2022-04-01, 14:23
Medlem
Var inte han med i Robinson?

Är man med i Robinson har man redan annonserat för världen att man är en idiot.
Citera
2022-04-01, 14:28
Medlem
Psykonaut-s avatar
Mycket bra.
Han får tyvärr straff då det inte är lagligt, enligt tidigare prejudikat som jag inte orkar leta upp.
Men om HD har prövat frågan eller ej vill jag ha osagt. Hoppas han driver det fullt ut om han blir åtalad.

Heja Janne!
Citera
2022-04-01, 14:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Ett åtal mot idioterna som blockerade vägen samt ett tack från Stockholms Polisen till Jan vore på sin plats.
Citera
2022-04-01, 14:53
Medlem
PK-befriads avatar
Globalistkabalen håller på att tömma en soptunna full med genetiskt avfall över västvärlden och det viktigaste dessa aktivister kan komma på att demonstrera för är att "återställa våtmarkerna"?
Citera
2022-04-01, 15:09
Medlem
byte-mes avatar
Det är inte övergångsställen dom sitter på så jag ser inget fel med att köra över dom istället.
Citera
2022-04-01, 15:11
Medlem
skaldjuspuddings avatar
Jag hade velat vara där!
Hade kommit i min rs4 i 130 knyck och gett inavelbarnen en rejääl flygtur!
Citera
2022-04-01, 15:17
Medlem
Jon.Holmss avatar
Hahaha, jag har aldrig gillat den där dryga sossen men detta var ju suveränt gjort!

Fast egentligen borde ju polisen ha gjort jobbet istället. Vad gjorde dom egentligen? Knäböjde? Viftade med pride-flaggor? Det fanns ju flera polispatruller på plats att döma av bilderna i AB.
Citera
2022-04-01, 15:31
Medlem
Fartarallts avatar
Man ska aldrig aldrig ALDRIG gilla asylbaroner som blivit mångmiljonärer på skattepengar samtidigt som dom är delaktiga i att ha ödelagt Sverige!!!!!!
Citera
2022-04-01, 15:34
Medlem
Biomasss avatar
Ingen tvekan om att de här saltvatteninjicerande klimatterroristerna kommer från Skåne. Det sitter ofta minst en skåning i gruppen som sedan uttalar sig i TV. Tyvärr är det ingen vettig människa som begriper vad de pratar om med all fradga som dryper kring läpparna på fanskapen.
Citera
2022-04-01, 15:39
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fartarallt
Man ska aldrig aldrig ALDRIG gilla asylbaroner som blivit mångmiljonärer på skattepengar samtidigt som dom är delaktiga i att ha ödelagt Sverige!!!!!!
Att tjäna pengar lagligt då staten lockar hit, snart 2 miljoner kräk utan asylskäl är varken fel eller omoraliskt i mina ögon.
Bert Karlsson har både före samt efter 2015 varit mot massinvandring.

Gällande topic så växer Jan Emanuel ännu mer i respekt som jag ser det.
Citera
2022-04-01, 15:46
Medlem
Jan Emanuel gjorde det poliserna skulle ha gjort.

Klimatterroristerna ska kastas i häktet!
Citera
2022-04-01, 16:16
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?

Om jag inte är på väg till min frus förlossningen eller liknande skulle jag lugnt sitta kvar i bilen, lyssna på musik och låta snuten utföra sitt jobb. Jag kan tänka mig att Jan är en sån där stressad jävel som börjar skrika om att öppna en till kassa efter en minut i Ica-kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in