2022-04-01, 01:35
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det enda rimliga är såklart att Annie Lööf avgår. Hon har aldrig haft något i politiken att göra men efter allt som kommit fram de senaste med pedofiler, islamister och en fruktansvärd arbetsmiljö så kan hon inte sitta kvar.

Som du skriver så är det helt otroligt hur Annie Lööf (och många andra) kan hyckla något så inni skogen utan att ens själva inse det.

För jag är ändå rätt övertygad om att Annie Lööf själv anser att hon är en av de godaste människorna som vandrar på denna jord.

Instämmer i varenda stavelse. Frågan är bara hur hennes stöd ser ut, bland de som verkligen har makten att kunna få bort henne.

Jag avskyr henne fullt ut. Det räcker bara att höra hennes röst och se hennes "Carolaögon", för att jag vill gnaga av strömkabeln till TV:n...
Citera
2022-04-01, 02:13
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Instämmer i varenda stavelse. Frågan är bara hur hennes stöd ser ut, bland de som verkligen har makten att kunna få bort henne. Jag avskyr henne fullt ut. Det räcker bara att höra hennes röst och se hennes "Carolaögon", för att jag vill gnaga av strömkabeln till TV:n...

Jag stänger av radion/TVn/nätsändningen om jag hör hennes röst. Jag vill inte se någon debatt om hon är med även om hon bara är en av alla partiledare.
Citera
2022-04-01, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag stänger av radion/TVn/nätsändningen om jag hör hennes röst. Jag vill inte se någon debatt om hon är med även om hon bara är en av alla partiledare.

Skönt att man inte är ensam att ha den reaktionen!
Citera
2022-04-01, 04:10
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Vilka röstar på C då? Gotlänningar?

Hade varit fantastiskt om C, MP och L åker ut samtidigt.

Alla sockerbetsodlare på Gotland röstar av tradition på C. Även Jämtland räknas som ett Centerfäste, oklart varför. Räcker med att dom får 12% i något av dom två länen så sitter dom i riksdagen.
Citera
2022-04-01, 05:07
Medlem
Jag har en stark känsla av att partiet infiltrerats uppifrån, med en påtvingande massinvandringsagenda.

Medlemmar i partiet håller inte med och får inte diskutera eller ifrågasätta massinvandringsagendan.

Samma mönster som i Reinfeldts öppna era hjärtan moderatena, ingen fick ifrågasätta.

Mainstream media är strikt med att ingen som ifrågasätter massinvandringsinvasionen får komma till tals.
Citera
2022-04-01, 05:08
Medlem
"Värsta arbetsplatsen"? NJA jag tror det finns stor konkurrens där? KANSKE är det för många kvinnor på jobbet? Man ska blanda könen ÄVEN om de idag av vissa ses som "en social konstruktion"! Det ÄR inte så i verkligheten.
Citera
2022-04-01, 05:32
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y4Ma5A/centerpartiet-skakas-av-internt-kaos-kritik-mot-annie-loof
https://www.expressen.se/nyheter/flera-larmar-om-internt-kaos-inom-c-trojka/

Stabschefen. Politisk sakkunniga. Pressekreterare. C skakas nu av en mängd avhopp och sjukskrivningar. Annie Lööfs skräckvälde beskrivs som toppstyrt och något som för tankarna till diktaturer. Folk gråter på kansliet.
"Internt kaos". Så beskriver Centerpartiets eget kansli tillståndet. Sedan i höstas har närmare 15 personer slutat. Den psykosociala arbetsmiljön beskrivs som vedervärdig. Medarbetare vittnar om mobbing, trakasserier och toppstyrning. Folk gråter på kansliet. Medarbetare vittnar om att det internt saknas energi och att partiet har "kört fast".
– Det är den värsta arbetsplats jag någonsin varit på i hela mitt liv, säger en som slutat.
Partiet lider brist på intern demokrati. Istället styrs partiet med järnhand av en "ledartrojka". Utöver problemet med toppstyrningen beskrivs hur partiet fumlar vilset efter låsningen av mittenvalsstrategin. En stor mängd centerpartister har senaste tiden avslöjats som pedofiler vilket bidrar till ännu sämre stämning inom partiet.
Annie Lööf och Centerpartiet delar inte medarbetarnas bild utan kallar massavhoppen och de psykosociala sjukskrivningarna som "naturlig personalomsättning".
- Är rödskrikan Annie Lööf lite av en diktator?
- Bör Centerpartiet lyssna på de sjuka, mobbade och utbrända medarbetarna?

HA HA HA HA HA!

Död åt detta jävla pedofilparti. Jag hoppas de som har någon form av samvete kvar lämnar skiten och ansluter sig till oss i den riktiga världen.
Citera
2022-04-01, 06:07
Medlem
Ledaren är korrumperad och lojaliteten och intressena ligger inte i Sverige, folket eller ens hennes eget parti.
Hon gör bara personlig karriär genom att korrumpera och söndra, när hon slutar så väntar toppjobb hos globalisterna.
Citera
2022-04-01, 06:47
Medlem
Stones avatar
Det är vad personkult brukar leda till. Det blir så brant upp till toppen att de som inte håller sig fast med rätta åsikter och dyrkan rss SD mumlar långt ner. Se det som en spetsig pyramid. Basen, väljarna, blir också mindre. Hon är slut och blir mer ovidkommande för varje % som S växer. Snart kommer hon att få ett ”toppjobb” inom något som ”är viktigt för henne” och ”som hon inte kan tacka nej till”. Vi har hört det förut.
Citera
2022-04-01, 06:48
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Samma här. Och detta gäller även Margareta Andersson, Khashayar Farmanbar, Morgan Johansson, Per Bolund och Annika Strandhäll - med flera.

Jag vet redan i förväg att dessa nämnda individer aldrig kommer att låta ett enda klokt ord passera sina läppar. Så varför ens utsätta sig för obehaget att lyssna på och se dem?
Citera
2022-04-01, 06:50
Medlem
Borde väl räcka med att se hur hon förändrat och fördärvat C för att få henne avsatt?! Annie gör inget för att leva upp till epitetet bondepartiet utan lever och verkar som en miljöpartist, svamlar om miljö, invandring och annat som C historiskt knappt lagt en tanke på, när hon i själva verket SKALL försvara böndernas rätt till ett konkurrenskraftig näring. Nu ser vi istället hur böndernas situation får stöd av M och SD när det till exempel gäller Sossepriser på bränsle, sosseskatt och sosseskatt på sosseskatterna.
Citera
2022-04-01, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Samma här. Och detta gäller även Margareta Andersson, Khashayar Farmanbar, Morgan Johansson, Per Bolund och Annika Strandhäll - med flera.

Jag vet redan i förväg att dessa nämnda individer aldrig kommer att låta ett enda klokt ord passera sina läppar. Så varför ens utsätta sig för obehaget att lyssna på och se dem?
Just så! Brukar även vända ryggen mot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in