2022-04-05, 03:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Varför är lastbilschaufförer så ofta med på dumpen?
Verkar ju finnas hundratals Anders Eklunds därute.
För att vuxna kvinnor inte är intresserade av att ha sex med chaufförer och lågstatusyrkesmän - därför provar de lyckan med minderåriga. En mycket stor del till skulden att minderåriga groomas är kvinnors fel. Börja i rätt ände så löser sig problemet med gromningautomatiskt. Vem groomar barn när det finns sexvilliga attraktiva vuxna?
Citera
2022-04-05, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
För att vuxna kvinnor inte är intresserade av att ha sex med chaufförer och lågstatusyrkesmän - därför provar de lyckan med minderåriga. En mycket stor del till skulden att minderåriga groomas är kvinnors fel. Börja i rätt ände så löser sig problemet med gromningautomatiskt. Vem groomar barn när det finns sexvilliga attraktiva vuxna?

Ja tänk så synd det är om män som inte får ligga.
Offerkofta deluxe.
Men helt rätt. Jag förstår att de flesta av dem som blivit uthängda på Dumpen inte får ligga. De är korkade, feta och skitiga. Om jag vore kvinna (eller man) så skulle jag inte ta i dem med tång.
Citera
2022-04-05, 07:58
Medlem
Nytt Napp
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/
Citera
2022-04-05, 08:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt Napp
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-skulle-bara-pa-promenad-napp-igen/

Detta var med en dryg jävla gädda! Han erkänner allt men han är ändå bara ute o går.

Det som jag känner igen här är en pundarlook. Har samma moves o stil som några gamla polare som gillade tacket en gång i tiden. Skulle förvåna mig om detta inte va en fd brukare också.

Att han är dömd för sexbrott innan ser kan ju dock på hans, om än unga, slemmiga krypiga utseende
Citera
2022-04-05, 08:18
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Hehe, bra slutord av Patrik där:

"Hahaha, det blir inte så lugnt efter att vi publicerat detta där... "Kompis". Din dumme jävel!"
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-05 kl. 08:21.
Citera
2022-04-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katsenjammer
Du ryser av välbehag när en normal människa som jag blir hetsad till den grad att man begår självmord?!

Frågan är vem av oss som är sjuk.

Jag ska göra det till mitt livs sista uppdrag att hänga ut Sjöberg som den pedofil han är. Då har sann rättvisa skipats.
Ja, vi ryser av välbehag. Jag skickade seriöst runt nyheten bland mina vänner om den döde pedofilen. Vi skrattade.
Önskade så innerligt att pedofilen med kniven i fickan skulle ha skurit halsen av sig på plats.
Citera
2022-04-05, 08:45
Medlem
Jasmine4556s avatar
Vilket vidrigt snobbslem det senaste nappet är. Så tror han att han är i position för att leka cool också. Pinsamt!
Citera
2022-04-05, 09:11
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Vilket vidrigt snobbslem det senaste nappet är. Så tror han att han är i position för att leka cool också. Pinsamt!

Som en mindre lyckad reklampelare för Lundsberg dvs när man inte är smart får man spela smart, att vara dryg, arrogant och gilla droger löser resten.

Till allvaret: den fjärde som kostar på sig attityd, hoppas någon bekant tittar in här och bjuder på mer detaljerad personbeskrivning.
Citera
2022-04-05, 09:35
Medlem
sandyhells avatar
Väldigt lätt att identifiera, den senaste.
Citera
2022-04-05, 09:37
Medlem
Yani-Josefssons avatar
Senaste äcklet - tror ni att han är från Dalarna? Jag tvivlar men kan ha fel. Hans tugg påminner om Stockholm/liknande.

Vad tror ni andra? Ska bli härligt att se honom krascha . Lär ha lite ångest i dag.
Citera
2022-04-05, 09:42
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556

Han har verkligen en annan stil än andra gäddor. Verkar som han går all in på "the game" i sina chattar med småtjejerna. Kanske fungerar och han, till skillnad från gäddor som Ostkuken och Kinky-Brian, faktiskt får till träffar IRL med riktiga barn.
Citera
2022-04-05, 09:43
Medlem
Sommargays avatar
Senaste backslicksnubben hör ju definitivt till gruppen som är farliga på riktigt. Bra jobbat av Patrik också som sätter åt honom hårt. Jävligt manipulativ i chatten också. Han drog på ordentligt tills de ropade att de skulle kontakta polisen. Då vart det tvärstopp och 180-vändning.

Säger han för övrigt sitt namn i videon? Han presenterar ju sig som Tobias och sedan något jag inte hör efter det? Är det efternamnet han slänger ur sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in