2022-04-02, 14:12
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det er din påstand!!

Ta tar jeg for gitt at det bare er det vanlige sludderet hvor du finner på ting du påstår er fasit.

Ta deg en kopp kaffe så du våkner opp
Det er da kjent for alle her at TH samlet på artikler om uløste drapssaker.
Citera
2022-04-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Du bruker som argument at Orderud-saken var i 1999, og at du ikke hadde internett da.
Men det står ikke noe om at TH hadde utklipp av Orderud-saken.

Jeg nevnte Orderudsaken som en av mange saker jeg selv har fulgt ved hjelp av papiraviser.

Citat:
Jeg skjønner ditt poeng med at gammel vane er vond å vende, men da bør det isåfall også være utklipp av eldre kriminalsaker, eller hva tror du? Måten politiet har ordlagt seg på, kan tyde på at artiklene er fra etter 2000 i hvertfall.

Det spørs vel hvilke vaner TH har. Han abonnerer vel fremdeles på en papiravis, skriver mye for hånd, og virker ikke veldig opptatt av ny teknologi. Kanskje hele livstilen hans er tilnærmet slik andre levde før den digitale tidsalderen kom.
Citera
2022-04-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ta deg en kopp kaffe så du våkner opp
Det er da kjent for alle her at TH samlet på artikler om uløste drapssaker.
Ikke helt frem til i dag, det er noe du har funnet på.

Nå har du googlet frenetisk og funnet ut at du ikke har dekning for påstanden.

Da begynner du å flåse "ta deg en kopp kaffe" "kjent for alle"

TULLING!!

Du sitter her og finner på ting for å fremstille TH som noe han ikke er.

SYKT!!

Og veldig simpelt.
Citera
2022-04-02, 14:19
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Jeg nevnte Orderudsaken som en av mange saker jeg selv har fulgt ved hjelp av papiraviser.

Det spørs vel hvilke vaner TH har. Han abonnerer vel fremdeles på en papiravis, skriver mye for hånd, og virker ikke veldig opptatt av ny teknologi. Kanskje hele livstilen hans er tilnærmet slik andre levde før den digitale tidsalderen kom.

Men da bør det isåfall også være utklipp av eldre kriminalsaker, eller hva tror du? Måten politiet har ordlagt seg på, kan tyde på at artiklene er fra etter 2000 i hvertfall.
Jeg må gjenta meg selv, siden du unngår akkurat dette.
Jeg vet at du nevnte Orderud-saken. Du har sikkert nevnt den 10 ganger nå
Citera
2022-04-02, 14:25
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ikke helt frem til i dag, det er noe du har funnet på.

Nå har du googlet frenetisk og funnet ut at du ikke har dekning for påstanden.

Da begynner du å flåse "ta deg en kopp kaffe" "kjent for alle"

TULLING!!

Du sitter her og finner på ting for å fremstille TH som noe han ikke er.

SYKT!!

Og veldig simpelt.

Okei, fram til han ble arrestert da, 12 år etterpå. Om han har artikkelen i DAG, vet jeg faktisk ikke. Politiet har sikkert tatt hånd om artiklene. Men hvis de ikke hadde det, og han ikke hadde vært siktet, så hadde han sikkert hatt dem i dag. Om han har artiklene i 12 eller 16 år, er uvesentlig.
Du mener at eneste artikkel som TH hadde, var denne Abbas-saken, og ber meg om link for å underbygge min påstand. Alle andre her inne kjenner til at han hadde artikler om uløste drapssaker (flertall), så da ber jeg deg henvende deg til z-z-z som har oversikt over alle disse artiklene.
Citera
2022-04-02, 14:31
Medlem
Citat:
Men da bør det isåfall også være utklipp av eldre kriminalsaker, eller hva tror du? Måten politiet har ordlagt seg på, kan tyde på at artiklene er fra etter 2000 i hvertfall.
Jeg må gjenta meg selv, siden du unngår akkurat dette.
Jeg vet at du nevnte Orderud-saken. Du har sikkert nevnt den 10 ganger nå

Nei, det trenger ikke være snakk om eldre kriminalsaker. Som sagt så er det ikke sikkert at han har lagt om til en digital hverdag, i like stor grad som andre har.
Citera
2022-04-02, 14:34
Medlem
Citat:
Okei, fram til han ble arrestert da, 12 år etterpå. Om han har artikkelen i DAG, vet jeg faktisk ikke. Politiet har sikkert tatt hånd om artiklene. Men hvis de ikke hadde det, og han ikke hadde vært siktet, så hadde han sikkert hatt dem i dag. Om han har artiklene i 12 eller 16 år, er uvesentlig.
Du mener at eneste artikkel som TH hadde, var denne Abbas-saken, og ber meg om link for å underbygge min påstand. Alle andre her inne kjenner til at han hadde artikler om uløste drapssaker (flertall), så da ber jeg deg henvende deg til z-z-z som har oversikt over alle disse artiklene.
Fy faen for en tulling du er!

Nå vrir du på det jeg skriver for å vri deg unna det du selv har påstått.

Din påstand er at TH har samlet på artikler om Abbas-saken helt frem til i dag.

Alle vi andre og folk flest ha forstått det som at det handler om en artikkel om den saken og en artikkel om en annen drapssak.
Når du mener deg å vite at det handler om en samling artikler er det en ny saksopplysning og da vil alle vi andre og folk flest vite hva du vet mer enn oss.

At du selv ikke greier å finne ut at påstanden har oppstått i ditt eget hode og bare er en fantasi og en løgn gjør at jeg skulle ønske at du fant deg en annen hobby enn å vanke i denne tråden.
Citera
2022-04-02, 14:45
Medlem
Citat:

Alle vi andre og folk flest ha forstått det som at det handler om en artikkel om den saken og en artikkel om en annen drapssak.
Når du mener deg å vite at det handler om en samling artikler er det en ny saksopplysning og da vil alle vi andre og folk flest vite hva du vet mer enn oss.

At du selv ikke greier å finne ut at påstanden har oppstått i ditt eget hode og bare er en fantasi og en løgn gjør at jeg skulle ønske at du fant deg en annen hobby enn å vanke i denne tråden.

Dette fant jeg

Milliardærfrue-drabet: Finder gemte artikler om uopklarede mord hos Tom Hagen

https://www.seoghoer.dk/krimi/milliardaerfrue-drabet-finder-gemte-artikler-om-uopklarede-mord-hos-tom-hagen
Citera
2022-04-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Dette fant jeg

Milliardærfrue-drabet: Finder gemte artikler om uopklarede mord hos Tom Hagen

https://www.seoghoer.dk/krimi/milliardaerfrue-drabet-finder-gemte-artikler-om-uopklarede-mord-hos-tom-hagen
Klikker meg videre til VG:

Citat:
Etter at Tom Hagen ble pågrepet i slutten av april har politiet gjennomført flere ransakinger i huset hans i Lørenskog. Der skal de ifølge VGs opplysninger ha funnet artikler fra blant annet disse kriminalsakene:

Drapet på Najaf Abbas, som ble skutt og drept på gatekjøkkenet Skårer Grill & Pizza i Lørenskog i mai 2006. Drapet ble omtalt som profesjonelt og en ren henrettelse. Saken er fortsatt uløst.
Drapet på Meta Øverli, som ble stukket i hjel i sitt eget hjem i Høybråtenveien på Furuset 7. april i 2006. Det var hjemmehjelpen som fant 75-åringen da hun kom til leiligheten ved 9-tiden på morgenen. Saken er fortsatt uløst.
Politiet har også beslaglagt artikler om andre uløste drapssaker. Disse har ikke den lokale forankringen til Lørenskog, som de to sakene over.
Der står det ingenting om at TH har samlet artikler om Abbas-saken frem til i dag.
Slik artikkelen er formulert kan det godt dreie seg om ett utklipp.

Det står forøvrig at han har samlet på artikler fra andre kriminalsaker ikke bare drapssaker.
Citera
2022-04-02, 14:55
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Nei, det trenger ikke være snakk om eldre kriminalsaker. Som sagt så er det ikke sikkert at han har lagt om til en digital hverdag, i like stor grad som andre har.

Hvis han hadde som en slags hobby å samle på uløste drapssaker, så burde han også hatt eldre slike saker i sin samling.
Citera
2022-04-02, 14:57
Medlem
Citat:
Hvis han hadde som en slags hobby å samle på uløste drapssaker, så burde han også hatt eldre slike saker i sin samling.
Hva vet du om hva han har og ikke har i den samlingen?
Citera
2022-04-02, 15:00
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Fy faen for en tulling du er!

Nå vrir du på det jeg skriver for å vri deg unna det du selv har påstått.

Du må lære deg å styre temperamentet ditt
Mulig jeg misforstår deg helt. Mediene har jo ikke skrevet om Abbas-saken helt fram til i dag, så sånn sett kan han ikke ha samlet Abbas-artikler helt fram til i dag. Hvis det var det du mente?
Men TH har spart på Abbas-artikkelen/artiklene helt fram til i dag.
Gudbedre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in