2022-04-02, 11:10
Medlem
DroidBishops avatar
Så går det när fruntimmer ska syssla med politik och driva organisationer. Den psykosociala miljön blir åt helvete. Bort med kjoltyg från politik och viktiga samhällsfunktioner!
Citera
2022-04-02, 11:27
Medlem
Stakeholders avatar
Hon har precis samma personlighet som Fredrik Reinfeldt. Det vill säga psykopat, arrogant och överlägsen attityd, funkar bra i medgång men får kortslutning när det blåser motvind.

Dessutom har hon sålt sig till WEF liksom Reinfeldt och har högre mål med sin karriär än att trygga och utveckla Sverige.
Citera
2022-04-02, 11:56
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Avhopp ? Dom sitter på feta poster i Centerns stora borg.

Anders som VD på Randello och Emil är vVD på SEKAB

En centerpartist lämnar inte partiet för att han inte står ut med Lööf de byter bara till en stol längre bort och det tror jag Källström gjorde. Anders W Johnsson sitter kvar i riksdagen han borde vara en i den styrande trojkan. Den tredje Martin Ådahl han har en stark ställning i partiet som liberal ideolog.
Citera
2022-04-02, 12:00
Medlem
Tuors avatar
Centerpartiet verkar krascha totalt nu. De kan mycket väl trilla ur.
Citera
2022-04-02, 12:00
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jasså dom arbetar ihjäl sig dära till klockan 3 på natten? Vad gör en politiker mer än att bara prata o flumma runt som tar sån tid undrar jag.
Citera
2022-04-02, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rohke01
Hela min känsla av Annie Lööf passar väl in i bilden av en extremt jobbig chef.

A-barn, högpresterande och kräver samma av alla andra. Jag har träffat på högvis av dem genom mitt yrkesliv.

Ofta bra som del i ett team men inte som ledare. Situationen kräver alltid att övriga är starka nog att stå upp för sig själva för att inte bli uppätna, men de får inte vara så starka att de ses som en utmaning för då börjar försöken till nedmalning. En utmattande situation.

Artikeln förvånade mig inte det minsta.

A-barn och högpresterade, vart får du det ifrån!?
Annjjjji Lööf är inget annat än en medelmåtta på alla sätt, med talfel dessutom.
Citera
2022-04-02, 12:36
Medlem
Annie Lööf är ett jävla skämt. Efter hennes medverkan i Skavlan där hon och jag citerar "I disagree with you" med Jordan Peterson som lade fram vetenskapliga konsesus fakta kring könskillnader i samhället har jag vetat med mig att hon uppenbarligen är helt inkompetent.

När hon pratar i debatter och intervjuer så hör man att hon pratar på ett inövat, fejkat sätt dessutom.
Citera
2022-04-02, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Japp.
Jo, gänget från Stureplan kom ju sättande efter att C sålt sin tidningskoncern till ett astronomiskt överpris.

Jag menar då faller ju deras anti Sverige - anti svenskars politik på plats "Vi vill helt enkel inte ha din röst" så att vi kan förskingra pengarna i lugn och ro.

Det är först när man fattar att de vill lämna Riksdagen som man förstår deras politik.
Citera
2022-04-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Jasså dom arbetar ihjäl sig dära till klockan 3 på natten? Vad gör en politiker mer än att bara prata o flumma runt som tar sån tid undrar jag.

ja det är det märkligaste av allt må jag säga... Lata curlade glin antagligen.
Citera
2022-04-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Det behöver man dock ingen insider källa för att förstå. Hela hennes energi skriker dålig personlighet. Bara hur hon talar och för sig säger mycket.

Man minns ju ”HUR UTTRYCKER DU DIG”. Stereotyp personlighet hos usla ledare på arbetsplatser där ingen mår bra. Centern kommer nog behöva en ny partiledare snart om de vill överleva.

Exakt. Har man lite mer erfarenhet av människor än bara sin familj och sina skolkompisar kan man inte undgå att se igenom denna vidriga människas mycket tunna fernissa. En som springer på Bilderbergsmöten och då är beredd att sälja ut sitt land för chimär makt(hon är för dum för att få reell makt) ska bara ha skit. Inget annat. Jo, kanske ett långt fängelsestraff. Man borde inte få vara så vidrig.
Citera
2022-04-02, 14:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Annie Lööf kontrar! Hon har då inget sett av dessa otrevligheter och de har alla myspys där på kontoret! Att folk lämnar och har gjort sedan hon tillsatt har bara att göra med att de vill gå vidare i livet, har nytt att göra. De diggade Annie.
Citera
2022-04-02, 14:17
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Annie Lööf är ett jävla skämt. Efter hennes medverkan i Skavlan där hon och jag citerar "I disagree with you" med Jordan Peterson som lade fram vetenskapliga konsesus fakta kring könskillnader i samhället har jag vetat med mig att hon uppenbarligen är helt inkompetent.

När hon pratar i debatter och intervjuer så hör man att hon pratar på ett inövat, fejkat sätt dessutom.

Ja hon stirrar på ett väldigt obehagligt sätt de gånger hon inte tittar ut i luften och ser frånvarande ut. Att hon varken förstår eller behärskar det engelska språket, är något man blir varse om ganska snart in i diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in