2022-04-03, 21:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Negressen har helt klart sillisar, det ser man på klyftan.

vem menar du? finns två mörka med stora tuttar
2022-04-03, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
vem menar du? finns två mörka med stora tuttar

Angela.
2022-04-03, 21:44
Medlem
Jag känner mig så elak men jag har verkligen svårt för Shevins attityd. Joel känns ju så snäll och känslig.
2022-04-03, 21:49
Medlem
Tolererar VERKLIGEN inte Shevin. Hoppas hon åker illa kvickt.
2022-04-03, 21:55
Medlem
ColaKexs avatar
Är väl inget större fan av Joel, men fasen vilken mobbarmentalitet han blir utsatt för av Jessica och Shevin. Tråkigt att se.

Synd att Angela fick lämna, hon gick verkligen sin egen väg och var en stor tillgång för laget. Nu är det väl bara Peter som är den enda vettiga kvar i lag Nord.
2022-04-03, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Stör mig på duon kurden och hon blonda med vårtor som får henne att likna Magdalena Andersson. Båda känns slingriga, hala och har osköna personligheter.
Jag skrev det tidigare också att Jessica verkar vara en sådan person. Men majoriteten här verkade tycka att Angela var största syndaren istället. Jag vidhåller det jag skrev då, Jessica framstår som den värsta sortens kärring. Vill skapa intriger medans hon spelar oförstående inför de andra.

Fan vad B att man slänger iväg tre pers mitt i tävlingen pga ingenting. Känner att suget att fortsätta kolla minskade drastiskt i och med det beslutet.
2022-04-03, 22:07
Medlem
Shevin är en vidrig,elak person och mobbare.
2022-04-03, 22:11
Medlem
mr.demons avatar
Hayes!! Vi alla vet att du läser denna tråd. Hoppas du vinner allt. Du är underhållande. Synd att din bror fuckade upp 500 lax eller vad det var för dig och han på Bytt är Bytt eller vad det heter.
2022-04-03, 22:20
Medlem
Pär kommer att vara saknad.
2022-04-03, 22:34
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Fick dom covid-19? Och fick åka hem? Det var väl kockens knark dom fick åka hem för. Robinson i Sverige fick ju ingen covid-19 i. Var mer 19 då än nu. Det här spelades väl in samma tid som årets säsong av Farmen? Där fick dom leka Spanska sjukan.

Skylla på Covid-19. Skönt att Mattias kommer in snart. Han kommer inte få någon Covid-19 nu i 2022 säsongen av Robinson.

Gränsen folket behövs i den här säsongen.
Ja du hittade nog spikhuvudet här de "på sjukan" var med å sög i sig och de som nu är i karantän höll span och han som smög iväg som en tjuv om natten fixade brygden - lite väl starkt thee kanske - Acapulco Gold är liiite annorlunda än vårat kultiverade
2022-04-03, 22:40
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hayes!! Vi alla vet att du läser denna tråd. Hoppas du vinner allt. Du är underhållande. Synd att din bror fuckade upp 500 lax eller vad det var för dig och han på Bytt är Bytt eller vad det heter.
Det måste vara en annan Hayes - ser inte likheten men det kanske var länge sedan - ovanligt korkat val iaf https://www.tv4.se/artikel/3PPThHxgPlVV0xNGGp7Mk8/medverka-i-bytt-ar-bytt

Ni får skrolla ner en bit så ser ni bröderna bortbytt
2022-04-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Jag var inne på samma tanke här om året, men jag tror att det hårda paktandet omöjliggör sådant upplägg. Man ser att folk paktar redan på båten för att säkerställa att dom blir kvar så länge som möjligt. Det skulle göra tråkig och förutsägbar TV. Även deltagarna som hamnar i en pakt som är i underläge skulle nog hellre ge upp direkt än vänta 2-3 veckor på att bli utröstade.
Det upplägget fungerar i alla andra länder; Survivor USA, Australien, Nya Zeeland och Sydafrika till exempel, varför skulle det inte fungera i Sverige? Att pakta är en del av det sociala spelet, det är bara i Sverige som det anses vara något fult att prata ihop sig om vem man ska rösta på. Varför skulle alla göra klart med sina pakter innan tävlingen börjar och hålla fast vid det hela vägen i Sverige när det inte händer nån annanstans?

För att det inte ska bli förutsägbart om det blir starka pakter så tävlar man dels om immunitet och sedan har man dels åtminstone en immunitetsidol i spel för varje lag vilket gör att man kan blocka såna här uppenbara röster som vi har i Sverige 99 gånger av 100 där alla ska stå i ring och sjunga "Kumbaya" och reda ut vilka man ska rösta på innan örådet. Med såna i spel så måste man hålla vem man röstar på hemligt och det blir inte såna här pinsamma konsensusröstningar.

Upplägget i Sverige av Gustav Carlsson och Mastiff är en sådan katastrof att man blir mörkrädd. Alla pratar bara om hur orättvist det är med alla olika förusättningar deltagarna har haft från början eller som de får på vägen och de vändningar som de plötsligt kastar in när det passar dem för att styra vilka som ska åka ut. Det är som att produktionen lever i ett parallellt universum.
Senast redigerad av tylenol 2022-04-03 kl. 22:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in