Citat:
Ursprungligen postat av
Obskyrdelfin
Men vad menar du? Det finns ju filmer på ukrainsk milis som hugger en civil i ögonen med en kniv?
Har ej sett den, men intressant att du skriver milis. Kan vi enas om skillnader mellan soldater och milis? Många rysstroll gillar att blanda begreppen tyvärr.
Citat:
Det finns även bilder på checkpoints där civila med ak47 or skjuter folk som kliver ur bilar.
Inte sett den heller.
Citat:
Låt mig säga dig att jag ser väldigt allvarligt på en eventuell massaker, men vi måste väl ändå granska "bevisen"?
Absolut. Och just nu talar bevisen för att ryssarna ensamma är skyldiga. Det blir svårt för ryssarna att dribbla bort satellitbilder och vittnesmål när det först hette att det itne var dem som hade gjort det.
Citat:
Du borde väl minnas när Colon Powell visade upp bilder för världen på mobila biologiska vapenlabb som bevis för att Saddam skulle förgifta hela världen?
Vad har det med saken att göra? Denan massaker på civila förändrar liksom inget. Ryssarna var svin innan och de är svin imorgon med.
Citat:
Förstår du inte det viktiga i att föra bevis i sak och låta båda sidorna komma till tals?
Absolut. Tyvärr säger ryssen inget av någon skum anledning. Borde ju va ganska lätt att bevisa att man inte har begått massmord på civila kan jag tycka.