2022-03-28, 16:43
Medlem
entangleements avatar
"Efter händelsen sprang gärningsmannen till korsningen Hälsingegatan-Karlbergsvägen där han vek av på Karlbergsvägen i riktning mot Odenplan.
Tips och iakttagelser från detta område kring kl 12 och om vad mannen gjorde efter att ha vikit av på Karlbergsvägen är av stort intresse för utredningen."

Det lär finnas måånga iakttagelser med tanke på tid och plats. Speciellt om han sprang in på Odenplan.
Citera
2022-03-28, 16:43
Medlem
3illos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Sitter inte Andreas Coskun?
Kom ut igår
Citera
2022-03-28, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av entangleement
"Efter händelsen sprang gärningsmannen till korsningen Hälsingegatan-Karlbergsvägen där han vek av på Karlbergsvägen i riktning mot Odenplan.
Tips och iakttagelser från detta område kring kl 12 och om vad mannen gjorde efter att ha vikit av på Karlbergsvägen är av stort intresse för utredningen."

Det lär finnas måånga iakttagelser med tanke på tid och plats. Speciellt om han sprang in på Odenplan.

Undrar hur många av dom som är relevanta nu 4 timmar senare...
Citera
2022-03-28, 16:47
Medlem
Aakkes avatar
BO avliden?
Senast redigerad av Aakke 2022-03-28 kl. 16:49.
Citera
2022-03-28, 16:49
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
BO avliden

Vart läser du det?
Citera
2022-03-28, 16:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
BO avliden

Källa? Tänkte att han skulle dö direkt när det kom ut att han var skjuten i huvudet, men nu när det gått ett gäng timmar så trodde jag ändå han skulle överleva..
Citera
2022-03-28, 16:50
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
Tror snarare att det är F*edrik670720 på Insta om man syftar på äldre vakt Riche

Ja den Fredrik ser onekligen ut som den korkade wannabee macho typen
Citera
2022-03-28, 16:52
Medlem
knark-kungens avatar
Helvete vilken rörig tråd, vi har nu 5 misstänkta gärningsmän.

Jag frågar igen, vem är det som blivit jappad?
Citera
2022-03-28, 16:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Källa? Tänkte att han skulle dö direkt när det kom ut att han var skjuten i huvudet, men nu när det gått ett gäng timmar så trodde jag ändå han skulle överleva..

Vi får knappast veta i direktsändning hur vården går vet du. Han kan ha varit död på plats utan att du vet det ett par timmar senare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Odenplan ligger inte i centrala stockholm direkt. Enligt google maps är det en bra bit ifrån centralstationen även om det ej verkar handla om en förort dvs utsatt område.

Finns ej med på listan av utsatta områden än

Sthlm är större än centralstationen! Odenplan räknas till innerstan
Citera
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Ja den Fredrik ser onekligen ut som den korkade wannabee macho typen

Om det är den jag tänker på förstår jag inte din kommentar "wannabe macho"? Alltid varit lugn och trevlig på Riche. Får verkligen inte samma intryck.
Citera
2022-03-28, 16:56
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Vi får knappast veta i direktsändning hur vården går vet du. Han kan ha varit död på plats utan att du vet det ett par timmar senare.

Givetvis. Men det brukar rapporteras hyfsat snabbt om någon är död på plats eller kort efteråt när det gäller skott i huvudet. Oftast inom 1-2 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in