2022-04-05, 18:29
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Kort svar: Dom är naiva och lättlurade. Vissa troligtvis även låg intelligens. Dom har inte fattat att de lever i värdens mest feministiska land Sverige år 2022.
Läste i en annan tråd, under Aktuella Brott, att pedofiler ofta är så som du beskriver det.
Går ut med bild på sej själv och sitt riktiga namn osv.
Citera
2022-04-05, 18:55
Medlem
Citat:
Kort svar: Dom är naiva och lättlurade. Vissa troligtvis även låg intelligens. Dom har inte fattat att de lever i värdens mest feministiska land Sverige år 2022.
Har inget med feminism att göra att det finns sjuka människor. Förr hade de avrättats direkt om byn de bodde i hade kommit på dem.
De är knappast lättlurade eftersom de aktivt söker upp barn och dessutom vet var de ska söka kontakt med barn . De med barn har nog genom barnen dessutom lärt sig hur de ska hitta rätt barn att grooma och hur de ska tala med barn så att de får dem att lita på en okänd vuxen
Citera
2022-04-05, 19:01
Medlem
Hagis124s avatar
Pedofiler ska hängas högt på Sergels Torg inför åskådare - ett praktexempel vad som händer när man förstör unga liv. Hoppas fler från dumpentorskar tar självmord, mår så bra i hjärtat då.

De stjärnorna som kör Dumpen är riktiga hjältar. All heder åt dem.
Citera
2022-04-05, 20:00
Medlem
USK1s avatar
Den här sista fångsten var ta mig fan riktigt vidrig, uppkäftig och allmänt äcklig, fick mig att direkt på om han var lika tuff när han åkte på stryk i en lght, tvivlar starkt på det iaf. Hoppas han får vad han förtjänar iaf, känns som ett extremt manipulativt och slingrigt äckel
Citera
2022-04-05, 20:10
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Den här sista fångsten var ta mig fan riktigt vidrig, uppkäftig och allmänt äcklig, fick mig att direkt på om han var lika tuff när han åkte på stryk i en lght, tvivlar starkt på det iaf. Hoppas han får vad han förtjänar iaf, känns som ett extremt manipulativt och slingrigt äckel

Exakt. Finns inget för någon annan att hämta hos en slingrig skithög som han.
Citera
2022-04-05, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har inget med feminism att göra att det finns sjuka människor. Förr hade de avrättats direkt om byn de bodde i hade kommit på dem.
De är knappast lättlurade eftersom de aktivt söker upp barn och dessutom vet var de ska söka kontakt med barn . De med barn har nog genom barnen dessutom lärt sig hur de ska hitta rätt barn att grooma och hur de ska tala med barn så att de får dem att lita på en okänd vuxen
Sant, feminism är inte ordet men gynocentrism och misandri är det. Jo men lättlurade verkar de ju uppenbarligen vara, tycker du inte, eller använder Sjöberg någon slags hemlig Gestapo-teknik...
Citera
2022-04-05, 20:50
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Mäns sexuella upphetsning på snipor och småflickor är vetenskapligt konstaterat vara fullt normal. Om det råder inga tvivel och ingen säger emot. Forskningen är entydig.
Gromning och den uppsökande verksamheten kan tack vare Sjöberg & Sara samt dumpen-gänget snart också börja att betraktas som normal.

Only said by pedophiles.
Only source: pedophiles.

Frågan är om det tillkommer fler organisationer som dumpen.se. Nu inser många mer hur allvarligt det är. Flera av gäddorna har barn och det är oerhört effektivt att de åkte fast den vägen.
Citera
2022-04-05, 20:53
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.

Har själv haft svårt för Putte, han utstrålar inte intelligens direkt. Men efter att ha sett vilka efterblivna avskum till människor han sätter dit. Ta exempel människan som öppet förgrep sig på sin morsa och sedan sökte sig till en peddomor.

Så måste man ge honom cred
Senast redigerad av fittslem 2022-04-05 kl. 20:56.
Citera
2022-04-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Har själv haft svårt för Putte, han utstrålar inte intelligens direkt. Men efter att ha sett vilka efterblivna avskum till människor han sätter dit. Ta exempel människan som öppet förgrep sig på sin morsa och sedan sökte sig till en peddomor.

Vem var det? Finns den personen på D*mpen?
Citera
2022-04-05, 21:04
Medlem
USK1s avatar
Citat:

Vem av gäddorna gjorde det?
Citera
2022-04-05, 21:32
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Vem av gäddorna gjorde det?

Ursäkta blev fel med stavningen. Dottern var det jag syftade på.
Citera
2022-04-05, 21:39
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursäkta blev fel med stavningen. Dottern var det jag syftade på.

Ah ok, då hänger jag med, tänkte först, fan vad är det för creep jag missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in