2022-04-04, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det verkar ha varit nys bara i TVtablån hos TV.nu för inget har visats i TV om mullvadar - än.
Avsnitt 9, TV-guiden:
"Ett viktigt beslut väntar för lagledarna, där valet mellan ärlighet eller svek inte är så enkelt som det verkar. Särskilt inte då det finns en mullvad i gruppen som har andra intentioner än vad som faktiskt sägs."
2022-04-04, 16:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Avsnitt 9, TV-guiden:
"Ett viktigt beslut väntar för lagledarna, där valet mellan ärlighet eller svek inte är så enkelt som det verkar. Särskilt inte då det finns en mullvad i gruppen som har andra intentioner än vad som faktiskt sägs."

Det var ju just DET jag åsyftade. Nu är det vecka 14 och flera avsnitt har visats men INGET om någon mullvad har antytts i TV = Nys ifrån TV.nu TVtablå alltså!
2022-04-04, 16:04
Medlem
Citat:
Det var ju just DET jag åsyftade. Nu är det vecka 14 och flera avsnitt har visats men INGET om någon mullvad har antytts i TV = Nys ifrån TV.nu TVtablå alltså!
Okej
2022-04-04, 16:13
Medlem
frank_pes avatar
2022-04-04, 16:30
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Rätt 100 på att dom mena att christina va "mullvad" i pakten med hanna och isabella medans hon egentligen va med i pakten med Per, Sandra och jabrill
2022-04-04, 16:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe

2022-04-04, 16:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Rätt 100 på att dom mena att christina va "mullvad" i pakten med hanna och isabella medans hon egentligen va med i pakten med Per, Sandra och jabrill

Så kan det ju vara fast då har ju TVtablån missuppfattat VAD och HUR en person ska kunna kallas för mullvad för det är ju produktionen som utser någon/några till det.
2022-04-04, 16:35
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ja exakt, så har jag också uppfattat det hela tiden. Lite får man ju lägga ihop själv eller som det heter läsa mellan raderna.
2022-04-04, 16:36
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Så kan det ju vara fast då har ju TVtablån missuppfattat VAD och HUR en person ska kunna kallas för mullvad för det är ju produktionen som utser någon/några till det.
Jo, men det va bara på tablån det stod då? inte i beskrivningen på tv4? För då är det nog så.
2022-04-04, 16:42
Medlem
Bakarettans avatar
Det börjar likna skit & pannkaka i dessa produktioner från TV4.
Plötsligt blir folk sjuka i covid-19. Varför blev de det?? Någon av de medverkande måste ju haft smittan med sej, eller hur? Eller nån i teamet?
Så fixas det hit & dit med olika lösningar på Gränslandet för att programmet ska fullföljas.
Fy f-en vilken soppa!
Lägg ner nu TV4 för ni kan varken hantera Robinson eller nån annan dokusåpa.
Vinnaren av Robinson denna säsong blir nog Peter.
2022-04-04, 16:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jo, men det va bara på tablån det stod då? inte i beskrivningen på tv4? För då är det nog så.

Det har inte stått på TV4 egna hemsida - utan det stod så i TV-tablån på TV.nu ... för v 9 på Onsdagens avsnitt. Nu kan jag inte hitta det i efterhand, men så stod det den veckan i varje fall.
2022-04-04, 16:46
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Det har inte stått på TV4 egna hemsida - utan det stod så i TV-tablån på TV.nu ... för v 9 på Onsdagens avsnitt. Nu kan jag inte hitta det i efterhand, men så stod det den veckan i varje fall.
ja då är det nån tjomme som skrivit bara vad han tyckte passa. Visst man kan ju kalla Christina för mullvad i det avsnittet, men inte när man skriver om ett program där mullvad ÄR en specifik roll i programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in