Citat:
Ursprungligen postat av
fernebo
Må de ryska mördarna brinna i helvetet! Ryssland borde tvångsförvaltas och avmilitariseras i årtionden framöver. De är inte värdiga att ens existera som en stat under överskådlig tid. Länder som beter sig på det här sättet, som invaderar, som bombar civila, förstör infrastruktur, som mördar för att det är kul osv de är bara värda totalt förakt. De är verkligen avskum som du skriver..
Ja det är verkligen en motbjudande regim som verkar ha tappat all moral. Vilken som helst person med normal empati lider med ukrainarna och känner hat mot Putins folkmord. Upprörande med proryssarna här inne som tvärtom försvarar det och skyller på andra, tex NATO. Kreml är 100 % ansvariga för de här vidriga krigsbrotten.