Det är två personer som kommer gåendes, varav den ena har hatt på sig. Tror inte att Joel skulle bära hatt.
Jag tror Joel kan bära hatt men endast för att produktionen ber honom att göra det för att dölja sig lite. Jag är ganska säker på att Gorm har en hatt, kan vara dem två som kommer gåendes och att Joel blev tvungen att låna hatten för den scenen.
Senast redigerad av chaga 2022-03-31 kl. 14:50.
Tittade inte klart så det var två person alltså.. Jag tror Joel kan bära hatt men endast för att produktionen ber honom att göra det för att dölja sig lite. Jag är ganska säker på att Gorm har en hatt, kan vara dem två som kommer gåendes och att Joel blev tvungen att låna hatten för den scenen.
Nja jag tror att det är faktiskt Gorm. Vem kan den andra vara? Kommer det bli utröstning av 1 person från vardera lag.
Den andra som kommer gåendes ser ut att ha nåt gult på huvudet och svarta ben. Om det är kläder eller hud kan jag inte säga. Gorm och Angela kanske? 2 utröstade från samma lag? Spännande när det verkar bli helt omkullkastat på söndag. Man vet inte vad som kommer hända.
Nja jag tror att det är faktiskt Gorm. Vem kan den andra vara? Kommer det bli utröstning av 1 person från vardera lag.
Den andra som kommer gåendes ser ut att ha nåt gult på huvudet och svarta ben. Om det är kläder eller hud kan jag inte säga. Gorm och Angela kanske? 2 utröstade från samma lag? Spännande när det verkar bli helt omkullkastat på söndag. Man vet inte vad som kommer hända.
Jag tror iaf att det är Joel den ena, sen den andra skulle väl kunna vara Angela. Mycket pågrund av vad jag såg men också hur det är med pakterna. Du kan ha rätt, men isåfall tror jag att Joel vunnit immunitet.
Tror på dessa 2 scenarier:
1:
De har först en utröstning, Joel ryker
Sen kommer en till utröstning, Angela ryker
2:
De 2 personerna med flest röster ryker, många röstar på Joel men Gorm får två röster (av Joel och Angela), och därför ryker Gorm och Joel.
Jag tror iaf att det är Joel den ena, sen den andra skulle väl kunna vara Angela. Mycket pågrund av vad jag såg men också hur det är med pakterna. Du kan ha rätt, men isåfall tror jag att Joel vunnit immunitet.
1:
2:
De 2 personerna med flest röster ryker, många röstar på Joel men Gorm får två röster (av Joel och Angela), och därför ryker Gorm och Joel.
1:
2:
Två saker till som talar för att det är Gorm förutom hatten är att Joel inte är så solbrun som den som kommer gåendes. Se min screenshot i förra svaret. Shortsen ser inte heller ut att vara Joels och har vi sett Joel utan skjorta?
Är ganska säker på att det är Angela & Gorm. Angela pga de svarta benen och ser nu att hon faktiskt bär sin gula bandana på ett sätt som förklarar det gula i bilden.
Ingen blir kvar på gränslandet. I slutet ser man att Joel(?) han som är lite utanför kommer gåendes längs stranden. Det ser verkligen ut som honom är, det är iaf en man som kommer lämna i örådet. Ser för spinkig ut för att kunna vara Gorm. Tycker det är synd att Joel får lämna, han behövde nog mer tid på att ta sig in i gruppen.
Stor spoiler kommande avsnitt av Gränslandet/Robinson:
Ser ut att vara Gorm och Angela. Kolla bilden nedan, det är Gorms hatt och hans karaktäristiska shorts. Kvinnan till höger har gul bandana och mörk hy, så kan nog inte vara någon annan än Angela.
Två saker till som talar för att det är Gorm förutom hatten är att Joel inte är så solbrun som den som kommer gåendes. Se min screenshot i förra svaret. Shortsen ser inte heller ut att vara Joels och har vi sett Joel utan skjorta?
Är ganska säker på att det är Angela & Gorm. Angela pga de svarta benen och ser nu att hon faktiskt bär sin gula bandana på ett sätt som förklarar det gula i bilden.
Vad hände med att det skulle finnas en mullvad i kvällens avsnitt? Någon som förstod? Jag såg ingen mullvad, om tv.nu nu inte menade Kristinas lilla utspel mot Filip när de skulle välja mellan bönpåsarna.
Jag begriper inte heller detta med kommentaren i TV-tablån om mullvad: Finns väl ingen som har utmärkt sig speciellt? Och ingen har avslöjats heller vad jag sett i avsnitten. Totalt oklart för oss tittare att kunna luska ut vem eller vilka som är mullvadar.
Sista kommentaren /för nästa avsnitt alltså/ var från Lag Syd: Nu är vi i karantän! Ehh - jaha?! Det var ju de som har två på sjukhuset redan och resten av laget mår pyton. Själv trodde jag det var pga av ohygien dvs ngn miss i mathanteringen eller disken av kärl etc. Tydligen inte. Kan de ha fått Salmonella kanske - med maten? Det är ju ngt som vi i Sverige sätts i karantän för faktiskt. Minns som tonåring när mamma och pappa kom hem från en utlandsvistelse och fick sitt i karantän hemma i vår bostad och jag fick flytta till en skolkompis dessa 2-3 veckor när de kom hem. Det var på sent 70-tal. De hade ätit ngt sista kvällen innan avfärd hem och det sket sig rejält tydligen - det kommer fort som ögat.
Angånde Gränslandet: Hayes förlorade med flit emot Mattias men fixade tävlingen mot Anna. Att nu ALLA i gänget får packa sina säckar betyder nog att alla i gänget får komma in i Robinson och det beror nog på "manfallet" inne i Robinson tror jag. Annars skulle enbart Mattias och Hayes ha fått komma in dit.
Såg ett foto där Gorm och Angela går ensamma: Kan de kanske ha blivit utröstade i kommande Öråd? Då lär de få det tufft att försöka enas i Gränslandet - men det kanske de behöver för att fatta att det hela är ett spel/tävling där de måste enas och hålla ihop ett tag till innan sammanslagningen
Senast redigerad av CS128 2022-03-31 kl. 19:44.