Citat:
Ursprungligen postat av
Extremadura
Takk, den første lenka du sendte og slettet var utmerket, kobler det opp mot bilene , logger inn på vegvesen.no og får alle data
Enkelt og greit
Men Politiet har nok gjort dette før meg, og funnet ut at dette er et blindspor
Hva om bilen hadde danske, svenske, latviske, lituaiske, polske skilt, da sliter jeg
men det gjør ikke Politiet.
bare for å spekulere i denne bilen sett av disse to damene, noe har de sett , tviler ikke , tidsperspektivet stemmer jo ikke, sier alle her, hva om dette var helt ukjente personer i området som kjører feil og bevisst unngår å bli fanget på kamera?
Ja, det er betryggende, at politiet ikke står fast, selv om bilen er utenlandsk.
En annen ting..
Vet ikke hvordan det passer med klokkeslettene (husker ikke klokkeslettet bilen ble observert i Ås), men hva om trusselbrevet ikke ble plassert i S4, og at åstedet ikke ble staget, før GMene hadde fått transportert AEH til bestemmelsesstedet.
Det ville også "sette ned risiko", tenker jeg.
Med AEH i baksetet, neddopet på piller og alkohol, kunne de hatt mulighet til å snakke seg ut av situasjonen, påstått at AEH selv hadde bedt om å være med i bilen.
Uansett mindre risiko, litt samme modus som Osen/Slengesol-kidnapperne muligens.
Da snakker vi om utspekulerte gjerningspersoner, hvor de påstår at ofrene selv har bedt om å bli utsatt for handlingen.