Ja tänker att man kanske är lite trött på sig själv och vill ha en förändring och då tänker jag att man kanske ska skaffa sig en tatuering för att få till en förändring och kanske stå för något eller uttrycka att "detta är liksom jag" och det är ju inte så lätt eftersom man kanske inte riktigt vet vem man är eller så, men då kanske man kan välja ett motiv över något som man vill vara och uttrycka t ex modig, stark osv eller kanske fri för man vill ju vara fri så man kanske väljer då en örn som flyger fritt över himlen ganska vacker tanke tycker jag...
Så ni som tatuerat er blev livet bättre sen efteråt? att ni liksom hittade er själva eller fann inre styrka i er tatuering eller kanske fick uppskattning och uppmärksamhet av människor som tyckte att ni var modiga som tatuerat er eller kanske sa något i stil med "oj vad fin en sån vill jag också ha"
Det är antingen tatuering eller också färga håret som jag funderar på.
Ja tänker att man kanske är lite trött på sig själv och vill ha en förändring och då tänker jag att man kanske ska skaffa sig en tatuering för att få till en förändring och kanske stå för något eller uttrycka att "detta är liksom jag" och det är ju inte så lätt eftersom man kanske inte riktigt vet vem man är eller så, men då kanske man kan välja ett motiv över något som man vill vara och uttrycka t ex modig, stark osv eller kanske fri för man vill ju vara fri så man kanske väljer då en örn som flyger fritt över himlen ganska vacker tanke tycker jag...
Så ni som tatuerat er blev livet bättre sen efteråt? att ni liksom hittade er själva eller fann inre styrka i er tatuering eller kanske fick uppskattning och uppmärksamhet av människor som tyckte att ni var modiga som tatuerat er eller kanske sa något i stil med "oj vad fin en sån vill jag också ha"
Jag brukar säga att hund och tatuering vill jag ha 1 dag /vecka. Resterande 6 är jag jätteglad att slippa. Så tänk länge på en tatuering innan du skaffar en. Rätt säker på att du ångrar dig, antingen det eller så vill du bara ha flera.
Färga håret är asbra idé, jag gjorde det 1a året i gymnasiet och det vart ett jädra liv eftersom jag var och är snubbe. Väldigt kul. Enda jobbiga var att det var extra fult när det växte ur och man fick snagga.
Jag har en tatuering. När jag hade det som jävligast i livet fanns det en sak som fick mig att leva vidare. En symbol för det har jag tatuerat för att påminna mig att aldrig hamna där igen. Många skrattar men det skiter jag i, den är min vägvisare i livet. Detta var för 25 år sedan och jag har ett bra liv.
Jag tatuerade mej för ja tycker de ser snyggt ut. Ingen mening bakom figurerna alls o skiter lite i vad jag har på kroppen sålänge det är väl målat. Men nej mitt liv ser ut som det gjorde innan.