Citat:
Ursprungligen postat av
Ariskaprinsessan
Man har sett mycket sjukt, men vet ifan om inte det där är det mest absurda någonsin. Risktagandet är på en helt annan nivå.
Det är sånt där som är så jävla främmande för oss i "Väst". Vi kör ett maraton o tycker vi är loco. =) Typ som klippen när folk från öst har klämt in hästar och kossor i vanliga bilar.
“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”