2022-04-03, 10:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Finns det bild på GM?
https://www.facebook.com/john.osterberg1
Citera
2022-04-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Åh fy fan. Hade han kommit in som sjuksyrra hade jag hoppat ut genom fönstret.
Ja. Fy sjutton. Tänk att må så dåligt så att man ligger inne på psykiatriska mottagningen och då blir våldtagen av ett stort monster! Så jävligt! Har han valt den sjukhusavdelningen för att människor är försvagade och redan utsatta där. Många yngre kvinnor mår ju dessutom mycket dåligt. Han jobbar ju inte direkt inom geriatriken.
Citera
2022-04-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Precis som du förklarat tidigare så beror allting på det så kallade övervärdet.

I de allra flesta fallen finns det ett övervärde i bostäder. Men sedan finns det också en ovilja i samhället att tvångsinlösa bostäder för brottslingar eftersom det "försvårar" återinträdet i samhället efter avtjänad dom.

Så vi får väl se ifall hans bostadsrätt tvångsinlöses eller ej. Fan vet.
Frågan är ju hur han ska kunna betala för sitt boende under fängelsetiden. Ingen ersättning utgår ju under avtjänande av straff. Soc lär väl inte gå in och hjälpa till om det är en bostadsrätt han bor i.
Snacka om att ha ”fuckat upp” sitt liv. Mister jobb och eventuellt bostaden.
Citera
2022-04-03, 14:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
https://www.facebook.com/john.osterberg1

Tack, en riktig muskelknutte alltså. Inte alls som jag föreställde mig att han skulle se ut faktiskt.
Citera
2022-04-03, 14:42
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Frågan är ju hur han ska kunna betala för sitt boende under fängelsetiden. Ingen ersättning utgår ju under avtjänande av straff. Soc lär väl inte gå in och hjälpa till om det är en bostadsrätt han bor i.
Snacka om att ha ”fuckat upp” sitt liv. Mister jobb och eventuellt bostaden.

Då går en God Man in och säljer lägenheten åt honom och sätter in eventuell vinst på hans konto.
Citera
2022-04-03, 14:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Tack, en riktig muskelknutte alltså. Inte alls som jag föreställde mig att han skulle se ut faktiskt.
Nej det gjorde inte jag heller innan jag såg bild på honom.
Citera
2022-04-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Som heter som har 3 svenska namn och ett svenskt efternamn?
Kan ju vara adopterad som liten och fått sina namn här.
Citera
2022-04-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Han jobbar på psykiatrin där träffar man störda brudar..
De kanske är ”störda” pga övergrepp som barn. Bara för att de är ”störda”, som du uttrycker det, har väl inte personalen rätt att göra dem än mer ”störda”.
Citera
2022-04-03, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Jag vet regler kring bältessäng. Den använder man som bestraffning utan att läkare ens tillkallas. Det är inte en gång det hände flera gånger under min praktik jag var bara elev då vågade inte säga något för att jag var rädd för att bli underkänd. Men jag vet att jag borde gjort något har ångest över det än faktisk. Tänkte vem kommer tro mig som elev. Vad patienten säger är det ingen som lyssnar på dom är ju "psyksjuka " Det enda personalen på den avdelningen gjord var att servera mat och titta på tv. Det var dom som bestämde vad som skulle ses på Tv:n. Inte patienterna. Jag upplevde att dom var så trötta på patienterna att dom struntade i dem. Kommer en patient som var psykotisk hon hade inte duschat på en månad. Ingen försökte ens få in henne i duschen. Jag försökte det var inga problem. Det är absolut inget jag sitter och hittar på. Personalen kunde sitta och håna ledsna patienter bland annat en äldre dement kvinna som var tillfälligt inlagd. Tur hon var soppas borta att hon inte förstod när dom gjorde sig lustiga över henne. Skulle kunna berätta så mycket. Har jobbat på bättre avdelningar med långt ifrån bra.
Det kanske är så att viss personal söker sig till psykiatrin för att kunna trycka ned de som redan mår psykiskt illa.
Citera
2022-04-03, 16:17
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Kan ju vara adopterad som liten och fått sina namn här.
Han är en svensk anabola stinn lintott. Det har funnits bilder i månader. Bara lägg av!
Citera
2022-04-03, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det är ju något fel. En man som på daglig basis lägger upp visdomsord om att tänka positivt och så bilder på sig själv där han poserar lättklädd. Inte så vanligt.

Tycker han ger ett narcissistiskt intryck.
Jag tror han lider av narcissism eftersom han inte gör annat än visar upp sig. Alla dessa människor som är vuxna och tar bilder på sig själv stup i kvarten, ger mig dåliga vibbar.
Citera
2022-04-03, 16:21
Medlem
Finns Fup i tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här