2022-03-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Du har rätt Alpoxen. Biden kommer inte att ställas inför krigsrätt. Hur gjorde du för att lista ut något så smart?
Jag lever i den verkliga världen.
Citera
2022-03-28, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du tillhör Qgruppen som tror på en revolution ha ha. Slappna av nu. Först ska Republikanerna få majoritet, det kan bli nog så svårt.
T o m demokraterna erkänner att de kommer att förlora huset. Hur det blir med senaten är svårare att sia om eftersom de flesta stolar som kommer upp till val är republikanska.

Citat:
Förutsatt att de får det ska de hitta tillräckligt många som tycker det är en bra ide att lägga statens resurser på en massa bullshit och konspirationsteorier.
Republikanerna kommer att svara med samma mynt som demokraterna behandlade Trump och du får leva med detta.

Citat:
Om man hade nånting att komma med hade man lagt fram det redan nu. Som Demokraterna gjorde mot Trump, inge vänta ett år, det är ju bara larv, fattar du verkligen inte det?
Man kan inte lägga fram någonting så länge man inte har majoritet i huset. Demokraterna vägrar att starta en utredning.

Citat:
Du följer en massa bullshit som vanligt och tror att du vet mer än alla andra men i verkligheten är du otroligt trög och efter, är det inte så det alltid varit?
Jo Alpoxen! Så är det, här krossar du mig fullständigt. *Smiter med svansen mellan benen.* Hur skulle du definiera dig själv om man får fråga?
Citera
2022-03-28, 16:57
Medlem
Citat:
T o m demokraterna erkänner att de kommer att förlora huset. Hur det blir med senaten är svårare att sia om eftersom de flesta stolar som kommer upp till val är republikanska.

Republikanerna kommer att svara med samma mynt som demokraterna behandlade Trump och du får leva med detta.

Man kan inte lägga fram någonting så länge man inte har majoritet i huset. Demokraterna vägrar att starta en utredning.

Jo Alpoxen! Så är det, här krossar du mig fullständigt. *Smiter med svansen mellan benen.* Hur skulle du definiera dig själv om man får fråga?
Jo vi ska väl rösta först. Nåt säger mig att du kommer få en obehaglig överraskning och börja tjata om valfusk igen

Om de velat svara med samma mynt hade de lagt fram sina anklagelser redan nu. Varför gör man inte det? Man har inte ett skit. fatta det någon gång, det kommer inte att bli någon riksrätt för Biden. McConnelll kommer tvinga alla att lägga ner sina röster om fem republikaner eller så väcker frågan.

Ge dig nu. Kommer du verkligen sitta här och hålla dig runt pungen ända till november ha ha ha . Du har visst ingen aning om hur Amerikansk politik fungerar.
Citera
2022-03-28, 16:58
Medlem
Citat:
Jag lever i den verkliga världen.
I din verklighet - dvs i den verkliga världen - har du funderat över varför ingen president (inte ens Trump) någonsin har ställts inför krigsrätt?
Citera
2022-03-28, 16:59
Medlem
Citat:
I din verklighet - dvs i den verkliga världen - har du funderat över varför ingen president (inte ens Trump) någonsin har ställts inför krigsrätt?
Jesus christ du är helt väck nu
Citera
2022-03-28, 17:06
Medlem
Citat:

Hunter Biden har aldrig haft något folkvalt ämbete för den amerikanska staten, och mellan 2017 och 2021 hade Joe Biden inte heller någon roll inom regeringen - om man anser sig ha belägg för fiffel och oegentligheter mellan Hunter och hans far så är det väl till en vanlig domstol man borde vända sig? Men det är inte lika smaskens för dessa republikanska riddare...

Eftersom Biden sedan januari 2017 inte längre är vicepresident så kan han knappast ställas inför någiot riksrättsåtal grundat på något som antas ha hänt under den tiden - jämför Dershowitz' argument att Trump inte kunde ställas inför riksrätt efter att han avgått som president.

Riksrättåtalen mot Trump gällde saker som han själv hade varit direkt inblandad i - eller starkt misstänktes ha varit inblandad i - under hans tid som president.
Citera
2022-03-28, 17:06
Medlem
Citat:
Jo vi ska väl rösta först. Nåt säger mig att du kommer få en obehaglig överraskning och börja tjata om valfusk igen

Om de velat svara med samma mynt hade de lagt fram sina anklagelser redan nu. Varför gör man inte det? Man har inte ett skit. fatta det någon gång, det kommer inte att bli någon riksrätt för Biden. McConnelll kommer tvinga alla att lägga ner sina röster om fem republikaner eller så väcker frågan.

Ge dig nu. Kommer du verkligen sitta här och hålla dig runt pungen ända till november ha ha ha . Du har visst ingen aning om hur Amerikansk politik fungerar.
Jag föreslår att du satsar dina pengar där din mun är! https://www.vegaselectionodds.com/house/

Du kommer att bli väldigt rik när demokraterna har vunnit huset!
Citera
2022-03-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ja, det är ju det som är tanken va? Obama, Biden, paret Clinton m fl ställda inför krigsrätt och snabbt expedierade som landsförrädare. Raka rör och no appeal.
Citera
2022-03-28, 17:10
Medlem
Citat:
Jag föreslår att du satsar dina pengar där din mun är! https://www.vegaselectionodds.com/house/

Du kommer att bli väldigt rik när demokraterna har vunnit huset!
Det spelar ingen roll vem som vinner huset ditt mähä. Biden kommer sitta kvar hela sin ämbetsperiod. McConnell kommer inte tillåta några Q konspiratörer eller andra göra det Republikanska partiet till åtlöje.

Du måste komma in i matchen nån gång. Någon riksrätt kommer det inte att bli. Nu är det några månader kvar till valet och jag skulle inte ta ut någon seger i förskott om jag vore du.
Citera
2022-03-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Hunter Biden har aldrig haft något folkvalt ämbete för den amerikanska staten, och mellan 2017 och 2021 hade Joe Biden inte heller någon roll inom regeringen - om man anser sig ha belägg för fiffel och oegentligheter mellan Hunter och hans far så är det väl till en vanlig domstol man borde vända sig? Men det är inte lika smaskens för dessa republikanska riddare...

Eftersom Biden sedan januari 2017 inte längre är vicepresident så kan han knappast ställas inför någiot riksrättsåtal grundat på något som antas ha hänt under den tiden - jämför Dershowitz' argument att Trump inte kunde ställas inför riksrätt efter att han avgått som president.

Riksrättåtalen mot Trump gällde saker som han själv hade varit direkt inblandad i - eller starkt misstänktes ha varit inblandad i - under hans tid som president.
1) Hunter och hans kompis Devon Archer började arbeta för Burisma år 2014 när Biden var vicepresident.

2) Många av de komprometterande ebreven härstammar från den tid då Joe var vice president.

Jag vet ju att ingen av er svarar på frågor men du kan fundera över varför Burisma sänkte Hunters lön med 50% samtidigt som Joe slutade vara vicepresident.
Citera
2022-03-28, 17:13
Medlem
Du är lite motsägelsefull:
Citat:
Citat:
Det spelar ingen roll vem som vinner huset ditt mähä.
Citera
2022-03-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, det är ju det som är tanken va? Obama, Biden, paret Clinton m fl ställda inför krigsrätt och snabbt expedierade som landsförrädare. Raka rör och no appeal.
Har Trump blivit ställd inför krigsrätt? Eller för att göra det enklare för dig: hur skulle du översätta impeachment till svenska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in