Hade inte Nord redan fiskeprylar? Varför tar dom då fler fiskeprylar när fisket typ aldrig har fungerat i Robinsons historia? Självklart tar man riset om det inte går att ta en fördel i nästa tävling. Dock idiotiskt av Gorm att skicka någon och sen bli förbannad på hennes val. Gå själv eller diskutera med din grupp.
Fattar inte heller varför de inte pratade ihop sig innan.
Har inte tänkt på att de dyrkar Hanna, men de kanske de gör och isåfall tycker jag synd om dem, att de inte ser sig själva som likvärdiga henne.
Att Isabella dömer Sandra för hennes utseende, ännu en gång. Isabella är ju pinsam hoppas hon ryker. Hon börjar bli mindre underhållande också, ta in Anna istället.
Gränslands Anna påminner om Åke i Välkommen till Köping. Kan allt, gjort allt bäst i allt.
Hayes är ju ännu värre och blir dessutom sur, uppstudsig och otrevlig så fort någon som faktiskt varit där förut och vet hur det ska göras, lite snyggt försöker förklara att man måste göra såhär. Han är ju helt otroligt usel socialt.
Hayes är ju ännu värre och blir dessutom sur, uppstudsig och otrevlig så fort någon som faktiskt varit där förut och vet hur det ska göras, lite snyggt försöker förklara att man måste göra såhär. Han är ju helt otroligt usel socialt.
Sant,de har verkligen gått all in på castingen till gränslandet i år...
Kvällens avsnitt.
Fräscht när Hayes sätter sig och skiter i vattnet där de solar och badar.
Om man jämför hur Mattias och Hayes var tidigare i Robinson så tycks de två totalt ha switchat om sina personligheter och humör. Mattias som förut varit tjurig gubbe helt enkelt har förstått att man måste vara mer smidig och social och Hayes som var trevlig och social förra gången han var med är precis oresonlig och otrevlig nu. Anna är sig lik sedan förra gången hon var med och även Linn tycker jag. Fast Anna benämnde Linn som Drottningen - i lite spydig ton - till Mattias när Anna skulle berätta lite smarta spelregler inför duellen. Anna verkar ha ett horn i sidan till Linn. Jag tror att både Mattias och Linn puschar varandra och på ett hederligt sätt faktiskt i Gränslandet men att de är medvetna om att i slutänden så kan de behöva strida för sig själva och då även kanske mot varandra och då kan de inte tänka på annat än sig själva. Pakterna M/L och A/H fungerar skapligt i Gränslandet men inte om de kommer in i självaste Robinson.
Senast redigerad av CS128 2022-03-29 kl. 14:22.
Bra fråga, han blev ju dömd i november och då var Robinson på plats redan klart och skulle han vunnit tror jag inte att han direkt börjar smuggla droger för pengar. Blir nog tilt hos TV4 men tror inte han vann.
Jag garvade högt när de pratade om att Hayes sitter och skiter där de brukar bada. Gjorde han verkligen det? Och så vågar stackarna inte ens säga till honom. lol
Han blir ju alltid så sur när han blir ifrågasatt så de ville väl inte starta någon konflikt.