2022-03-29, 22:05
Medlem
Christina springer runt och sladdrar och tror hon paktar. Hon kommer bli avslöjad och utröstad. Sandra måste vara en av de mest korkade den här säsongen. Hayes sitter och skiter i badvattnet men ingen säger något… Underhållande minst sagt
2022-03-29, 22:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Håller helt med men det verkar vara svårt att pakta i gränslandet då den man väljer att duellera har fördelen av att välja gren. Aningen bättre sändning i år men fortsatt tycker jag inte gränslandet tillför så mycket underhållning utan det vore bättre att sända mera från Robinson än de få minuter som en dag klumpas ihop till.

Som du säger: att pakta i Gränslandet är nog svårt och en som inte kom in i någon pakt alls var Jani. Jani själv tydde sig till Hayes i Gränslandet men han hade nog egentligen en bättre "vän" i Mattias, då jag har sett att de två har träffats ute i privatlivet (tror det var på Jani's eller Mattias Instagramsida eller dylikt) efter att de hade kommit hem efter äventyret. Hayes har jag inte sett i Janis sociala medier efter hemkomsten.

Några har skrivit om att Hanna ser ut som ett skelett och borde ha "ätit upp sig till mera vikt" innan hon klev in i Robinson, men vi vet ju inte om hon kanske HADE gjort det innan faktiskt - eller hur? Dessutom kanske Hanna har hög förbränning i kroppen och det kan ju påverka att hon ser rätt smal/mager ut. Mattias i Gränslandet har själv sagt att han har hög förbränning och de som har det går fort ner i vikt om man inte får mat och de har också mycket svårare att gå upp i vikt trots stort matintag. Det är inte så lätt som många tänker att bara börja äta massor av mat om man redan har hög förbränning i sin kropp innan en inspelning bara för att man vet att kroppen kommer att sättas på svältkost ett par månader. Det ger inte det resultat som önskas och folk tror.
2022-03-29, 22:14
Medlem
https://www.hant.se/noje/robinson-isabella-om-nakna-scenerna-i-tv/8330691

Kanske kan bli lite naket ändå i år.
2022-03-29, 22:32
Medlem
LillTurkens avatar
Mattias måste ju från gränslandet in i Robinson. Så jävla underbart bra förlorare. Minns hans första säsong när han hade en supervecka, allt gick hans väg. Slutade med att han förnedrades genom att tvingas att köpa en toalettrulle. Han kände sig kränkt. Men till sist så köpte han toalettrullen för 200kr.

Den mannen tar priset som gnällarnas gnällare.

Just ja. Efter besöket i kiosken så fick inte Mattias vara med och dela på det dom andra köpt i kiosken. Han fick ta sin toalettrulle och gå därifrån.
Senast redigerad av LillTurken 2022-03-29 kl. 23:03.
2022-03-29, 22:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Denna taktik hade Linn och andra (glömt vilket år hon var med förra gången). Denna taktik funkar efter en sammanslagning, inte när tävlar som ett lag.
Precis, när de är lag gäller de att ha starka spelare i laget så man inte hamnar i örådet varje vecka, sedan när man slåss samman, då gäller det att plocka ut de starkare spelarna.
2022-03-29, 22:54
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har börjat störa mig på vissa i programmet lägger in engelska uttryck lite här o där när de pratar. Isabella gör det ju jämt och det låter så jäkla löjligt. Tror aldrig jag hört nån svensk göra det när man pratar i den "riktiga" världen.
Apropå Isabella, hon kanske är dålig på engelska. Som en nybörjare som inte lärt sig så mycket, då blandas det två språk.
Isabella är lika jobbig som Johanna Thorén som var med i Robinson förra året. Tror Isabella kommer vara med länge innan hon ryker.
2022-03-29, 23:40
Medlem
Jag talar för ganska många här nu och vi vill gärna se Sandras stringrumpa igen.
Höjdpunkten so far
2022-03-29, 23:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Jag talar för ganska många här nu och vi vill gärna se Sandras stringrumpa igen.
Höjdpunkten so far

Det finns väl inget som hindrar dig att gå in och streama det väl? TV4 Play eller på CMore
2022-03-30, 00:26
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Den där Hayes verkar ju minst sagt lågbegåvad. Inget han säger eller gör är ju rätt. Äcklig är han också med sina bölder på hela kroppen. Cancer?

Äcklig också när han bajjar i sötvatten bredvid lägret.

Lågbegåvad förra säsongen när han blev arg på riktigt på den som var mullvad. Precis som om mullvaden hade något val.

Lat är han också. Hjälper inte till med ett skit.

Dryg är han också. Motvalls till allt. Besserwisser också, men helt utan substans.
2022-03-30, 00:42
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Sandra måste vara en av de mest korkade den här säsongen.
Hon kan ju göra upp eld utan tändstål
https://i.ibb.co/dtTmhr7/Sandra-kopia.jpg
https://i.ibb.co/Hhj6wLx/Sandra-profil-kopia.jpg
2022-03-30, 01:49
Medlem
Hayes verkar vara en mycket smart man. Även stark samarbetsförmåga som är ovärderligt i en lagsport.
Han kommer gå långt! Inte omöjligt att han vinner hela rasket!
2022-03-30, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaco.Jimenez
Hayes verkar vara en mycket smart man. Även stark samarbetsförmåga som är ovärderligt i en lagsport.
Han kommer gå långt! Inte omöjligt att han vinner hela rasket!

Hett temperament ..............

OBS SPOILER OBS SPOILER

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in