Citat:
Ursprungligen postat av
MundoAzul
Då var säsongspremiären avklarad. Bajen stabila på hemmaplan som förväntat, men Helsingborg såg ut att kunna hota om poäng till ungefär 30-25 min återstod av matchen. Jag förstår inte varför Lennartsson bara gjorde tre byten där det sista kom i minut 89. Krafterna tog slut i andra halvlek och han borde sett att det inte gick lika lätt att vinna boll/avancera framåt längre. Märkligt.
För övrigt verkar jag få rätt i min synpunkt att det vore för tidigt av Swedberg att lämna nu. Behöver ju bevisa sig hemma först, och Cifuentes bänkade honom till förmån för Lahdo och Bojanic. Så ni bajare som menar att han redan bevisat sig för bra för ligan går emot det tränaren verkar se.
Hörde snack om att talangerna blev nollade uppe på Gavlevallen idag också, så ta det lite lugnt med de unga helt enkelt. Men bra premiär för Bajen, och inte jättedålig av Helsingborg. Var det målvakten som däckade Fenger så han fick bytas ut? Såg så märkligt ut.
Swedberg började på bänken för han va i veckan spela landskamper ,han går före lahdo sa studion...
Swedberg e jag sjukt avis på Hammarby har så han får lämna,han e för bra för Hammarby och allsvenskan,han behöver nästa steg för utvecklas