Citat:
Ursprungligen postat av
Alseno
Vad är det med er rysstroll? Är det någon som gillar krig så är det ryssland. Var afghanistan krigsgalna som gjorde motstånd mot USA, Vietnam? Kroatien, Bosnien under Balkankrigen. Man försvarar sig, vilket betyder att man bryr sig om sitt eget land. Inte att man avgudar krig!
Kalla mig rysstroll, rasist, bög eller fan vill du vill. Du är enbart en nyttig idiot som springer främmande makts ärenden helt utan att förstå det. Själv ser jag först och främst till mina barn, min stad och Sverige som ni landsföränadre har sålt ut. Nu ska den sista resten av vår självständighet ges till NATO.
Hur många krig har Ryssland startat de senaste 30 åren och hur många har USA startat? Hur många länder har Ryssland haft omstörtande verksamhet i eller stött statskupper?
Extrema Ukrainska nationalister älskar detta krig, avgudar det. Nu får många av dom krigshistorier att samlas vid och kan gå i många fackeltåg åratal framöver. Det blir svårt att avsluta kriget på grund av dessa och görs det på fel vis så blir det inbördeskrig i Ukraina.
Självklart ska alla länder försvara sig mot inkräktare men övriga länder ska inte skicka in mer vapen och förlänga lidandet för folket som knappas är intresserade av krigen. Är man stor i käften och tror man har den stora falska mobbaren bakom sig så ska man också slåss med de vapen man hade och inte tigga mer. Skickade vi vapen till Afganistan, Irak och övriga som drabbats av USA:s vrede?