2022-03-29, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anaciport
Valrörelsen är igång i Sverige.
Hur är det med nmr? Skulle dom ställa upp i valet? Dom sa väl i en pod förut att dom skulle ställa upp valet men vart då?
Vilka kommuner?
Valet är i september så borde dom inte kicka igång valkampanjen?

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/03/29/nordiska-motstandsrorelsens-valdeltagande-2022/
Citera
2022-03-29, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2022/03/29/nordiska-motstandsrorelsens-valdeltagande-2022/

Tack!
Citera
2022-03-30, 15:27
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
En del av det intellektuella artilleriet har ju flyttats till Motståndsrörelsen.se, det finns alltså nu fler sidor att ta del av inom samma intressesfär.

På gatan är man ju åtminstone fortfarande norra Europas (kanske hela Europas eller rent av hela världens) tveklöst mest aktiva och intressanta organisation oavsett politisk hemvist, d.v.s. det är möjligt du inte imponeras av Motståndsrörelsen, men du lär ju då knappast göra det av någon annan heller - röd som blå eller grön.

”Intellektuella artilleriet” snacka om att skjuta tomma skott!

Aktiva och intressanta? Ja, om man vill skratta sig harmynt åt socialfall!
Citera
2022-03-30, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg är det helt fint att tycka så, det förhindrar ändå inte fakta att man är mer aktiva än andra, så då vågar jag inte ens tänka på hur mycket du kissar ner dig över alla andra politiska organisationer i Sverige, Norden och världen.
Citera
2022-03-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
”Intellektuella artilleriet” snacka om att skjuta tomma skott!

Ja, jag är en stolt del av att vara det, som du dristar dig till, att kalla oss för att vara det "”Intellektuella artilleriet” snacka om att skjuta tomma skott!"

Självklart är jag stolt över att vara ett "harmynt socialfall!"

Utmana mig bara intellektuellt, du store Andy Frain.

Jag vill ingenting hellre än det.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2022-03-30 kl. 23:39.
Citera
2022-03-31, 11:38
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg är det helt fint att tycka så, det förhindrar ändå inte fakta att man är mer aktiva än andra, så då vågar jag inte ens tänka på hur mycket du kissar ner dig över alla andra politiska organisationer i Sverige, Norden och världen.

Nej, lider varken av inkontinensproblem eller sängvätning…

Deras aktivitet består av klistra klistermärken, lysa laserpekare, brottas mot varandra i någon gudsförgäten håla samt prygla deras tjejer.
Wow
Citera
2022-03-31, 11:43
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Ja, jag är en stolt del av att vara det, som du dristar dig till, att kalla oss för att vara det "”Intellektuella artilleriet” snacka om att skjuta tomma skott!"

Självklart är jag stolt över att vara ett "harmynt socialfall!"

Utmana mig bara intellektuellt, du store Andy Frain.

Jag vill ingenting hellre än det.

Då kan du ju först bättra på din läsförståelse? Skrev inte att NMR var harmynta socialfall…

Så nja, en som inte ens kan läsa ordentligt är inte direkt en utmaning…
Du är kanske smartare än dina gelikar men det är detsamma som att vara smartast i en särklass.

Kommer inte svara dig mer, man slår inte på dom som ligger (såvida man inte är med i NMR förstås)
Citera
2022-03-31, 16:58
Medlem
Torch-McFlys avatar
Två artiklar om den offentliga aktionen i Lidköping i helgen som gick under parollen, VITA ARBETARE BYGGDE DETTA LAND

https://motståndsrörelsen.se/2022/03/31/naste-2-pa-veteranbilsmarknad-i-lidkoping/

https://nordfront.se/veteranmarknad-och-cruising-i-lidkoping

Mängder av bilder
Citera
2022-03-31, 17:24
Medlem
Knappast medlemmarna i NMR som byggde detta land. Falsk marknadsföring! Knappt ingen av NMR-medlemmarna som klarar av att behålla och ha ett hedligt arbete.
Citera
2022-03-31, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Knappast medlemmarna i NMR som byggde detta land. Falsk marknadsföring! Knappt ingen av NMR-medlemmarna som klarar av att behålla och ha ett hedligt arbete.
Men sluta bulkshitta idiot.
Citera
2022-03-31, 18:30
Medlem
Torch-McFlys avatar
Så "marginaliserade" Näste 2 klarade av att hålla i 3st offentliga i helgen, en i Lidköping och två i norge 😎
Citat:
Den nordiske motstandsbevegelsen gjennomførte i helgen offentlige aksjoner i Fredrikstad og Sarpsborg. Konfrontasjon med meningsmotstandere oppstod.

https://www.frihetskamp.net/motstandsbevegelsen-inntok-fredrikstad-og-sarpsborg/
Citera
2022-03-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront

Organisationen verkar ju vara ganska tät på pengar så antar att folk arbetar
Ett medlemskap verkar vara taktiskt korrekt med tanke på de svårare
tiderna som väntar. Dem kommer säkerligen att ta hand om sina medlemmar
och deras familjer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här