2022-03-31, 22:28
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Hehe eller hur, hoppas hans grannar är kontaktade.

Ring du, sitt inte här och önska att andra ska tillfredsställa din blodtörst

Du kan ju ringa och mordhota gubben också när du är igång
Senast redigerad av KinkyBrian 2022-03-31 kl. 22:33.
Citera
2022-03-31, 22:32
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det finns en speciell plats i satans arsle för anonyma hotare. Ynkliga smuts.

Skulle man hota med avsändare menar du?

Eller följa lagen? Lol
Citera
2022-03-31, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hans sociala fallhöjd är nog inte speciellt hög. Förmodligen är han redan ansedd som pervers byfåne i trakten.

Vad var det för foto på en tjej med katten var det han la upp i chatten? Märklig grej att göra.
Jag funderade med på det, undra hur många lifesize dockor han har i förrådet.

Citat:
Det finns en speciell plats i satans arsle för anonyma hotare. Ynkliga smuts.
Ja det är verkligen lite extra ynkligt,

Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Läste det också. Första tanken som slog mig är att det nog är en av gäddorna som är i farten.

Ja verkligen, jag kom direkt att tänka på Presidenten i Landskrona, något i stil med att modelleran har tagit slut på dagliga verksamheten, då kommer de anonyma hotelserna. Han känns ju inte direkt som någon som skulle våga annat än anonymt hota.

Citat:
Ursprungligen postat av KinkyBrian
Ring du, sitt inte här och önska att andra ska tillfredsställa din blodtörst
Vill inte ringa och kanske väcka dom nu
Citera
2022-03-31, 22:42
Medlem
BeachBobs avatar
Det var ingen rolig gädda. Skulle tro att han är ganska menlös. Finns inte en chans i världen att någon ung tjej chattar eller träffar han. Han saknade lite karisma om man formulerar sig vänligt.
Citera
2022-03-31, 22:46
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Det tog inte många sekunder. Bodde bara en person på den adressen.

Nej han gjorde ju inte mycket för att dölja sitt riktiga namn så han outade sig rätt bra där.
Citera
2022-03-31, 22:47
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Skulle man hota med avsändare menar du?

Eller följa lagen? Lol

Ja, jag menar att om man ska hota någon så ska man också stå upp för det personligen. De som sitter och hotar anonymt, bakom tangenbord, brev, oregistrerade mobilnummer etc, har lägst nivå i hierarkin av maskar.
Citera
2022-03-31, 22:51
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ja, jag menar att om man ska hota någon så ska man också stå upp för det personligen. De som sitter och hotar anonymt, bakom tangenbord, brev, oregistrerade mobilnummer etc, har lägst nivå i hierarkin av maskar.

Jaha, då vet vi Lavas hederscodex för hur man får hota. Jätteintressant, verkligen.

Tror den som är desperat nog att hota säkert bryr sig om sitt anseende som ändå är helt kvaddat.
Senast redigerad av KinkyBrian 2022-03-31 kl. 22:54.
Citera
2022-03-31, 22:54
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Det var ingen rolig gädda. Skulle tro att han är ganska menlös. Finns inte en chans i världen att någon ung tjej chattar eller träffar han. Han saknade lite karisma om man formulerar sig vänligt.

Han skrev så dåligt att det nog knappast var en normalbegåvad herre. Men skit i det, häng ut alla Samhallsmongon.
Citera
2022-03-31, 22:55
Medlem
Mowglinos avatar
Nu är det bekräftat, Dumpen skickar alltså barnporr för att fånga in sina gubbar, det är dessutom Dumpen själva som tar initiativet till kontakten.

Candyman verkar inte ha alla hästar hemma som så många andra Dumpen deltagare.
Citera
2022-03-31, 22:56
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Det tror inte jag heller. Det ska nog till ett en ganska skärpt unge för att så galant googla fram exakt bussförbindelse enbart baserat på hans fylleförvirrade adressangivelser.

Lär bli lite tryckt stämning på brorsans födelsedagskalas imorgon, dock.

Dumpen borde också skriva en notis om att katten tagit avstånd från honom så inte den råkar illa ut.
Citera
2022-03-31, 22:58
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Han skrev så dåligt att det nog knappast var en normalbegåvad herre. Men skit i det, häng ut alla Samhallsmongon.
Dumpen vill kanske visa att det finns ”pedofiler” i alla samhällsklasser. Från svagbegåvade till skattmasar.
Citera
2022-03-31, 23:05
Medlem
KinkyBrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Nu är det bekräftat, Dumpen skickar alltså barnporr för att fånga in sina gubbar, det är dessutom Dumpen själva som tar initiativet till kontakten.

Candyman verkar inte ha alla hästar hemma som så många andra Dumpen deltagare.

Fan vad orättvist, till mig skickade de ingen barnporr. Bara en bild på ett armveck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in