2022-04-05, 21:39
Medlem
Telepatisks avatar
Senaste, "Tweedy" ser så jävla äcklig ut. Får rysningar nästan när jag ser honom. Verkligen psykopatvibbar.

Han flinar massa också, verkligen tecken på att han inte bryr sig ett skit om vad han håller på med.

EDIT: Det är något med att hans ögon inte uttrycker sig på samma sätt som hans mun vilket gör att han uppfattas som så obehaglig.
Senast redigerad av Telepatisk 2022-04-05 kl. 21:47.
Citera
2022-04-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Senaste, "Tweedy" ser så jävla äcklig ut. Får rysningar nästan när jag ser honom. Verkligen psykopatvibbar.

Han flinar massa också, verkligen tecken på att han inte bryr sig ett skit om vad han håller på med.

EDIT: Det är något med att hans ögon inte uttrycker sig på samma sätt som hans mun vilket gör att han uppfattas som så obehaglig.
Creepy kanske vore ett mer passande namn på honom.
Citera
2022-04-05, 22:36
Medlem
Sommargays avatar
Skönt ändå på något sätt att han har ambitioner med musik och entreprenörskap kan jag tycka. Det gör att fallhöjden blir lite högre. Nu är han ju knappast varken någon Kamprad eller Avicci precis men det här ställer ju till det ur hans eget perspektiv åtminstone. Det här måste vara första gången "vi kommer kontakta polisen"-kommentaren hade någon effekt vad jag vet. Han tvärstannade och gjorde en 180 direkt när han hörde det. Han nämner i chatten att hans polare alltid "backar upp honom" också. Jo det märktes ju på senaste hemmafesten där hans boys drog ett spännband runt halsen på honom och turades om att slå honom med tillhyggen.
Citera
2022-04-05, 23:03
Medlem
Mowglinos avatar
Varför blir han den senaste killen Tweedy uthängd som gädda? Vad jag vet så är det lagligt att ha sex med en 15 åring i Sverige.
Citera
2022-04-05, 23:15
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
Senaste pedofilen som dom nämner som tweedy verkar göra lite peddobeats på Spotify.

https://www.instagram.com/TobiasTweedy/?fbclid=IwAR3J0fujVvV_OV9CSEw5QLD0Guqfk8nFVtCV2HYn Z5J2wdN1Y8JCCq5G8w4

https://m.facebook.com/profile.php?id=525057004
”enligthened”

Wtf 🤣
Citera
2022-04-05, 23:18
Medlem
Hebrs avatar
Tobias Tweedy vilken jävla mask. Vem har lurat i dig att du kan ha attityd? Ragga småbrudar och skriva som en blatte. Vilken äcklig PAJAS
Citera
2022-04-05, 23:42
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Mäns sexuella upphetsning på snipor och småflickor är vetenskapligt konstaterat vara fullt normal. Om det råder inga tvivel och ingen säger emot. Forskningen är entydig.
Gromning och den uppsökande verksamheten kan tack vare Sjöberg & Sara samt dumpen-gänget snart också börja att betraktas som normal.
Du är för jävla enkelspårig. Ditt enda argument är det visuella stimulit. Men vet du vad? Det är inte ens relevant. Det du formulerar som något angeläget är en fullkomlig icke-fråga. Det här handlar om moral och mognad i första hand, sådant som är centralt för varje normal vuxen individ. Men du missar den biten helt, antingen för att provocera eller för att du helt enkelt aldrig utvecklat ett normalt samvete.

Du glömmer det mest fundamentala, att vi är människor med känslor och relationer till varandra som lever i ett civiliserat samhälle. Det är en dimension som skiljer oss från många djur. Vi väljer inte att förstöra livet för andra människors barn genom att krossa den tilltro en ung människa måste våga ha till andra vuxna för att själv kunna växa till en fungerande medborgare. Om du manipulerar till dig ett samlag med en osäker tonårstjej kommer den tjejen få ett helvete att lita både på en man igen, och på samhället. Väljer du att bortse från detta trots att du är fullt medveten om konsekvenserna så har du förbrukat din närvaro i flocken. Då är du inte välkommen längre.

Begriper du inte detta har du en social störning och bör söka hjälp. Det är inte svårare än så. Det är precis det man försöker säga till Tweedy i Rättvik-gruppen på Facebook. Försvinn från vår stad, du är inte välkommen här nåt mer.
Citera
2022-04-05, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Subterranean
Only said by pedophiles.
Only source: pedophiles.
Jag vet att du helt uppenbarligen har fel men det är en idiot för dum för att förstå.

Jag visar på vetenskap, forskning och sanning. Moral skiftar från tid till tid, från land till land och från person till person - och är aldrig något bestående över tid.
Svensk moral är att man ska behandlas som oskyldig när man inget brottsligt gjort. Sjöberg är inte svensk.
Citera
2022-04-06, 00:04
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Jag vet att du helt uppenbarligen har fel men det är en idiot för dum för att förstå.

Jag visar på vetenskap, forskning och sanning. Moral skiftar från tid till tid, från land till land och från person till person - och är aldrig något bestående över tid.
Svensk moral är att man ska behandlas som oskyldig när man inget brottsligt gjort. Sjöberg är inte svensk.

Att du vill våldta barn hör vare sig till vetenskap, forskning och sanning. Vi vet bara att såna som du existerar och dumpen.se är det minsta vi kan göra för samhället.

Lobotomi och fängelstraff verkar inte fungera så bra. Vi tackar Patrik och Sara att det här ger bättre effekt.
Citera
2022-04-06, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Varför blir han den senaste killen Tweedy uthängd som gädda? Vad jag vet så är det lagligt att ha sex med en 15 åring i Sverige.

Född 2007 kan vara 14 år men det kommer aldrig upp i chat om hon fyllt 15 eller inte. Reagerar dock på att det är han som försöker sluta prata sex hela tiden när hon fortsätter. Han vill hjälpa henne med plugget, läxor, äta och laga mat, gå på promenad, kolla film. Bara umgås skriver han. Han skriver att han INTE vill ha sex.
Är det på dom grunderna man hänger ut honom eller på hans tidigare"meriter" ?
Citera
2022-04-06, 02:21
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Mäns sexuella upphetsning på snipor och småflickor är vetenskapligt konstaterat vara fullt normal. Om det råder inga tvivel och ingen säger emot. Forskningen är entydig.
Gromning och den uppsökande verksamheten kan tack vare Sjöberg & Sara samt dumpen-gänget snart också börja att betraktas som normal.

Vilken forskning då? Vad är det för ålder på "småflickorna" det handlar om i så fall?
Citera
2022-04-06, 02:55
Medlem
TompaOs avatar
Tweedy har den klassiska tjack-looken. Otroligt obehagliga ”vibrationer”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in