2022-02-19, 19:06
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Grejen med Riks är ju att förmedla politiska budskap konstant men nackdelen med detta konceptet är att politk är som alla vet SKIT-TRÅKIGT!

Det är inte många som vet va de ska rösta på som vanligt eftersom ingen orkar sätta sig in i politiken.
"Jamen det är därför Riks finns" Säger någon här då.. Ja men ingen orkar kolla på skiten förens några dagar innan val då man känner att det verkligen dags.

Kanske lägga kanalen på is och ha den uppe enbart för stora händelser/manifestationer och valet?

Annars är det bara Jarnvall som är arg och samma gamla gnäll på sossarna liksom.. Inget nytt.
Håll dig till kronkalles kund Carl Norberg och hans ”det rullar ditåt det lutar” svammel.
Citera
2022-02-19, 19:11
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Håll dig till kronkalles kund Carl Norberg och hans ”det rullar ditåt det lutar” svammel.
Alla dagar i veckan sa kärringen som sket i underlivsporslinet som Carl brukar säga.

Nu ska Tina gästa studion såg jag.. Hon är riktigt grå, alldaglig och tråkig så man somnar. Skulle nästan tro att det är Magdalena Anderssons elaka tvilling.

Rebecca är lite för rolig och gapig för Riks. Hon skulle ha en egen show! Skulle lätt följa!
Citera
2022-02-20, 00:32
Medlem
Ett mycket bra samtal. Gunnar verkar ha huvudet på skaft och alla hönsen hemma.
Gunnar Sandelin: Vänsterperspektivet sitter i väggarna
https://www.youtube.com/watch?v=m4ffVp3v1gw
Citera
2022-02-20, 19:04
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Rebecca är lite för rolig och gapig för Riks. Hon skulle ha en egen show! Skulle lätt följa!

Skulle det bli en flopp tro ifall man kan henne seriös?
Eller kommer hon locka över folk till hennes egna kanal istället för Riks
Citera
2022-02-21, 10:39
Avslutad
Jag var inte ett stort fan av Rebecca först. Men med tanke på vilka helvetets trasor som befinner sig i SDs styre så måste man ge henne detta. Kan inte uttala mig om hur många hon faktiskt lockar men jag kan samtidigt inte se någon annan kvinna i SD locka fler?! Karlsson och gänget vore dumma annars
Citera
2022-02-23, 02:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Ja, vad hände med holländskan? Var det bara ett tidsbegränsat samarbete?

Hon fattade nog snabbt att hon var omgiven av idioter. Hon är ju en intellektuell person.
Citera
2022-02-24, 12:42
Avslutad
Detta är ett ämne som borde tas upp i Samtal med samhället: (FB) Varför är den svenska högern så efterbliven?
Citera
2022-02-24, 16:09
Medlem
cerns avatar
Bra av Riks att täcka det som händer i Ukraina! Väldigt viktigt.

https://www.youtube.com/watch?v=10LrcBx4U2U
Citera
2022-04-03, 08:24
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=bxI26lsMlEM

Citat:
Alexander Bard om valfrågorna | "Ser ingen skillnad på Ulf och Magdalena"

"Miljöpartiet menar inte allvar med miljön och klimatomställningen". Varför får denne storslagne filosof inga motfrågor? Varför in i helvete ska vi ha en klimatomställning överhuvudtaget? https://www.azquotes.com/quote/348028 Och för all del, Greta Thunberg har blivit dum för att hon INTE har gått i skolan. 🤡 https://www.dn.se/nyheter/greta-thunberg-om-jag-inte-skolstrejkat-hade-jag-kunnat-fa-a-i-alla-amnen/
Senast redigerad av oshin.cantwell 2022-04-03 kl. 08:33.
Citera
2022-04-03, 10:00
Medlem
GrillTeknikers avatar
Har bara kollat på ett fåtal videor, men herregud vad irriterande programledarna är. Framförallt den där Rebecca är så otroligt störande med sin bräkande skånska dialekt (och då är jag själv skåning, fast bor numera på västkusten). Klarar bara inte av människan - gapar (försöker låta mer kraftfull?), översminkad och använder fejk-glasögon (försöker se intellektuell ut?)... hon framstår mest som en osäker och fåfäng fjant.

Nej jag är ledsen, innehållet får vara hur intressant det vill, men det är för amatörmässigt utfört.

Hur gör ni andra för att klara av programledarna??
Senast redigerad av GrillTekniker 2022-04-03 kl. 10:11.
Citera
2022-04-03, 14:01
Avslutad
Jag måste stämma in med vad ovanstående säger. Kanalen är lovvärd men alla av programledarna är varierande grader av irriterande. Jarnvall är konstant fejkarg och viftar med fingrarna i fem minuter och till slut struntar jag bara i vad det är han säger. Börjar framstå som arg bitter gubbe som skäller på moln. Emmie startade bra men börjar mer och mer ta efter katastrofen Rebecca med den otrevliga blandningen av pipig halvskrikig falsett. Ingenting toppar den totala katastrofen Rebecca dock vars klipp jag inte ens tittar på längre. Klarar inte av en minut med människan. Varje gång den konstant halvhysteriska skånskan drar igång undrar man om det är seriös samhällskritik eller tortyrmetoder från Guantánamo som läckt. Som att lyssna på ett klipp av Lamotte i bilen på repeat i evigheter.

Sörman är ”bäst” i kraft av att han håller sig dämpad men det säger inte mycket. Scennärvaron och karisman är lika med noll och att variera tonläget dör man inte av. Ger vibbar av skitnödig skolskjutare. Denice är, förutom att namnet låter som en billig porrskådis, ok men potentialen att börja halvskrika ihop med de övriga kollegerna ligger där latent hela tiden. Ser bara nedsida här också tyvärr.

Detta är fruktansvärt.
Senast redigerad av Krakem 2022-04-03 kl. 14:06.
Citera
2022-04-03, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Jag måste stämma in med vad ovanstående säger. Kanalen är lovvärd men alla av programledarna är varierande grader av irriterande. Jarnvall är konstant fejkarg och viftar med fingrarna i fem minuter och till slut struntar jag bara i vad det är han säger. Börjar framstå som arg bitter gubbe som skäller på moln. Emmie startade bra men börjar mer och mer ta efter katastrofen Rebecca med den otrevliga blandningen av pipig halvskrikig falsett. Ingenting toppar den totala katastrofen Rebecca dock vars klipp jag inte ens tittar på längre. Klarar inte av en minut med människan. Varje gång den konstant halvhysteriska skånskan drar igång undrar man om det är seriös samhällskritik eller tortyrmetoder från Guantánamo som läckt. Som att lyssna på ett klipp av Lamotte i bilen på repeat i evigheter.

Sörman är ”bäst” i kraft av att han håller sig dämpad men det säger inte mycket. Scennärvaron och karisman är lika med noll och att variera tonläget dör man inte av. Ger vibbar av skitnödig skolskjutare. Denice är, förutom att namnet låter som en billig porrskådis, ok men potentialen att börja halvskrika ihop med de övriga kollegerna ligger där latent hela tiden. Ser bara nedsida här också tyvärr.

Detta är fruktansvärt.

Ja han som sitter o leker arg är ganska dryg o lyssna på!
Tycker faktiskt hon som pratar skånska är bäst även då ja alltid spytt på skånska
Alltid bra med media från denna sida också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in