess är jag alltid misstänkssam på tjejer som är allt för medvilliga att göra allt för en.
Citera
2022-04-03, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merinoull96
Brukar tolka ”för bra för att vara sann” tjejer som rånarligor. De som är allt för billiga och villiga att gå med på allt man vill. Har dock bara blivit rånad en gång men sedan dess är jag alltid misstänkssam på tjejer som är allt för medvilliga att göra allt för en.
Finns tyvärr ingen garanti för att inte bli rånad eller blåst,
Har märkt att det är många tjejer som annonserar och vill att man ska prata med dig på en tjat linjer.
Heller killar som utger att vara tjej som sedan hotar med att lägga ut personen på sosiala medium.Har varit med om detta ett par gånger, är lite misstänksam mot Kik och sms, vill helst ha telefon kontakt med tjejer som är i tjänst
Citera
2022-04-03, 17:28
Medlem
pittbrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikitik
Hittade något som var för bra för att vara sant, slog till i onödan såklart.

Hon annonserar som Leylla_19 eller Leylla_leylla på rs och se. Drog en pistol och tog de cash som fanns hemma och drog. Så undvik om ni inte vill ha det väldigt spännande i vardagen

Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Få se om jag hänger med...
Om hon inte dyker upp vid outcall..Kan det väl inte vara risk för rån vid mötet.
Det finns alltid en risk för rån vid incall. Men då vet du i alla fall var dom höll till.

Sedan finns det alltid ett stort mörkertal av folk som blivit rånade.
Pga att det är förbjudet att köpa sex i Sverige.

Tack för ditt svar. Jag var lite otydlig där. Naturligtvis finns det inte risk för något om de inte dyker upp vid outcall, utan jag tänkte på ovan citerade inlägg från en tidigare del av tråden, det där med pistolen mm. Det jag ville få sagt, var mer om ett beteende avviker från normen vid outcall, t.ex. ändrar tider,
eller kommer med egen bil även om man säger att det inte finns någon parkering etc. Då kan det kanske röra sig om ett planerat rån och bilen är på och behöver ingen parkering, för att de skall kunna dra iväg så fort som möjligt. Bara en tanke, men förstår ditt svar också.
Citera
2022-04-04, 00:37
Medlem
Är det någon som träffat norskan "Tyra Love" som finns på RE?
Sjukt snygg på bilderna men är dom äkta?
Är hon värd att träffa?
Citera
2022-04-04, 10:19
Medlem
[QUOTE=Hon är knappast Norsk när hon bara kan engelska...för övrigt har väl de som kallar sig Norska tjejer varit scam som ska ha betalt i förskott mer diverse betalningsmedel
Citera
2022-04-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikitik
Hittade något som var för bra för att vara sant, slog till i onödan såklart.

Hon annonserar som Leylla_19 eller Leylla_leylla på rs och se. Drog en pistol och tog de cash som fanns hemma och drog. Så undvik om ni inte vill ha det väldigt spännande i vardagen

Vad fasen, henne har ju jag träffat.
Hon verkade seriös då, om lite stressad och löpande band känsla.
Citera
2022-04-05, 23:01
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Vad fasen, henne har ju jag träffat.
Hon verkade seriös då, om lite stressad och löpande band känsla.
Var bor hon ungefär?
Citera
2022-04-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Var bor hon ungefär?
Ingen aning, hon kom på outcall till mig.
Var inte samma tjej som bilderna.
Citera
2022-04-05, 23:34
Medlem
Någon som träffat Sotnos22 på RS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in