2022-04-02, 09:06
Medlem
Bara för ordningsmakten att skjuta miljömuppar på fläcken. Miljöpartister/Nasister har inget att göra i ett modernt samhälle.
Citera
2022-04-02, 09:09
Medlem
Core.s avatar
Varför rullar inte alla bara fram så absolut nära som möjligt, sedan ligger man på tutan? Lagligt och måste vara helt omöjligt att sitta kvar då
Citera
2022-04-02, 09:22
Medlem
991ESSs avatar
Han är ju en frisk fläkt i beta lallarnas land helt klart, ett bevis på att inte alla är kastrerade fåntrattar. Hoppas andra män ser, lär och tar efter. För Beta/Alfa i mänsklig betydelse är trots allt mycket ett mindset som kan justeras till viss del.
Citera
2022-04-02, 09:32
Medlem
Jag hoppas på mer sånna aktioner från miljö-dårar. Snälla, fortsätt blockera vägar och gör livet surt för vanliga hederliga medborgare. Så får vi opinionen mot er galenskap.
Citera
2022-04-02, 09:33
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Jag skiter i andras vårdbehov mitt går före. Det är normal överlevnadsinstinkt men du är en sådan där altruist som gärna dör för att andra ska överleva. Tror fan inte någon på!
Ok. Så du sitter i bilen på väg till sjukhuset och några demonstranter blockerar vägen. Du stiger ur bilen och börjar veva med fälgkorset. Några demonstranter träffas och får allvarliga skador, men du kan trots ditt akuta vårdbehov fortsätta mot sjukhuset efter vevandet lett till fri väg. När du kommer fram så får du, för att ditt ärende inte bedöms vara akut, vänta på din tur. Det har nämligen just anlänt en några allvarligt skadade demonstranter som behöver vård före dig.

Hade du låtit bli fälgkorset hade du fått vård i tid. Nu fick du vänta istället. Du kan inte bara vara en skitstövel och attackera andras påstådda altruism genom den premissen. Om det är egoist du vill vara behöver du agera egoistiskt.

Men hur kommer det sig att du behövde vård? Din egoism verkar inte ha skyddat dig från det behovet. Om du bara ser till dig själv så borde du ju ha levt ett sunt liv där du inte utsätter dig för risker som innebär vårdbehov. Ditt behov av vård kan förstås bero på en olyckshändelse, men scenariot med du vevandes med ett fälgkors för att snabbare få vård låter märkligt. Kanske skulle du bli omhändertagen och körd till psykakuten och där få både lugnande medel och nödvändig omplåstring.
Citera
2022-04-02, 09:34
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Nej, jag får inte riskera att få en prick i registret så det är alldeles för dumt att riskera hela min karriär. Du är ju själv en internetkrigare och skulle inte ha gjort något heller

Hade jag fått chansen så hade jag pissat på dom
Citera
2022-04-02, 09:35
Medlem
Den enda Sosse som skall ha respekt och undkomma massslakten när väl Sverige beväonar sig mot Vänsterextrema terrorn som råder i landet.

Jan skall fredas då han i grunden verkar vara en hyvens man.
Citera
2022-04-02, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Ungefär så.
Han, Bert mf har aktivt hjälpt till att skada Sverige.
I mitt konungarike hade de landsförvisats.
Vilken korkad kommentar. Jan har inte bidragit till massinvandringen, han satt inte i riksdagen, han satt inte ens i kommunalfullmäktige vid denna tidpunkt. Det Jan gjorde var att använda den katastrofala flyktingpolitiken för att tjäna pengar, det ser jag inga problem med. Hade inte Jan gjort detta hade någon annan gjort det. Tvärtom hjälpte han egentligen samhället genom att ordna boende till dessa. Flyktingarna hade ändå fortsatt välla in. Lär dig skilja på olika saker innan du yttrar dig. Du är bara pinsam i din avundsjuka.
När det gäller gårdagens aktion så hyllar jag Janne, inte för att jag tycker om honom som person, utan för att han agerade. Klimataktivister har jag inget till övers för, korkat att sitta och stoppa även bussar när det är detta färdmedel som aktivisterna bland annat vill att folk ska använda
Citera
2022-04-02, 10:08
Medlem
Overminds avatar
Jag skulle vilja se Jan Emanuel som partiledare för Sossarna än grå tråkiga kärringen Maggan!

Jan Emanuel är en riktig socialdemokrat och därför är han inte så välkommen hos dem.
Citera
2022-04-02, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Vad har det ena med det andra att göra?
Jag kan jobba 40+ timmar i veckan och samtidigt vara miljöaktivist "på fritiden".
Jobbar du?
Eller hatar du bara helt oförhappandes samtidigt som du har möten hos AF?
Varför är någon (alls) "förtjänt av stryk" i din mening?
För att de har en annan åsikt än du?
Om så är fallet behöver DU hjälp.

Men du har ingen rätt att hindra andra människor från att åka till jobbet genom att sitta på vägar och broar.
Människor som gör sådant är slödder som ska avlägsnas bryskt.
Citera
2022-04-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Vilken korkad kommentar. Jan har inte bidragit till massinvandringen, han satt inte i riksdagen, han satt inte ens i kommunalfullmäktige vid denna tidpunkt. Det Jan gjorde var att använda den katastrofala flyktingpolitiken för att tjäna pengar, det ser jag inga problem med. Hade inte Jan gjort detta hade någon annan gjort det. Tvärtom hjälpte han egentligen samhället genom att ordna boende till dessa. Flyktingarna hade ändå fortsatt välla in. Lär dig skilja på olika saker innan du yttrar dig. Du är bara pinsam i din avundsjuka.
När det gäller gårdagens aktion så hyllar jag Janne, inte för att jag tycker om honom som person, utan för att han agerade. Klimataktivister har jag inget till övers för, korkat att sitta och stoppa även bussar när det är detta färdmedel som aktivisterna bland annat vill att folk ska använda

Att dra in pengar på massinvandringen och mångkulturen är iallafall ingenting som jag kan stå för framförallt inte med devisen annars hade någon annan gjort det.
Att en massa människor lever ekonomiskt på den industri som massinvandringen skapat är ett jätteproblem. Tolkar, advokater och socionomer m.m.
Hela detta system är en katastrof för Sverige och ingenting som jag skulle vilja bidra till aktivt. Så nog kan man klandra människor för det.

Hur länge kommer det fungera att svensk medelklass ska betala för en massinvandringen och mångkultur som gör deras liv sämre.
Den här samhällsutvecklingen är inte hållbar och kommer bli oerhört problematisk långt före några klimatförändringarna men det tänkte väl inte miljöaktivisterna på.
Citera
2022-04-02, 10:24
Medlem
aquaman1s avatar
Don’t do steroids.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in