Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Även de som USA skickat in? Eller det kanske vi inte vet.

jo,de flesta av dem är icke vk också.Men den sista leveransen inkluderar en mindre del av CS varianten.Men,i alla HITTILLS levererade har det uteslutande varit gällande AT4 a