Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Ja. Hva Tom Hagen sier eller skriver, og hva han gjør, er to vidt forskjellige ting.
Tenker også på ektepaktene, om TH oppfylte forpliktelsene sine. Hvis ikke var han i deep shit. Om AE skulle ha greid å ta skilsmisseforhandlingene til retten.
Hvis TH fulgte sitt vanlige mønster, ikke gjorde som han sa, må ektepaktene ha skapt livslang usikkerhet. Løsningen ble til slutt at AE "forsvant".
Jeg skulle virkelig ønske å vite hva AEs bistandsadvokat har funnet ut om disse ektepaktene. Den aller enkleste måten å få ektepaktene underkjente på, er dersom TH ikke har oppfylt forpliktelsene sine.
Da er de avtaler som er brutt fra hans side. Da er det ikke lenger nødvendig at AE vitner i retten om at hun ble tvunget til å underskrive med pistol mot hodet.
Ektepaktene er helt verdiløse. Uansett.
Ja, hennes bistandsadvokat har vært veldig fraværende. Har aldri hørt et kløyva ord fra han faktisk.
Er ikke det pussig? Vi hører mere fra barnas bistandsadvokat, Kihle, enn fra Anne`s.
Faktisk vet jeg ikke navnet på han uten å google det.
Vi får håpe at han har gjort en god jobb. Kanskje han har jobbet litt i det skjulte for ikke å risikere noe. Trusler eller andre ubehageligheter. Han kunne jo bli truet av THs bror, på samme måte som eks-svogeren ble det.
Ja, flere eksperter har jo sagt at ektepakten er så skjev at den vil kunne bli satt til side.
Om det da skulle vise seg at hun hadde blitt truet til å signere, og f.eks. Broadwalls underskrift var blitt forfalsket, så hadde jo ektepakten blitt enda mer verdiløs.
TH må være den kjipeste ektemannen som jeg noen gang har hørt om.
Han har altså en inntekt på rundt 20 millioner i måneden, og så måtte Anne betale strømregning av sine usle NAV-penger.