2022-04-02, 14:04
Medlem
Yokosunas avatar
Kul med allsvenskan.. Intressant att se om något lag kan utmana det här året. Malmös sämsta säsong på bra länge sist men ändå vann vi..
Citera
2022-04-02, 14:20
Medlem
TilhelmWells avatar
Då börjas det idag då. Personligen så tror jag på en svag säsong av mitt Djurgårdens IF. Man kommer att vara bra bakåt men man kommer ha extremt svårt med målskyttet. Jag tror inte det blir några 40+ mål och 50+ kan vi glömma redan nu. Man kommer att hamna på den övre halvan men hyfsat långt ifrån Europaplatserna och långt ifrån SM-guldet, som Malmö FF vinner igen. Hoppas jag har fel och hoppas att Haksabanovic kan uträtta mirakel fram till 30 juni (omgång 10-11) och att föreningen då spelat ihop en bra poängskörd. Men Djurgården har inte bredden i truppen att sedan på samma gång satsa på Allsvenskan och ECL. Detta är min anti-jinx.
Citera
2022-04-02, 14:20
Medlem
beatbeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vi kommer torska
Men lägg av… Säsongen har inte ens börjat och du har redan tappat hoppet.

Vi vinner idag komfortabelt med 3-1.
Citera
2022-04-02, 14:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vi kommer torska
På läktaren ja.
Citera
2022-04-02, 14:42
Medlem
Citat:
Vi kommer torska
Lägg av, vi kör över Heif
Citera
2022-04-02, 15:36
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi har mer än dubblat det.
Wow imponerande.
Citera
2022-04-02, 15:38
Medlem
Peña skadad och borta ett tag verkar de som
Citera
2022-04-02, 15:46
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81

Lagom till landslagets nästa match va? Synd att han är så mentalt svag. Tyvärr felköp. Har han som årets flopp tillsammans med Heifs 50 kg futsal sopa, ser ut att få rätt redan nu.
Citera
2022-04-02, 15:54
Medlem
Citat:

Var har du läst det? Jag har enbart sett rapporter om trötthet efter Perus VM-kval.

T.ex. skrev skrev Fotboll Skåne såhär:
Citat:
Sergio Peña var inte med på dagens träning och är inte med i morgon. Anledningen är slitage från resorna med landslaget, men det är ingen skada.
– Men det är för stor risk, säger Milojevic.
Citera
2022-04-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Lagom till landslagets nästa match va? Synd att han är så mentalt svag. Tyvärr felköp. Har han som årets flopp tillsammans med Heifs 50 kg futsal sopa, ser ut att få rätt redan nu.
Han åkte på en ful smäll i onsdag när Peru spela mot Paraguay och blev utbytt,har sett spelare bli borta länge efter sån smäll ,
Men tråkigt han borta,men fördelen Hugo kommer väl få mer chanser,och få erfarenhet,vi faller inte med Peña borta tänker jag.
Citera
2022-04-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Var har du läst det? Jag har enbart sett rapporter om trötthet efter Perus VM-kval.

T.ex. skrev skrev Fotboll Skåne såhär:
Ok,på nyheter från peruansk håll efter matchen mot Paraguay åkte han på smäll och blev utbytt,och kan bli borta länge.
Men e det bara slitage e de bra
Citera
2022-04-02, 16:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Verkar inte så farligt. Känning och lite sliten.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/sergio-pena-missar-malmo-ffs-allsvenska-premiaren/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in