2022-04-05, 09:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Senaste konfrontationen med Tweedy, nja sådär...inget hit enl mig.
Bara en massa tjattrande tugg, dåligt ljud. A och O i journalistik idag är ju tekniken, ni MÅSTE för fan göra något åt ljudet. Patrik ballar ur mot slutet, fan så idiotiskt gjort här hade vi ju ännu en gädda som kanske kunde öppna sig och vi får till en intressant diskussion, men nej Patrik bara kallar honom "dumme jävel".. Opproffsigt så det stinker. Återkommer sen med fler kommentarer om chatten.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-05 kl. 09:59.
Citera
2022-04-05, 09:55
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
För att vuxna kvinnor inte är intresserade av att ha sex med chaufförer och lågstatusyrkesmän - därför provar de lyckan med minderåriga. En mycket stor del till skulden att minderåriga groomas är kvinnors fel. Börja i rätt ände så löser sig problemet med gromningautomatiskt. Vem groomar barn när det finns sexvilliga attraktiva vuxna?
Vilket jävla bullshit du skriver. Att det är en del lastbilschaufförer beror såklart på att de åker runt mer än andra i sitt jobb och kan träffa folk lättare på det sättet man gör på nätdejter än tex en kontorsnisse har möjlighet till. Och att det skulle vara kvinnors fel att män groomar barn, alltså är du helt dum på riktigt eller? Låter som att du pratar om dig själv.
Citera
2022-04-05, 10:00
Medlem
mr.demons avatar
Nya killen är såna man vill se uthängda. Folk med utseendet på sin sida. Talet och allt det där. Det där som gör att dom känns farligare än dom där tappade varelserna som mer ser ut att lida av fetma och en och annan uppenbar diagnos.
Citera
2022-04-05, 10:02
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nya killen är såna man vill se uthängda. Folk med utseendet på sin sida. Talet och allt det där. Det där som gör att dom känns farligare än dom där tappade varelserna som mer ser ut att lida av fetma och en och annan uppenbar diagnos.
Precis, synd då att Patrik och Sara inte har vett att göra en intressant uthängning av denne intressanta gädda, utan bara står där och gnäller som några ADHD-freak...
Citera
2022-04-05, 10:02
Medlem
Kronkallenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yani-Josefsson
Senaste äcklet - tror ni att han är från Dalarna? Jag tvivlar men kan ha fel. Hans tugg påminner om Stockholm/liknande.

Vad tror ni andra? Ska bli härligt att se honom krascha . Lär ha lite ångest i dag.

Enligt mrkoll har han tidigare bott i Tumba
Citera
2022-04-05, 10:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Precis, synd då att Patrik och Sara inte har vett att göra en intressant uthängning av denne intressanta gädda, utan bara står där och gnäller som några ADHD-freak...

Håller med. Stör mig som fan på att speciellt Patrik hela tiden ska avbryta. Jävla ADHD han måste ha. Och dåligt ljud var det också.
Citera
2022-04-05, 10:05
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronkallens
Enligt mrkoll har han tidigare bott i Tumba
Men han bodde bara två månader i Tumba ser det ut som.
Citera
2022-04-05, 10:06
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Håller med. Stör mig som fan på att speciellt Patrik hela tiden ska avbryta. Jävla ADHD han måste ha. Och dåligt ljud var det också.

Dom verkar ju inte ha någon som helst plan eller synkronisering sinsemellan inte heller eller någon som helst förberedelse inför vilken typ av gädda dom kan tänkas träffa. I vissa fall pratar dom lugnt, i vissa fall blir det raseriutbrott, det verkar vara ett rent lotteri hur dom beter sig. Jag är inte alls imponerad tyvärr.

Gäddor som är öppen för samtal ska man givetvis passa på att linda runt fingret, varför är man så dum att man dumpar den möjligheten, obegripligt enl mig.
Citera
2022-04-05, 10:07
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Utseendet på sin sida? Han är 29 men ser ut som 52. Men visst, möjligen jämfört med Lennart. Tweedy är för övrigt typen man bara vill slå käken ur led på.
Citera
2022-04-05, 10:10
Medlem
Vore intressant att ta del av hans tidigare domar som b.la ska ha innefattat sexuellt ofredande, kränkande fotografering, ofredande m.m.
Citera
2022-04-05, 10:18
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Utseendet på sin sida? Han är 29 men ser ut som 52. Men visst, möjligen jämfört med Lennart. Tweedy är för övrigt typen man bara vill slå käken ur led på.
Hade jag träffat på han någonstans så hade mer än käken åkt ur led. Misstänker att han har en jobbig tid framför sig. Så litet samhälle då sprider sig allting fort.
Citera
2022-04-05, 10:21
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Vore intressant att ta del av hans tidigare domar som b.la ska ha innefattat sexuellt ofredande, kränkande fotografering, ofredande m.m.
Han finns på Lexbase.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in