2022-03-29, 22:59
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Oacceptabelt. Vi sitter på offensivt sett en av de bästa trupperna sedan 2002. Kulusevski, Isak, Forsberg, Elanga, Quaison och Zlatan. Det här får Janne ta på sig.
Nej vi var bättre när Henke larsson var med. Nu är vi helst sämst i anfallet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det dags för ett byte av Janne? I så fall, vem ska ersätta honom?
Det skulle vara intressant att se vad Rydström skulle kunna få ut av det här gänget. Men Kim och Tolle ligger väl nära till hands.
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Bragden låg i själva uppvisningen, inte i vad uppvisningen åstadkom. Det var en helt otroligt osannolik vändning som dagens landslag med pajasen Andersson i spetsen bara kan drömma om.

Tyskland slutade ju spela helt, klart Sverige kunde plocka in 4 baljor då. Idag gäller matchen nåt, Polen sänker tempot, ligger ner osv vilket gör det svårt att få igång en upphämtning. Något Tyskland aldrig gjorde eftersom ingen brydde sig om resultatet i den matchen... Att ens jämföra matcherna visar ju bara på dålig koll på sporten, ingenting annat...
2022-03-29, 23:00
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Byta av honom lät snällt, då kommer han ju tillbaka. Bättre att byta ut honom.

Nåväl nu kan ju Sverige bojkotta Qatar-VM på bred front. Det är ju ändå ett pajas-VM i fel land under fel årstid.
Bannlyst
Dunderbart!

Dom sekulära feminist svenskarna med genus och humanism, LGBTQ och regnbågsdyrkande, fick stryk mot dom troende religiösa polackerna som vann välförtjänt!

Ni har ingenting i Qatar att göra heller, alla araber hatar er. Ända ni gör är att gnälla om jämställdhet och jämlikhet och lika för alla principer.

Nu kan man sova gott!
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:

Jag ser gärna någon ny ung. Graham Potter hade suttit fint.
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Får Janne sparken nu?

Han sitter kontraktet ut, så är det bara. Han ska nu finslipa på sitt fantastiska system till EM-kvalet, så kanske vi kan besegra lag som Georgien.
2022-03-29, 23:01
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAPCOM
Alla spelare kan börja på Samhall istället, där passar dom bättre.

FY FAN VAD JAG HATAR FOTBOLLSSPELARE. dryga, självgoda, dumma jävlar helt utan självinsikt

Varför i hela friden tittar du matchen och vad gör du i en fotbollstips??
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Att vi åkte ut? Nej, bryr mig faktiskt inte alls. Dels mår man bra över att Karlström och Danielson (återigen) är ansvariga för förlusten och kommer förhoppningsvis må dåligt över detta i lång tid framöver.

Sen så har jag svårt att tagga för ett VM i Qatar i december, så att vi inte går dit är egentligen skitsamma.
Syftade på din väldigt tunga comeback mot han du citerade innan.

Karlis plockar en ligatitel med Lech och Danielson skrattar hela vägen till banken så grabbarna mår nog bra rätt fort ska du se

Ja är det något VM man ska missa så är det väl just detta. Men landslaget har tappat charmen tycker jag.
Avslutad
Balkan-ish fortsätter:
https://www.svt.se/sport/fotboll/zlatan-fortsatter-i-landslaget

Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Jag ser gärna någon ny ung. Graham Potter hade suttit fint.
Det hade varit något!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Tyskland slutade ju spela helt, klart Sverige kunde plocka in 4 baljor då. Idag gäller matchen nåt, Polen sänker tempot, ligger ner osv vilket gör det svårt att få igång en upphämtning. Något Tyskland aldrig gjorde eftersom ingen brydde sig om resultatet i den matchen... Att ens jämföra matcherna visar ju bara på dålig koll på sporten, ingenting annat...

Var ju en kval match så lite betydde det ju. Tyskland brukar inte direkt tappa poäng hemna i kval....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in