2022-04-02, 06:55
Medlem
Psykonaut-s avatar
Vad vill klimatdemonstranterna?
Höja priset på bränslet?
Citera
2022-04-02, 06:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Hade det varit nazister hade de inte ens kunnat ta sig till vägen. De hade suttit i fängelse långt innan dess, för något de sagt.

Att yttra en otillåten åsikt i sverige kan vara brottsligt om någon subjektivt uppfattar åsikten som kränkande.

Oja! Du får vifta massa flaggor med Lenin 1:a maj demonstration eller Sovjet mördarregim flagg. Men nådde dej om du använder Tysklands officela flagg mellan 1934 till 1945, då blir ett jävla liv.
Citera
2022-04-02, 06:59
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Jag hade inte varit mild
Gränsen för våld är solklart passerad av de aspirerande miljöterroristerna.
Citera
2022-04-02, 07:16
Medlem
Bavaros avatar
Helt otroligt att läsa vänsterpackets påhopp på JE om att han tjänat pengar på asylinvandringen bla bla bla.
Vem fan släppte in bidragsforskarna? Skulle JE med Co som kunde hysa in dem gjort det gratis med personal och alla omkostnader?

Till topic: JE har fuck-off pengar , hamnade i kön vet om han gör något så blir det rubriker och då kommer detta idiotiska tilltag av miljömupparna att hamna mer i media ur en annan synvinkel än de indoktrinerade Södertörnsmarinerade journalister skriver om det annars. Han gör vad 90% vill men inte vågar då samhället straffar de som vill flytta på dem hårdare än miljömupparna, JE har säkert en arsenal av advokater som kan hjälpa honom men vanliga Svensson har inte en chans, därför är han en hjälte och en riktig Sosse för han hjälper den vanliga människan att komma till sina åtagande.
Citera
2022-04-02, 07:33
Medlem
negrofobens avatar
Bra jobbat!

Själv hade jag troligtvis haft oturen att lyckats knäcka några revben på slöddren…
Citera
2022-04-02, 07:36
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Höja priset på bränslet?
Ja och hjälpa Putin och antivaxxarna.

Det är min teori!

Bra att Jan tog saken i egna händer!

Vi behöver fler som står upp mot alla idioter som går lösa…
Citera
2022-04-02, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?
Visserligen är jag emot persontrafik men sätta sig ner att demonstrerar fel sätt.
Undrar om han själv är grön?
Citera
2022-04-02, 08:11
Medlem
Carnills avatar
Jag har aldrig varit något fan av Jan Emanuel men det här var bra gjort. Jäkla snorungar till klimataktivister.
Citera
2022-04-02, 08:18
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jag hade inte varit mild
Gränsen för våld är solklart passerad av de aspirerande miljöterroristerna.
Håller med,indraget körkort för denne avfälling borde vara det minsta.
Senast redigerad av buddy99 2022-04-02 kl. 08:28.
Citera
2022-04-02, 08:21
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Ditt vilda vevande med fälgkorset har effekten att fler behöver vård. Den vars vård du månar om blir utan och avlider pga dig och ditt fälgkors.

Jag skiter i andras vårdbehov mitt går före. Det är normal överlevnadsinstinkt men du är en sådan där altruist som gärna dör för att andra ska överleva. Tror fan inte någon på!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Höja priset på bränslet?
Tycker vi ska skita i att ta upp vad de vill. De lyckades få ut budskapet via radio, det är illa nog. Jag vet vad de sa i radio men tänker inte skriva det här.
Konstigt att de inte kunde förbli häktade, då de planerade att upprepa brottet. Tre dagar höll de på på olika platser. En vecka på vatten och bröd kanske hade hjälpt och hoppas de får böter i mångmiljonklassen.

Jan Flyktingbaron är för övrigt ett uppmärksamhetssökande symptom på ett sjukt samhälle. Symptom i allmänhet uppstår när vissa betingelser uppfylls. Fuckar man upp sin livsstil med missbruk av allehanda slag, så uppstår oftast något slags kroppsligt symptom.
Fuckar man upp arbetarrörelsen så uppstår symptom som Jan Flyktingbaron.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Och medans något så spännande händer dig så kan du hammra vidare på tangentbordet.

Å du kan fortsätta men meningslösa kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in