Jag kollade mig själv rakt in i ögonen i en spegel i ca 5min, och helt plötsligt ändrades ansiktets proportioner. T ex ögonen blev större och ögon vitan försvann från ena ögat. Sammt andra grejer.
Om ni inte varit med om detta, så testa att glo i speglen i 5minuter utan att ha något speciellt att tänka på.
Är rädd för att det bara är jag som är lite rubbad i skallen.
Jag kollade mig själv rakt in i ögonen i en spegel i ca 5min, och helt plötsligt ändrades ansiktets proportioner. T ex ögonen blev större och ögon vitan försvann från ena ögat. Sammt andra grejer.
Om ni inte varit med om detta, så testa att glo i speglen i 5minuter utan att ha något speciellt att tänka på.
Är rädd för att det bara är jag som är lite rubbad i skallen.
Det där höll jag på med en del i ca tolvårsåldern (f ö den ålder då de vid mönstringen frågar om man vätt sin säng efter). Efter ett tag tappade jag alltid koncentrationen så det gick inte att komma vidare och spåra ur helt.
Jag tycker det är ganska läskigt att studera sig själv i spegeln noggrannt. Efter ett tag känns det som att det inte är sig själv man ser. Det sker ingen förändring utseendemässigt i spegelbilden, det bara känns obekvämt på något vis. Ingen mer som upplever det?
det e nog som nån sa att det e hjärnan som spelar en ett spratt! Men fördjupa dig inte i en massa ockultism bara för att du e nyfiken. Du kan få påhälsningar som du inte e riktigt redo för. Å det vet du först när det har hänt å då e skadan redan skedd. Man ska inte leka med såna saker , det bara e så!