2022-04-04, 07:24
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du var mig en jävla pannbiff att vara tjatig. Varför har du hakat upp dig på att de borde börja hänga ut muslimer och blattar? Det kvittar om man talar om för dig varför det inte har dykt upp så många med knackig svenska från utsatta områden. Du är ju helt immun mot nya vinklar. Och Dumpen har väl inte utgett sig för att göra ett urval av barnvåldtäktsmän som ska vara optimalt representativt för pedofilernas fördelning utifrån ras eller socialgrupp. Du kan väl själv dra till Bergsjön och konfrontera imamer om du anser att den aspekten är så livsnödvändig att belysa för att uthängningsverksamheten inte ska vara för diskriminerande.

Jag förstår inte detta tuggande heller om peddosars etnicitet. Alla uthängda peddosar är bra uthängningar. Har svårt att tro att Sara o Patrik som dessutom lallar runt med högerpopulister som Jensa Ganman o LavetteLamotte skulle undvika. Tror snarare att de gärna skulle visa fler peddosar med icke svenskt utseende om de kunde.
Men nu fiskar de där de fiskar o gypsy är välkommen att starta moskédumpen eller vad han han nu tycker saknas.
Citera
2022-04-04, 07:31
Avslutad
Det är konstigt att Sjöberg som jag inte upplever som feminist/kvinnosakskämpe/rödstrumpa tar kvinnors parti i kampen mot mäns sexualitet - som i denna fråga tar sig uttryck på detta sätt.
Man kan ju förstå kvinnors bevekelsegrund att hata mäns sexualitet i alla frågor men jag har desto svårare att se hur Sjöberg kommer in i bilden då han trots allt själv är man.
Likartat beteende ses på yttersta högerkanten av fascister som hårdbevakar och överskyddar "sina kvinnor" från hemska våldtäktsmän. Detta istället för att låta kvinnorna få den politik de gillar. I vanlig ordning är det nazister och dylika element som skriker högst och hårdast om våldtäkter. Märkligt.

N0IItolerans För Sjöbergs del är det ekonomi och narcissism, en vilja att synas och att göra sig en hacka. Både Patrik och Sara är svårt ekonomiskt blottade. De tar hjälp av ett obskyrt företag som kallar sig fulltlass - ett gäng flintskalliga och prostataförstorade gubbar.
Senast redigerad av SverigeBaronMikael 2022-04-04 kl. 07:37.
Citera
2022-04-04, 08:16
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Har svårt att tro att Sara o Patrik som dessutom lallar runt med högerpopulister som Jensa Ganman o LavetteLamotte skulle undvika. Tror snarare att de gärna skulle visa fler peddosar med icke svenskt utseende om de kunde.
Aha, du menar att Lamotte skrämmer bort utlänningspeddosar?
Citera
2022-04-04, 08:18
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Aha, du menar att Lamotte skrämmer bort utlänningspeddosar?

Hahah nä bara att han gärna hade varit med o fångat en imam eller liknande. Passar hans agenda bättre än nån mupp från Värmland
Citera
2022-04-04, 08:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeBaronMikael
Om umgängeskretsen till Mackan tog avstånd så var det inga riktiga vänner. Då var allting bara en fasad som ändå lika bra kunde vara. Dålig stil att lämna den man älskar pga uppmärksamhet i media för ingenting. Han gjorde faktiskt inget mer än försökte vara otrogen. Men hur många relationer pågår inte sånt. Han säljer väl huset och flyttar Gambia.

Citat:
Det är konstigt att Sjöberg som jag inte upplever som feminist/kvinnosakskämpe/rödstrumpa tar kvinnors parti i kampen mot mäns sexualitet - som i denna fråga tar sig uttryck på detta sätt.
Man kan ju förstå kvinnors bevekelsegrund att hata mäns sexualitet i alla frågor men jag har desto svårare att se hur Sjöberg kommer in i bilden då han trots allt själv är man.

Du kan inte på allvar anse att Mackan "bara försökte vara otrogen". Och du kan knappast ha missat varför Patrik engagerar sig i detta. Så från vilken del av tjocktarmen gräver du fram alla stendumma argument?
Citera
2022-04-04, 08:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Likartat beteende ses på yttersta högerkanten av fascister som hårdbevakar och överskyddar "sina kvinnor" från hemska våldtäktsmän. Detta istället för att låta kvinnorna få den politik de gillar. I vanlig ordning är det nazister och dylika element som skriker högst och hårdast om våldtäkter. Märkligt.

N0IItolerans För Sjöbergs del är det ekonomi och narcissism, en vilja att synas och att göra sig en hacka. Både Patrik och Sara är svårt ekonomiskt blottade. De tar hjälp av ett obskyrt företag som kallar sig fulltlass - ett gäng flintskalliga och prostataförstorade gubbar.

Tack för att du använde mitt mycket fina interwebzhandle.

Men ja Patrik o Sara är inga vänsterfeminister utan som ses om vi ska ha politik inblandat lite mer högerpopulistiska men, jag tror Patrik o Sara faktiskt trivs av föraktet mot dessa peddosar.
Sen om de kan tjäna pengar gör väl inget
Citera
2022-04-04, 08:23
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Hahah nä bara att han gärna hade varit med o fångat en imam eller liknande. Passar hans agenda bättre än nån mupp från Värmland
Där har vi en drivkraft för Lamotte. Högerpopulister brukar ju inte helt sällan driva kampen om att just blattar är pedofiler i mycket hög utsträckning, så där kan Dumpen nog har en eldsjäl i Lamotte. Han har ju även den psykologiska styrkan att ge sig ut i fullt krigstillstånd.

Man kan nog i alla fall hitta bättre kap än "profeten muhammed" eller vad säger du?
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-04 kl. 08:25.
Citera
2022-04-04, 08:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Där har vi en drivkraft för Lamotte. Högerpopulister brukar ju inte helt sällan driva kampen om att just blattar är pedofiler i mycket hög utsträckning, så där kan Dumpen nog har en eldsjäl i Lamotte. Han har ju även den psykologiska styrkan att ge sig ut i fullt krigstillstånd.

Man kan nog i alla fall hitta bättre kap än "profeten muhammed" eller vad säger du?

Haha. Lamotte i väst med fullt adrenalinpåslag så ser en likadan snubbe som presidenten fast i bergsjön. Då sjunker nog stridspittkänslan ett tag
Citera
2022-04-04, 08:31
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du kan inte på allvar anse att Mackan "bara försökte vara otrogen". Och du kan knappast ha missat varför Patrik engagerar sig i detta. Så från vilken del av tjocktarmen gräver du fram alla stendumma argument?

Mackan var en verklig dubbelmacka. På ena sidan fina lyxiga pålägg. På andra sidan något riktigt äckligt o slemmigt. Kanske ost från ostkuken. Må hans inre aldrig få ro
Citera
2022-04-04, 08:31
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Haha. Lamotte i väst med fullt adrenalinpåslag så ser en likadan snubbe som presidenten fast i bergsjön. Då sjunker nog stridspittkänslan ett tag
Du menar att han ser fram emot en hormonstinn blatte men så möter han en utvecklingsstörd svenne med gravidmage istället? Jo snacka om antiklimax.

Men allvar, tror du att Dumpen skulle ha nytta av att ha Lamotte vid rena konfrontationer? Han har ändå en viss erfarenhet..
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-04 kl. 08:33.
Citera
2022-04-04, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Hur har snacket gått om honom?
Jag bor inte kvar på orten där han bodde när förra brottet begavs så känner till väldigt lite om åren därefter. Han kom fram och pratade med mig för ett par år sedan i grannkommunen. Bor numera i Vålberg och heter förmodligen fortsatt T*mas P*lström om han inte bytt namn. Verkar inte så när man söker.
Vid förra brottet han dömdes för hade han bjudit in minderåriga och bjudit på sprit, våldtagit samt haft grov barnporr i sin dator. Minns inte i detalj.
Citera
2022-04-04, 08:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Du menar att han ser fram emot en hormonstinn blatte men så möter han en utvecklingsstörd svenne med gravidmage istället? Jo snacka om antiklimax.

Men allvar, tror du att Dumpen skulle ha nytta av att ha Lamotte vid rena konfrontationer? Han har ändå en viss erfarenhet..

Jag vet inte
Tror Patrik kan stand his ground rätt bra.

Jag har sett hundratals och åter hundratals engelska o amerikanska pedojägare. Det är aldrig eller väldigt sällan någon med större eget kapital som de lyckas fånga. Jag tror peddosar i den här skalan sällan är de som man behöver konfrontationsvana för.

Ser man till de irlpeddosarna jag tyvärr haft bland släkt o vänner har det inte varit den typen som kan behöver oroa sig för heller.

Så de som hoppas på tuffingar som gäddor får nog helt enkelt sitta still i båten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in