2004-02-19, 13:51
Medlem
gaihs avatar
Någon som varit med om det?

Jag kollade mig själv rakt in i ögonen i en spegel i ca 5min, och helt plötsligt ändrades ansiktets proportioner. T ex ögonen blev större och ögon vitan försvann från ena ögat. Sammt andra grejer.

Om ni inte varit med om detta, så testa att glo i speglen i 5minuter utan att ha något speciellt att tänka på.

Är rädd för att det bara är jag som är lite rubbad i skallen.
Citera
2004-02-19, 14:38
Bannlyst
trött eller drogpåverkad kanske?
Citera
2004-02-19, 14:43
Medlem
Le Saboteurs avatar
det sägs att man ska se sitt inre djur eller något sådan om man tittar tillräckligt länge på sig själv i en spegel..
Citera
2004-02-19, 15:21
Medlem
Mack Bolans avatar
http://www.astro.washington.edu/reed/info/donkey.jpg
Citera
2004-02-19, 15:37
Bannlyst
now that's just creepy
Citera
2004-02-19, 21:09
Medlem
orkar inte testa, men jag tror på dig, skulle gissa att det är så att hjärnan helt enkelt inte orkar fokusera längre eller något liknande
Citera
2004-02-19, 21:43
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaih
Någon som varit med om det?

Jag kollade mig själv rakt in i ögonen i en spegel i ca 5min, och helt plötsligt ändrades ansiktets proportioner. T ex ögonen blev större och ögon vitan försvann från ena ögat. Sammt andra grejer.

Om ni inte varit med om detta, så testa att glo i speglen i 5minuter utan att ha något speciellt att tänka på.

Är rädd för att det bara är jag som är lite rubbad i skallen.
Det där höll jag på med en del i ca tolvårsåldern (f ö den ålder då de vid mönstringen frågar om man vätt sin säng efter). Efter ett tag tappade jag alltid koncentrationen så det gick inte att komma vidare och spåra ur helt.

Kul

/Schaffer
Citera
2004-02-20, 16:56
Medlem
irrblosss avatar
Jag tycker det är ganska läskigt att studera sig själv i spegeln noggrannt. Efter ett tag känns det som att det inte är sig själv man ser. Det sker ingen förändring utseendemässigt i spegelbilden, det bara känns obekvämt på något vis. Ingen mer som upplever det?
Citera
2004-02-20, 17:05
Medlem
Mescalines avatar
Hmm. jag är lite egenkär så tittar jag mig själv i spegeln väldigt väldigt ofta.
Jo men ibland kan det ske förändringar. .
Citera
2004-02-20, 17:27
Medlem
gintimes avatar
det e nog som nån sa att det e hjärnan som spelar en ett spratt! Men fördjupa dig inte i en massa ockultism bara för att du e nyfiken. Du kan få påhälsningar som du inte e riktigt redo för. Å det vet du först när det har hänt å då e skadan redan skedd. Man ska inte leka med såna saker , det bara e så!
Citera
2004-02-20, 18:12
Medlem
Retwas avatar
Min kompis mescaline tittar sig ofta i spegeln för han är självgod.
Citera
2004-02-20, 18:46
Medlem
Hur gör man för att stirra sej själv (eller någon annan) i ögonen egentligen?

Man kan ju bara fokusera blicken på ett öga itaget, ska man växla mellan att stirra på höger och vänster öga, eller ska man titta mitt emellan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in