Citat:
Ursprungligen postat av
oshin.cantwell
Jaha, så först ska jag registrera mig på en exchange, sedan ska jag registrera en wallet, sedan får jag skicka till en anonym wallet? Progress.
Om CEX låter dig skicka till en anonym wallet blir de antagligen via regleringen straffade på något sätt. Ingen frisk (icke-psykopat) inom EU har dock IQ över 80, så de kan inte förklara hur man egentligen ska lyckas följa deras regler, och konsekvensen brukar bli att aktörerna blockar hela konceptet. I det här fallet tex att CEX blockar specifikt EU-användare från att skicka till annat än andra vitlistade CEXs (samt tradfi-banker). Fortsatt fritt fram för folk som via sin skicklighet lyckats födas utanför EU.
Är bara att titta på de enorma summorna FED/SEC har kostat för amerikanska folket med deras idiotiska påhitt, och EU kan nog generellt betraktas som bra mycket värre då EU inte ens har någon fundamental ide om att man borde stödja innovation.
De driver ett krig de redan har förlorat, men de drar hela regionen med sig ned i hållet. Inklusive dig och mig, om vi bor kvar inom EU.