Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Ja det er visst enkelt for noen å glemme at TH er en mann på over 70 år, som sannsynligvis bruker svært lite tid på å surfe på nettet.
Det eksisterer faktisk papiraviser også den dag i dag. Hvis du ikke tror meg, så få du ta en tur til nærmeste butikk og spørre.
Jeg tviler også på at TH sitter å surfer rundt om kring nå i en alder av 72, og har denne siktelsen hengende over seg, og er under tung overvåkning. Alt han foretar seg på nett, blir registrert. Nå sitter han vel å skjelver og snapser Jægermeister og spiser Valium for å roe nervene.
MEN,
han var 56 år i 2006 når Abbas drapet var.
Dette er en svært godt bemidlet ingeniør som er sjef for flere firmaer, og det er naturlig å anta at han har hatt datamaskin allerede siden 80-tallet, når de første IMB 186, 286 og 386 for hjemmebruk kom. Såkalt PC. Enkelte som jobber på Futurum har også sagt at denne mannen har datakunnskaper LANGT utover det som han og TT-kretsen rundt han har antydet.
Du minner meg litt om Holden som sa at skilsmissepapirene var 10 år gammel, men det var de ikke, de var bare 6.