2022-04-05, 07:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiggen123
Exakt likadant som min situation. Blev dunderblåst av bruden och ville absolut inte ha barn alls, idag har vi 2 fantastiska barn, ett fint hus och ett kommande bröllop.😊 Det ordnar sig gubben!
Där ser du, TS! Du ÄR inte ensam i din situation! Det HAR hänt andra före dig!
Citera
2022-04-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Träffade en ny KK förra veckan. Vi har träffats och haft sex varje dag sen dess. Hon går i skolan och har därför ingen inkomst, så att hon har några avelsplaner har inte föresvävat mig, varför jag har kört utan komdom i tron att hon äter piller.

När jag i dag lite diskret förde preventivmedel på tal gjorde hon en äcklad min. Hon erkände då att hon vill ha barn så snabbt som möjligt för att kunna hoppa av skolan. Jag vill VERKLIGEN inte ha fler barn, men hon bedyrar att hon kommer att göra allt jobb om så blir fallet.

Så nu sitter man här och inväntar nervöst de kommande dagarnas besked. Pandemin har satt djupa spår i min plånbok, så ännu ett underhåll att betala kommer att bli kännbart.

Någon mer som blivit utnyttjad på detta sätt och vad gjorde ni i situationen?

Rekommenderar att sterilisera dig, du säger att du absolut ej vill ha fler barn så varför gör du inte detta? det ska jag göra iaf när jag är helt säker att jag inte vill ha fler barn.
Citera
2022-04-05, 07:53
Medlem
llundberg57s avatar
Det här illustrerar PRECIS vad jag menar med att kvinnor är falska och opålitliga.

Släng bort fanskapet!
Citera
2022-04-05, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Rekommenderar att sterilisera dig, du säger att du absolut ej vill ha fler barn så varför gör du inte detta? det ska jag göra iaf när jag är helt säker att jag inte vill ha fler barn.
Man kan reversera sterilisation
Citera
2022-04-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djvlad
Man kan reversera sterilisation

Ännu bättre om det nu stämmer. Ska ringa en klinik och kolla. Då hoppar jag på det direkt.
Citera
2022-04-05, 08:10
Medlem
HeavyPops avatar
Jag är steriliserad sen många år tillbaka.
Har inga barn. Vill inte föra mina skräpgener vidare.
Citera
2022-04-05, 08:31
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag är steriliserad sen många år tillbaka.
Har inga barn. Vill inte föra mina skräpgener vidare.

Klokt val. Jag har tidigare tagit upp varför sterilisering är bäst för klimatet. (FB) Det miljömedvetna: sterilisering av vita män

Jag kommer att göra det så snart som möjligt. Så jävla trött på att behöva dega underhåll för ungar man inte vet av.
Citera
2022-04-05, 10:39
Medlem
Sumegs avatar
Jag tycker man ska köra med öppna kort. Osnyggt av kvinnan att inte berätta att "jag tar inte p-piller och om det blir barn vill jag behålla det". Bådas ansvar.

Kvinnor överlag är ju väldigt feministiska. Men om de blir gravida utan planering innan blir plötsligt jämställdhet väldigt oviktigt - "det är mitt val"! Men sedan förväntar de sig att pappan ska vara närvarande och ta halva ansvaret. Bakvänt med 100÷ makt över beslutet men sedan bara 50÷ av ansvaret. Hönshjärnor.
Citera
2022-04-05, 11:00
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Klokt val. Jag har tidigare tagit upp varför sterilisering är bäst för klimatet. (FB) Det miljömedvetna: sterilisering av vita män

Jag kommer att göra det så snart som möjligt. Så jävla trött på att behöva dega underhåll för ungar man inte vet av.

Svaret antyder nästan att detta hänt förut? Har du bastarder lite här och var?
Citera
2022-04-05, 11:17
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Svaret antyder nästan att detta hänt förut? Har du bastarder lite här och var?

Ja, tyvärr har jag ju flera oönskade barn. Oftast efter slika blåsningar. Därför extra angeläget att det inte ska hända igen.
Citera
2022-04-05, 11:20
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ja, tyvärr har jag ju flera oönskade barn. Oftast efter slika blåsningar. Därför extra angeläget att det inte ska hända igen.

Alright, då låter det ju verkligen som att det är dags för "snip snip". Hoppas det löser sig!
Citera
2022-04-05, 11:38
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Träffade en ny KK förra veckan. Vi har träffats och haft sex varje dag sen dess. Hon går i skolan och har därför ingen inkomst, så att hon har några avelsplaner har inte föresvävat mig, varför jag har kört utan komdom i tron att hon äter piller.

När jag i dag lite diskret förde preventivmedel på tal gjorde hon en äcklad min. Hon erkände då att hon vill ha barn så snabbt som möjligt för att kunna hoppa av skolan. Jag vill VERKLIGEN inte ha fler barn, men hon bedyrar att hon kommer att göra allt jobb om så blir fallet.

Så nu sitter man här och inväntar nervöst de kommande dagarnas besked. Pandemin har satt djupa spår i min plånbok, så ännu ett underhåll att betala kommer att bli kännbart.

Någon mer som blivit utnyttjad på detta sätt och vad gjorde ni i situationen?
Är du helt jävla dum i hela huvudet eller?

Gå till doktorn, be dem sätta knut på sädesledarna och klipp dem för säkerhets skull också.

Är det inte du som betalar underhållet är det jag som gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in